نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
آبروریزی بین‌المللی در پخش زنده بازی سپاهان - زنیت/ صدای روس‌ها در آمد!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کیفیت پخش زنده دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و زنیت صدای روس‌ها در آورد و حتی یک شبکه تلویزیونی درخواست کرد این اتفاق برای بازی دوستانه تیم‌های ایران و روسیه تکرار نشود!

تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و زنیت سنت پترزبورگ روسیه روز گذشته در دیداری تدارکاتی و دوستانه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند و تیم سپاهان در این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

برگزاری بازی دو تیم حواشی و بازتاب‌های گوناگونی در روسیه به دنبال داشته است که یکی از جنجالی‌ترین آنها، کیفیت پایین پخش زنده این مسابقه در روسیه بوده است. سیگنال‌های ارسالی از ایران به حدی بی‌کیفیت بود که صدای تماشاگران روس را در آورد و یک شبکه تلویزیونی را به توضیح واداشت. علاوه بر این، یکی از رسانه‌های این کشور هم با کنایه اعلام کرد که این تصاویر یادآور کیفیت پخش زنده مسابقات سال ۲۰۰۷ در روسیه است!

شبکه روس: کیفیت پایین پخش تلویزیونی از ایران است

قاب‌های مشکی دور تصویر، پخش بازی بدون صدای ورزشگاه، شنیده شدن صدای گاه و بیگاه گزارشگر ایران و زوایای عجیب دوربین از جمله انتقاداتی بود که هنگام پخش بازی سپاهان - زنیت از سوی هواداران تیم روسی مطرح شد.

این انتقادات به حدی بود که در نهایت شبکه Match TV که مسابقه را پخش می‌کرد، مجبور به ارائه توضیحاتی شد و آن را تقصیر طرف ایرانی دانست.

در بخشی از توضیحات این شبکه آمده است: «مانند همه بینندگان، ما درک می‌کنیم که کیفیت پخش به طور کامل الزامات پخش مدرن را برآورده نمی‌کند. متأسفانه، این واقعیتی است که مربوط به شرکای ایرانی ما است که سیگنال را ارائه می‌دهند.»

امیدواری از عدم تکرار این اتفاق در بازی ایران و روسیه!

تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه قرار است اوایل فروردین ماه در دیداری تدارکاتی به مصاف هم بروند. این بازی به میزبانی ایران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اتفاقاتی که در پخش زنده بازی سپاهان و زنیت رخ داد، این نگرانی را برای روس‌ها ایجاد کرده که در بازی تیم‌های ملی دو کشور هم شاهد تصاویر بی کیفیتی باشند.

شبکه Match TV در بخش پایانی بیانیه خود اشاره‌ای به این موضوع داشته است: «امیدواریم پخش بازی تیم ملی فوتبال روسیه و ایران در صورت انجام چنین دیداری کیفیت متفاوتی داشته باشد.»

رسانه روسی: به سال ۲۰۰۷ بازگشتیم!

وب سایت sports روسیه هم از جمله رسانه‌هایی بود که انتقاداتی را نسبت به پخش بازی مطرح کرد و نوشت که این شرایط، یادآور پخش بازی‌های سال ۲۰۰۷ در روسیه بوده است!

این وب سایت نوشت: «بازی از ایران توسط Match TV پخش شد و بسیار دلخراش به نظر می‌رسید: هیچ صدایی از استادیوم شنیده نمی‌شد و یک گزارشگر ایرانی گاهی اوقات به هوا می‌پرید. ما همچنین به مشکلات کیفیت و فریم‌های سیاه عالی توجه می‌کنیم. تصاویر من را به یاد مسابقات قهرمانی روسیه در سال ۲۰۰۷ می‌اندازد؛ فقط بدون حس دلپذیری از نوستالژی.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸۲
  • دپ IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    خیلی از دوربینهای ورزشگاه لیگ برتر مال ۱۵ سال پیشه من نمیدونم قیمت یک دوربین باکیفیت چقدره مگه
    • حسین IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      زیاد عجله نکنید .فعلا مشغول ساخت هواپیمای مسافربری هستند. بعدشم نوبت دوربین های به روز فیلمبرداری .و سامانه وی ای ار هست .
  • اتحاد و همدلی US ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    خود باوری با خود بزرگ پنداری (یا هر لغت جایگزین!) خیلی فرق میکنه. خود بزرگ پندازی امروزه ابزار سیاسی شده.
    • ناشناس IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      دمت گرم‌
    • محمد IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      خودتحقیری هم با وجود مشکل بسیار فرق میکنه که ابزار سیاسی بعضی ها شده. وقتی همه اسباب خرید دوربین محیاست و بی لیاقتی چند نفر مانعشه، حق تحقیر کشورمونو نداریم. این با لیبریا و کشورای فقیر که توان خرید ندارن فرق میکنه
    • یعقوب IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      دمت گرم کاکا
  • پرویز IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    اخه اصفهانی جماعت پول خرج میکنه..فقط سیاس..سیاس..
    • اتحاد و همدلی US ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      دوره این کنایه و تمسخر ها به سر امده. لطفا استفاده نکنید و اجازه بدید اتحاد و همدلی مردم حفظ بشه. مگر اینکه طرف مقابل استاده باشید...
    • سعید IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      مشکل کل ایرانه چ بسا اصفهان جز شهرهای خوب باشه به نسبت..کیفیت دوربینهای صداوسیما فارس که دیگه افتضاحه!!
    • حسین18 IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      بدتر از همه گزارش گزارشگر سیمای اصفهان بود واقعا رو مخ بود از اول تا آخر گزارش تعریف وتمجید تیم روسی رو میکرد
    • دانیال ،سرباز وطن IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      سلام دوست عزیز ،ربطی به اصفهان نداره عزیزم ،تمام امکانات از تهران و صدا و سیمای مرکزی تجهیز میشه اصفهان چند سال هست پیگیر واحد سیار با کیفیت هست از تهران ولی متاسفانه همه امکانات خوب فقط مال تهرانی هاست چون بقیه شهرها رو شهرستانی خطاب میکنند ،تا زمانی که امثال شما دوست عزیز فرقه ای بگویید اصفهانی ها خرج نمی‌کنند ما در جهان سوم خواهیم ماند،
    • دانیال ،سرباز وطن IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      سلام دوست عزیز ،ربطی به اصفهان نداره عزیزم ،تمام امکانات از تهران و صدا و سیمای مرکزی تجهیز میشه اصفهان چند سال هست پیگیر واحد سیار با کیفیت هست از تهران ولی متاسفانه همه امکانات خوب فقط مال تهرانی هاست چون بقیه شهرها رو شهرستانی خطاب میکنند ،تا زمانی که امثال شما دوست عزیز فرقه ای بگویید اصفهانی ها خرج نمی‌کنند ما در جهان سوم خواهیم ماند،
    • اریا IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      اسم اصفهانی و ایرانی را میاری دهنتو آب بکش
    • بختیاری IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      وقتی اسم یک اصفهانی میاری یعنی داری به کل مردم و اقوام ایرانی توهین می کنی، اصفهانی یعنی فارس و ترک و لر و بختیاری و بلوچ و کرد و گرجی و ارمنی و عرب و... که محله های خودشان را دارند و در کنار هم مردم اصفهان را تشکیل می دهند، پس اول بفهم چی نی گی بعد حرف بزن، امکانات هم از تهران میاد و اصفهان و مسئولینش مستقل نیستند که اگر بودند بهترین ها را ارائه می دادند و این چیزهایی هم که داخل اصفهان است به خاطر خیرین و تلاش ها وساخت خود مردم است نه دولت ها و حکومت ها در ایران تازه به دیکر شهرها جهاذی کمک می کنند
  • . IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    خب اینکه کیفیت تصاویر و صدا و در کل کیفیت این بازی برای روسها جالب نبوده تقصیر طرف ایرانی نیست که در ضمن گزارش برای روسها توضیح دادند!تقصیر خود روسهاست که باعث و بانی عقب مانده گی و پسرفت ایران شدن!اگه همین بیشرفها در این ۲۰۰سال اخیر اینقدر بلا بسر ایران نیاورده بودن و حتی تا به امروز هم از ایران سواستفاده نکرده بودن الان ایران هم پیشرفت کرده بود .😂😂😂در ضمن اصل ناراحتیشون رو نگفتید .پرچم مردم مظلوم و ستمدیده ی اوکراین در دست مردم واقعی بود که یادتون رفت بگید.😆😆😆
    • ایران آباد IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      اصفهان همیشه تصاویر موقع فوتبال بسیار بده .حقیقت گفتن
    • افرا IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      درود به شرف شما که واقعیت را فرمودی . به اضافه اینکه ، حساب کن از ابتدای لیگ برتر ما نسبت به پخش فوتبال از تلویزیون چه مصیبتها از بابت کیفیت تصویر کشیدیم
    • حق بین IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      عاخیییی اوکراین مظلوم ... 😁😁😁 امریکا و انگلیس و فرانسه و همه دنیا پشت مردم اوکراین هستن ، اونوقت ، از پس روسیه ای که عقب افتاده است و بی خوده و داغونه و اینا ، برنیومدن 😁😁 ... حاجی از مغزت اگه استفاده کنی میفهمی مردمی که به پوشال تکیه میدن ، و به خودشون تکیه نمیکنن ، میشن یکی مثل اوکراینی ها ، که یه سلبریتی میشه رئیس جمهورشون و بعد تمام تسلیحات نظامیشونو و هسته ایشونو میدن به باد ، تا آقا پوشاله خوشش بیاد ، یهو میبینن عه ، یکی اومد چپاولشون کرد ، و آقایان پوشالی ، بوق و کرنا بدستشون ، نه تنها دفاع نکردن بلکه جاخالی دادن ، بعله بیانیه هیچ وقت تهدید نیست ، سلاح و مهمات و پهباد تهدید هست ... به امید ایرانی که وابسته به پوشال نباشه . در مورد تصاویر اصفهان هم باید بگم ،اولا ۹۰ درصد اتفاقات و بودجه مال تهرانه ... ده درصد مال کل کشور ، حالا تصور کن ، چرا باید اینجوری بشه ، بعدشم ، این اتفاق عمدی بود ، چون یه عده پوشال پرست ، تو صدا و سیمای ما هستن که باید قلع و قمع بشن ، وگرنه اگر قرار بود با یک تیم پوشالی بازی کنیم ، کیفیت ها بالا میرفت ... اوف بر پوشال پرست ها
    • اراد IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      یادت باشه روسیه با ناتو در اوکراین وارد جنگ شده وسربازانی که در جنگ با روسیه هستن سربازان ناتو با اونیفورم اوکراینی هستن
  • حسین IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    عاقبت دوستی با روسیه همینه دیگه. یه کره شمالی دیگه
    • علی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      نه پس ، برید با غربی ها دوستی کنید که شما رو آدم حساب نمیکنند ، من در روسیه زندگی میکنم ، اینها حداقل به ما احترام میذارن .
    • شیش ۶ IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      در جواب به کاربر بنام علی.نه عزیز به تو احترام نمیزارن!به اون منافعی که با وجود کسانی مثل تو بدست میارن احترام میزارن!اگه تو هم مثل ۹۹درصد ایرانیها از بلاهایی که این همسایگان طماع بسر ایران و ایرانی اورده اند مطلع بودی میفهمیدی که احترامشون از سر شعور نیست بلکه بخاطر سوء استفاده از بیشعورهاست.هر چند مطمئنم تو هم ایرانی نیستی و مهاجر به ایرانی!!!فقط یه قلم از ظلمی که به ایران کردن جدا کردن ۵کشور از ایرانه.فقط یک قلم.گفتم که بدونی تا وقتی از ایران رفتی بتونی برای هم زبانهات توضیح بدی.دریای مازندران و دیگر جنایات و ظلمهاشون رو هم برو در تاریخ بخون.
    • جواب به شیش 6 IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      مگر همین اروپایی و آمریکایی کم سرمون بلا نیاوردن
    • شهرام. ذنوری IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      در پاسخ آقا علی، هموطن عزیز! جالبه بدانید در جریان مسافرت ناصرالدینشاه قاجار به روسیه، استقبالی بینظیر از ایشان بعمل آمد!!از جشن مفصل و رژه و یگان تشریفات تا پذیرایی ویژه مهمانهای مخصوص ، دلیل این احترام!!! کاملا واضح است ( امیدوارم موضوع را درک کرده باشید، الا اینکه خودتان را به خواب زده باشید .!!!)
  • M IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    اینجا ایرانه داداش سانسور سانسور سانسور بی کیفیت بی کیفیت بی کیفیت بدبخت بدبخت بدبخت فقر فقر فقر اختلاس اختلاس اختلاس
  • H.D IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    دوربینهای قدیمی در سازمان اصفهان هنوز از دور خارج نشده‌اند و هنوز از vhs استفاده میکنند در صورتیکه بودجه خرید دوربینهای ۴k رو گرفته‌اند و ارسال اینترنتی رو هم با اپ سروش دارند انجام میدند با بند ویت پایین ، که برمیگرده به مدیریت سطح پایین .
  • اریا IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    بعد هم با پررویی تمام تقاضای میزبانی می دهیم.ما بیست سال از جهان عقبیم
    • محسن IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      20 سال نه ۴۵ سال عقبیم
    • بیطرف IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      خدایا شکرت ۳۰ سال قبل میگفتن ما از دنیا ۱۰۰ سال عقبیم حالا میگن ۴۵ یا ۲۰ .حداقل اینقدر پیش رفت داشتیم . باز شکرت
  • صادق IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    آقا این تماشگرا روسی من دیدم به زبون روسی فحش میدادم. ساپینتو
  • احمد IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    اونی که میگی روسها حداقل بهت احترام میذارنداولا اونجا چکار میکنی اگه راست میگی مدعی دشمنی با غرب هستی تشریف بیار ایران از این همه خوشبختی و امکانات استفاده کن
    • أنا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      ایشان دروغ میفرمایند روس‌ها حتی با خودشان ارتباط سردی دارند چه رسد به ایرانیها کسی که ده زبان زنده دنیا را بلد باشد و روسی بلد نباشد در روسیه لال به حساب میآید چرا که هیچکس حاضر نیست به زبان دیگری صحبت کند اتفاقا در بعضی مواقع رفتار غیر محترمانه ای هم دارند بخصوص رانندگان تاکسی
  • m IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    😂😂😂 قافه ساکت دیدن داره یه بود بی ارزش تو یه چمن کاملا بی کیفیت
  • سعید IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    روسها دروغ میگن ما کشور پیشرفته ای هستیم اونها ومردم عادی این رو نمی بینند انقدر پیشرفته هستیم که جهان غرب بخاطر پیشرفت ما با ما دشمن شده اند اونها نمیتونند پیشرفت ما رو ببینند یعنی حتی خود مردم ایران هم نمیتونند پیشرفت کشور رو ببینند چشم برزخی میخواد
    • دوستدار ایران IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      توهم داری داداش. پیشرفت خخخخ چند سال دیگه میفهمی چقدر در اشتباه بودی
    • عیسی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      آره پیشرفته ایم دراختلاص .دروغ .فریب .ریاکاری .عوام فریبی ،حتی پیشرفته نسبت به عصرحجر
    • فقط ایران IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      به نظرت پیشرفت به چی میگن میتونی چند تا نام ببری اون کشورهای پیشرفته که شما میگی کدوم کشورها هستن حتما کشورهای غربی اون مگه از ما بالاترن خود تحقیر نباشید
    • ممدم IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      این پیشرفت زو نه خارجی ها میبینن نه داخلی ها کلا هیچ کس نمیبینه 😂😂 نکنه مدل جدید پیشرفت اینه که ناپدیده
  • ستی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    با اینکه پرسپولیسی دو اتیشه ام تو این بازی طرفدار سپاهان بودم الان زنیت باخته که این حرفا رو میزنه میخواد فشاری که بهش اومده رو جبران کنه یجوریییییی که نمیتونه چون برا ما احمیتی نداره
  • ناشناس IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    نه داداش اشتباه گرفتی ماییم که غربی هارو به... حساب نمیکنیم به خاطر همینه هرچی دارن خودشونو تیک و پاره میکنن ایران و شکست بدن نمیتونن هیچ غلطی بکنن اینو آویزون گوشیت کن.
    • شعور IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      به حرف که نیست . ما حساب بکنیم یا نکنیم. ارزش پول کشور ما در برابر انها یک نگاه بکن!! به کاه هم نمی ارزه!! حالا کی حساب نمی کنه ؟!؟
    • بی نام IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      دوست خوب به زبان که نیست الکی هی بگیم پیشرفت کردیم تورم بیداد میکنه به جای رسیدیم که واسه کسری بودجه فقط کم مونده بیان چیزای خونه ها رو جمع کنن ببرن بفروشن
  • فقط سوگلی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    نگارند خبر انگار در ایران زندگی نمیکنی ،،،از زمانی که کل مملکت شدن استعماره قوم غارنشین (لنگ عبده)یعنی از حدود چهل سال تا امروز فقط کیفیت تلویزیونی برای تیم بی خاصیت وبی هویت وبی افتخار سوگلی بوده مابقی بازیها بی کیفیت مثل زمان تلویزیون های سیاه وسید برفکی بی کیفیت و اما بازیهای تیم بی خاصیت حکومت پخش فول اچ دی چ 4k،،،البته ماحصل این ظلم و تبعیض چندین ساله شده دلخوش به اسنپی که قیمت و ارزش آن به بیش از هزارتومان نمی رسد که همان ضرب‌المثل ایرانی را ایان میکند کاچی بعضی هیچی ،،و یا در بیابان کفش کهنه نعمته درست در مقابل قوم غارنشین عبده صدق میکند که بعد شصت سال بی افتخاری و بی ارزگی دلخوش شدن به اسنپی باباها دقت کنید تقدیمی باباها باز بی ارزگی سوگلی را نمایان میکند ،،سرمربی تیم زنیت در ایران فقط تیم سوگلی حکومت می شناسم از این بابت که ریس جمهور با سواد جمهوری اسلامی و لوکوموتیر ران پشتیبان ان میباشد به واسطه گری باباها (بابا مسعود و بابا حمید)طوری که کل بودجه کشور و دلارهای نفتی گازی آبی معدنی صنعتی زینتی در خدمت سوگلی حکومت میباشد
    • محسن $ IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      منظور تو رو متوجه نشدم پس دوغتو بنوش
    • شیرزاد CA ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      گرونی هست قبول! ولی بالاخره همه دارن اولویت بندی میکنند. اگه از من میشنوی اولویت یک تو قرصهاته. از نون شب واجبتر. بخر و بخور که خیلی زود دیر میشه...
    • ۲۲ IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      زیادی عقبی. زیاد.
  • محمد حسین IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    یه چتد وقت که بگذره اونا هم مثل ما عادت میکنن الکی ولخرجی نکنید.
  • ممد IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    2007 خیلی خوب گفته ما حداقل سی سال عقبیم
  • محسن IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    چرا ناراحت می شید،لااقل در حد کره شمالی که هستیم ،روی پای خود هستیم ولی دیگه پاها مون داره فلج می شه
    • محسن $ IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      فلج چیه برادر من ما خیلی وقته مردیم .خودمون خبر نداریم
  • ابی IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    واقعلا، خدا لعنت کنه اونایی ک باعث پسرفت کشورمون شدن
    • م.ج DE ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      پنجاه سال‌عقبیم
  • حسن IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    سلام:آقا اصلا رنگی فکرنکنیدونظرندهید:مااز نظر تکنولوژی فوتبالی خیلی از دنیا عقبیم:هرسال هزاران میلیارد پول بی زبان خرج فوتبال میشه:هیچ بازدهی ندارد:نه کمیت ونه کیفیت::بودجه میدن :خرجم میکنندولی کجا خدامیدانه:فوتبال دولتی:سیاسی یعنی همین::نه مربی داریم:نه فوتبالیست داریم:نه چمن:نه امکانات پخش وفیلمبرداری:::از پول مردم خرج می‌کنند ولی سودشو یه عده میبرن:اینهمه پول:تازه دعوای مربیان:ورزشکاران:مدیران و......بااینهمه ادعا وبگیروببندتوی جهان که هیچ توی اسیا هم صفریم::بایستی به مسئولین محترم خداقوت گفت:خسته نباشید:عزیزان
  • ایرانی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    اول ببین خودت چجوری آدمی هستی بعد ازبقیه ایراد بگیر هرکسی رفتاروحرف زدنش نشونه ذات وشخصیتش هست ۹۹ درصد ما فقطروهوا حرف می‌زنیم درصورتیکه هیچ اطلاعاتی نداریم
  • ali IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    مافیای اصفهان یعنی این نفود در همه ارکان فوتبال
  • علی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    فکر کردم میخواد پرچم اوکراین در ورزشگاه را بگه
  • اربا RU ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    آقاس ساکت ومهدی این هم از آورده بازی
  • احمددد IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    اگه اروپاییا مارو ادم حساب میکنن بفرمایید باهاشون دوست بشید اقایون کامنت گذار اصلاحطلب اینکه دوربینا خرابع باعثش خساسته مدیران اصفهانیه پونصد میبلیارد هزینه ساخت استادیوم کردن ولی زورشون اومده یه میلیارد بدن دوربین فول اچ دی نصب کنن
  • زاپاتا IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    زیر سر آمریکا ست خصوصا روس ها هم بودن
  • چه فرقی داره من یا تو IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    ما همینقدر ظرفیت داریم و بیشتر از این ، یعنی سطح توقعه مان از فدراسیون ایران بالاست برای همین هم هیچ مسابقه و کاپ بین المللی در ایران برای فوتبال برگزار نمیشه البته برای عراق استادیوم ۶۵ هزار نفری ساختیم با ان امکانات که پست فطرتها تو همونجا جام خلیج فارس را با نام جعلی برگزار کردن پس راجع به اینگونه موارد صحبت نکنیم بهتر است راستی از قیمت گوشت چه خبر؟ ارزونش نکردن؟
  • مهیار IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    ورزش سیاسی..
  • سرباز وطن IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    وقتي نميتو نيد يك بازي را درست مديريت كنيد غلط ميكنيد با يك كشور كومينستي بازي بگذاريد كه آبروي مسلمانايران اسلامي را ببريد.
  • Nima IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    وجدانا تو شهرستانا اگه با گوشی فیلم‌ برداری میکردن کیفیتش خیلی بهتر بود
  • ناجی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    پخش زنده تا حدودی در تهران مثل خارجه ولی واقعا تو شهرستانها افتضاحه من تو خوزستان هستم خداییش کیفیت ندارن نمیدونم var چگونه میخواد تو این ورزشگاهها بیاد.
  • جواد ناظریف IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    همینه که هست خودتون خواستین اینطوری زندکی کنید
  • محمد IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    باعث تاسف هست. بنده به نوبه خودم از همه تماشاگران روس عذرخواهی میکنم!
  • زهرا سادات IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    مزخرف تر از اون، ورود مختلط طرفداران زنیت ولی اجازه ندادن به هواداران خانم سپاهان بود...این گند با هیچ چیز وپاک نخواهد شد
  • رضا IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    تا وقتی کشور دست این عربا باشه از این بهتر نمیشه
  • سیاری IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    روس ها شکل گربه اند😂
  • محمد علیزاده US ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    سپاهان با بودجه بی حساب و کتاب مجموعه فولاد مبارکه مسخره بازی داره درمیاره . ۹۸ هزار میلیارد قصه اش حل شد ؟ تهران و اصفهان شده همه چیز این کشور . بقیه حقی ندارند ؟
  • A.H IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    رفیقای گل الکی ب هم نپرید..یکم واقع بین باشین،خداییش کیفیت پخش زنده مسابقات فوتبال تو ایران افتضاحه کاش حداقل فقط برای همین بازی یکم سرکیسه رو شل میکردن خداوکیلی من ب عنوان یک ایرانی متعصب خجالت کشیدم
  • قصایی US ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    تیم مافیایی سپاهان مخالف شفافیته، دوربینهای اچ دی و با کیفیت به ضررشونه چون همیشه توی اون ورزشگاه کلی اشتباهات داوری اتفاق میافته که عدم کیفیت دوربینها بهانه خوبی برای دارودسته ساکته.
  • ساری IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    با عرض پوزش از تماشاگران حساس روس
  • جواد IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    نه غرب و نه شرق هیچ کدوم به فکر ملت های آسیایی نیستن فقط به فکر منافع خودشون هستن چیزی که رؤسای ملت های جهان سومی ازش غافل هستن
  • محمد میرسعیدی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    برای جریمه شده خودرو بهترین دوربین های دنیا را داریم. همه جا هم کار گذاشته شده. عجیبه خیلی
  • امید IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    میزان خود تحقیری توی نظرات داره موج میزند
  • منا IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    من که همین که زدم بازی تمام شد بعدم بازی باخته را نبینید بهتره
  • اشنا IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    سلام این دوستان که بدی اصفهان را میگند دنبال بهانه فرار از باخت فردا پرسپولیس هستند🤣🤣
  • پوتینی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    چطور جرات کردند تیم ارباب رو ببرن به تیم ملی حالی کنید با گل به خودی و غیره باعث برد پرگل و روحیه بخش تیم ارباب پوتین بشن ...وگرنه ....
  • بهنام IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    تماشاگر روسی با خانوادش میاد استادیوم من فوتبال میبینه من خودم با خانوادم نمیتونم برم تو ورزشگاه شهر خودم فوتبال ببینم !!!!!!!!!! ایران کشور تضاد ها و تناقض ها
  • ی ایرانی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    چی درسته که کیفیت تصویر درست باشه 1درصد بهتراز افغانستان هستیم قدرت اول منطقه زررررشک
  • مرتضی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    در عوض امنیت داریم.بفهمید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی