۰
بدشانسی بزرگ برای لژیونر ایرانی؛ ستاره پرسپولیسی از لیست خط خورد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سابق پرسپولیس از فهرست تیم پرتغالی خط خورد.

در چارچوب دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته که علی علیپور در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۳:۴۵ جمعه شب در ورزشگاه سیداجه د بارسلوس مقابل تیم رده دهمی ویزلا قرار گرفته است.

علی علیپور که طی پنج هفته گذشته حضور ثابت و پیاپی در ترکیب ژیل ویسنته داشت و عملکرد خوبی ارائه داده و یک گل هم مقابل ویتوریا گیمارش به ثمر رسانده بود، در دیدار برابر ویزلا جزو فهرست حضور ندارد.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در دیدار هفته گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل فامالیسائو که در ترکیب تیمش حضور داشت، پس از ۱۵ دقیقه حضور در زمین نتوانست به بازی ادامه دهد و بخاطر آسیب دیدگی از جمع نفرات اصلی خارج شد که مصدومیت او تا دیدار امشب برابر ویزلا ادامه پیدا کرده است.

علیپور در شرایطی با این مصدومیت مواجه شده که جایگاه ثابتی در ترکیب ژیل ویسنته به دست آورده بود، اما ممکن است این آسیب دیدگی و دوری از میادین، او را مجددا از جمع ۱۱ بازیکن تیمش هم دور کند.

یاران علیپور در ۲۰ مسابقه اخیرشان در لیگ برتر پرتغال ۲۲ امتیاز کسب کردند و در جایگاه چهاردهم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند که در صورت پیروزی مقابل ویزلا سه پله صعود می‌کنند و به رتبه یازدهم می‌روند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی