نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
واکنش خداداد عزیزی به رفتن کی‌روش از ایران/ حاشیه‌ها در ادامه دامن پرسپولیس را خواهد گرفت
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: لیگ برتر امسال فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را داشته و در این میان پرسپولیس هم دچار یک سری حاشیه‌ها شد.

خداداد عزیزی در حاشیه دیدار خیریه ستارگان ۹۸ و هنرمندان اظهار داشت: برگزار کننده مسابقه امروز دوستان هنرمند بودند که از ما دعوت کردند تا در این مسابقه شرکت کنیم. ما هم دیدیم کار خیر است و آن را قبول کردیم. بازیکنان تیم ملی ۹۸ همیشه پای کار هستند و با یک تلفن توانستیم امروز در کنار هم جمع شویم و امیدوارم آن چیزی که مد نظر است تأمین شود و به دست مردم عزیز خوی برسد. 

خدادادعزیزی درباره لیگ برتر فوتبال کشورمان عنوان کرد: لیگ برتر امسال فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را داشته و هیچ تیمی ثبات لازم را نداشته است اما فکر می‌کنم سپاهان شرایط بهتری دارد. پرسپولیس شرایط خوبی داشت و در حال فاصله گرفتن از رقیبان بود اما متاسفانه این تیم دچار یک سری حاشیه‌ها شد. این حاشیه‌ها در ادامه دامن پرسپولیس را خواهد گرفت و کارش در ادامه سخت تر خواهد کرد. 

وی در خصوص رفتن کی‌روش از ایران هم گفت: کی‌روش دیگر رفت و حرفی نمی توان زد، بگذریم او رفته و امیدوارم هرکجا که هست موفقش کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کیارش US ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    خب حالا که کیروش رفت تو ارام شدی باید دید کی در اینده منافعتو به خطر میندازه که دوباره شلوغ کنی امیدوارم مثل کیروش توهم بری هرچند مطمئنم در اینده از کی روش به نیکی در فوتبال ما نام برده خواهد شد
    • رضایی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      آره به نیکی و شش تایی شدنش هم از یاد کسی نمیره
    • کیارش US ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      اره خب ولی بعد از اینم‌میبینیم،و شرایطی که پیش میاد باعث میشه ازش قشنگ به نیکی یاد بشه و البته چیزایی که ازش به یادمون میمونه اینه بعد از ۱۵ سال دوباره تیم‌ملی رو برد به نیمه نهایی اون فوتبال نا به سامان ۲۰۱۱ رو سر و سامان داد و تیمی که منتظر بود جلو ارژانتین و نیجریه پرپر بشه با بدشانسی و ضعف داوری به ارژانتین باخت و ۴ بار بردن کره جنوبی و کسب بهترین نتیجه ایران تو جام جهانی تو سخت ترین گروه ممکنه مقابله با بازیکن سالاری و..... چیزایی که بعدا متوجه میشی کلی در مورد عزیزی چرا الان ساکت شده چرا وقتی گفتن کیروش میاد اینو عابدینی از اونور دنیا شروع کردن داد و هوار کردن؟؟ یکی جواب منو میده دلش میسوزه؟!خدا کنه خبر چاپ کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی