۳۰ میلیارد بدهی استقلال ۸۰ میلیارد شد!/ استراماچونی مثل ویلموتس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال باید هر چه سریعتر پرونده استراماچونی را به سرانجام برساند، در غیر اینصورت ممکن است با تصمیم قهریه شورای حل اختلاف فیفا مواجه شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی چندی پیش در برنامه فوتبال برتر مدعی شد که استقلال باید تا ۱۰ فروردین دستمزد معوقه آندره آ استراماچونی را پرداخت کند، در غیر اینصورت با جرایمی چون کسر امتیاز یا سقوط به دسته پایین‌تر مواجه می‌شود.

محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال گفت؛ علی فتح‌الله‌زاده در تلاش است تا پیش از فرا رسیدن سال جدید دستمزد معوقه استراماچونی را پرداخت کند.

اما نکته تاسف بار این پرونده کوتاهی باشگاه استقلال در پرداخت دستمزد این مربی است. باشگاه استقلال ابتدا می‌توانست با ۳۰ میلیارد تومان این پرونده را ببندد اما اکنون مجبور است ۸۰ میلیارد تومان به مربی ایتالیایی پرداخت کند. این ادعایی است که توسط آرش برهانی مربی تیم امید استقلال هم بر زبان آمده است.

او که پیرامون عدم پرداخت دستمزدها به بازیکنان تیم امید صحبت می‌کرد در بخشی از مصاحبه اش گفت: « همه مجموعه استقلال درگیر حرفه‌ای‌سازی هستند طلب استراماچونی حدود ۸۰ میلیارد تومان شده بدهی که با ۳۰ میلیارد می‌شد حلش کرد. البته طلب پادوانی هم هست که این پول‌ها را فتح‌الله زاده باید تامین کنند و همه مجموعه باشگاه برای حرفه‌ای سازی زحمت می‌کشند.»

از شواهد کاملا پیداست پرونده استراماچونی مثل پرونده مارک ویلموتس شده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • علی GB ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    این یعنی مدیریت . مدیران خارجی تیمهای فوتبال بیاین مدیریت مدرن را از مدیران فوتبال ما یاد بگیرن سایر مدیران ورزشهای دیگر نیز می توانند از تجربههای گرانقدر ما نیز استفاده کنند .
  • استقلوله US ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    یعنی ممکنه دوباره بره دسته ۳ ؟؟ ایراد نداره بجاش پایه اش قویتر میشه 😂😂😂🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️
  • از پیدایش کره خاکی0مقام بین المللی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    خداوکیلی این مبلغ هنگفت رو بابامسعود باید پرداخت کنه که استراماچونی رو فراری داد
    • ع ق QA ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      چرا فتح الله زاده نه ؟ حالا که وزارت مال خودتونه فدراسیون هم مال خودتونه شما که گروه تاج خطیر مظلومی و ماجدی را دارید باضافه سجادی
  • زنجان GB ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    فقط یک پرونده هشتاد میلیارده با این پول چند خونه میشه برای مردم زلزله و مردم کارتون خواب ساخت نمیخواهیم پول بیت المال هزینه این دو تیم حکومتی بشه به کی باید شکایت کنیم
  • کیسه تنان IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    نترسین با بیت المال و کمک پرسپولیس هرچقدر باشه پرداخت میشه مگه فدارسیون نشینان آبی دل مردن
  • سید FR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    به نظر می رسد اولا دولت و وزارت ورزش که تا امسال مدیریت دولتی دو تا تیم استقلال و پرسپولیس را برعهده داشت باید توضیح دهد به ویژه سلطانی فر که چگونه تمام مطالبات خارجی پرسپولیس به موقع پرداخت می شود و بحث تحریم ها و... نبوده و نیست ولی همین بهانه تحریم ها باعث فراری دادن استراماچونی و...شد که مطالبااش مانده دوم انکه چرا با اینکه درامد دلاری استقلال از پرسپولیس بیشتر بوده ولی پرسپولیس بازیکن دلاری بیشاری جذب کرده و همه پولهایش را هم پرداخت کرده ولی استقلال خیر . مگر جدیرعامل و هیات جدیره هر دو را وزیر انتخاب نمیکرده ؟و سوم اینکه ایا گران شدن دلار و بی ارزش شدن پول ایران را باید گردن استقلال بیندازید؟
    • ساوالان IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      پاشو عزیزم.. زیاد نخواب..... چند مهاجم خریدید لیست پر هست.. هر کی خربزه می خوره پای لرز اش هم...... الان با قایدی 1میلیون دلاری کیف کنید فردا موقع پولش می گویید چرا وزیر گذاشت بخرند. فلان............ بسته بودن پنجره پرسپولیس در این چند سال نعمتی بود که زیاد ریخت پاش نشد. یادتان رفته . می گفتید اهسته شادی کنید . شاید پنجره ای بسته باشد..ساعت 3 صبح قرارداد می بستید .. تایم می گفتید.. یادم رفته...... الان صدای اون نی شنیده می شود.. سردارتان 700خرج استقلال کرده..پول سهام مردم هم پر.....سال دیگه ببین چه خبر هست.. محبی قایدی 6 مهاجم 6دفاع.......خرج داره.....پول هتل ماشین ....لوکس خواستنید لوکسی می روید با این بدهی دسته دو مشرف!!!!
  • سیدرضا IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    من موندم تیمی که پول هتل نداره بده از کجا میاره بعداز اینکه گرانترین بازیکن تاریخ لیگ پولشو گرفته رفت مهاجم برزیلی میاره، البته خیالشون راحته قرمزا ، یا بدهی چند میلیارد دلاری ژوزه و کالدرون از جیب مردم تامین میشه ، پول هم چاره ساز نبود روسای جمهور هستن سر خم کنن جلوی امیر قطر و رئیس جمهور ترکیه، بعداز همه اینا پولی که هدایتی خرج آوردن امیری بیرانوند حسینی رضاییان طارمی و.... کرد از کجا آورده بود؟نکنه ارث پدرش بود خرج پرسپولیس برانکو کرد
  • محسن IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    واقعا نظرات رو میخونم شرمم میاد مشکل جای دیگه است یه عده پریدن به همدیگه آخه شما کجا پیدایید تا شما جنگ قرمز و آبی کنید . راحت باشید ........

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی