نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
بیژن حیدری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیسی‌ها با توجه به در اختیار داشتن علیرضا بیرانوند پنالتی گیر بدشان نمی‌آید دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به ضربات پنالتی بکشد.

نفسگیرترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور قرار است چهارشنبه هفته جاری در اصفهان برگزار شود. با توجه به حساسیت بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس در اصفهان، کمیته داوران تصمیم گرفت یک داور با تجربه را برای قضاوت این مسابقه انتخاب کند.

بر این اساس دکتربیژن حیدری برگزیده شد تا فینال زودرس جام حذفی کشور را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان سوت بزند، دیداری که به گواه کارشناسان حتی می‌تواند قهرمان این دوره از رقابت‌های جام حذفی را معرفی کند.

در همین ارتباط یک داور بازنشسته که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به خبرورزشی گفت: «به شخصه پیش بینی می‌کنم این دیدار بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس در اصفهان به ضربات پنالتی کشیده شود. بیژن حیدری داور با تجربه و خوبی است اما یک ایراد دارد که زیاد سوت می‌زند و کمتر آوانتاژ می‌دهد. این سیاست در دیدارهای حساس حتی پررنگ‌تر می‌شود و همین سوت‌های اضافی بازی را از حالت هجومی می‌اندازد. برهمین اساس هم اغلب دیدارهای حساسی که بیژن حیدری قضاوت آن را بر عهده داشته به تساوی رسیده است. این مرتبه هم پیش بینی می‌کنم این دیدار حذفی مساوی به اتمام رسیده و سرنوشت آن به ضربات پنالتی کشیده شود!»

پیش‌تر نوشته بودیم که پرسپولیسی‌ها با توجه به در اختیار داشتن علیرضا بیرانوند پنالتی گیر بدشان نمی‌آید دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به ضربات پنالتی بکشد اما باید منتظر ماند و دید آیا بیژن حیدری هم با قضاوت خودش این سرنوشت را برای حساس‌ترین بازی این مرحله از رقابت‌ها رقم می‌زند یا اینکه...؟

این خبر را هم بخوانید: شرط خاص پرسپولیس برای دیدار با سپاهان/ ظرفیت نقش‌جهان ۵۰-۵۰ شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی