نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
۲ |
۰
چرا حضور مربی ایرانی در تیم ملی منتفی شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال به این جمع‌بندی رسیده است باز هم از یک مربی خارجی در راس کادر فنی تیم ملی استفاده کند.

استفاده از مربی خارجی در راس کادر فنی تیم ملی موضوعی است که مهدی تاج در تازه ترین مصاحبه اش بدان اشاره کرده است. از سویی حضور مربی خارجی در راس کادر فنی تیم ملی قطعی شده است، به این خاطر که در این برهه از زمان هیچ باشگاهی حاضر به آزاد کردن مربی ایرانی اش برای حضور در کادر فنی تیم ملی نیست. اما استفاده از یک مربی خارجی در راس کادر فنی تیم ملی یک دلیل مهم دیگر هم دارد.

بیشتر بازیکنان فعلی تیم ملی را لژیونرها تشکیل می‌دهند و در تیم‌های شاخص مشغول بازی هستند و به همین خاطر فدراسیون فوتبال در نهایت به این جمع بندی رسید که از یک مربی خارجی شاخص و مطرح در راس کادر فنی تیم ملی استفاده کند. امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم در مصاحبه امروزش به این نکته مهم اشاره کرد. او گفت: به صورت کلی در مورد شاخصه‌های موجود برای انتخاب سرمربی خارجی باید بگویم بحث شناخت در فوتبال ایران و آسیا، مبحث انگیزشی و حضور بازیکنان بزرگی که در فوتبال ما حضور دارند با هدایت این عزیزان جزو موارد مدنظر فدراسیون است.

روزنامه ایران ورزشی روزنامه منتسب به دولت یکی دو روز پیش تیتر زده بود ۹۹ درصد امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی می‌شود، در حالی که یک منبع موثق در این زمینه فاش کرده است، امیر قلعه نویی در این برهه از زمان که فضای منفی اطراف تیم ملی وجود دارد، مایل نیست هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.

در همین ارتباط: سرمربی مشهور فوتبال آسیا در آستانه توافق با ایران/ هواداران تیم ملی سورپرایز می‌شوند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ق ر IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    بنده به عنوان پرسپولیسی امیر قلعه‌نویی انتخاب خوبیه ولی متاسفانه مربی خارجی برای افرادی درآمد خوبی داره و چرا با توجه به تحریم‌ها بازیکن و مربی خارجی بیاریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی