مرد فراموش شده به میادین بازخواهد گشت/ لوریس کاریوس نیوکاسلی‌ها را نگران کرد!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به دنبال اخراج نیک پوپ در بازی مقابل لیورپول، لوریس کاریوس در فینال مقابل منچستریونایتد به میدان خواهد رفت و این موضوع باعث نگرانی هواداران نیوکاسل شد.

به نظر می‌رسد نیوکاسل در فینال جام کارابائو یکشنبه هفته آینده به لوریس کاریوسی که خیلی‌ها فراموشش کرده بودند بازگردد، زیرا نیک پوپ مقابل لیورپول کارت قرمز دریافت کرد.

دروازه‌بان اصلی نیوکاسل، نیک پوپ، در دیدار روز شنبه مقابل لیورپول کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و این موضوع ضربه بزرگی به تیم ادی هاو وارد کرد.

در حالی که قرمزها در ۲۰ دقیقه اول بازی با نتیجه ۲-۰ پیش افتاده بودند، پوپ از بازی اخراج شد. او که سعی داشت در خارج از محوطه جریمه با سر به توپ ضربه بزند به اشتباه با دست توپ را گرفت. مداخله او باعث شد که گل سوم احتمالی لیورپول توسط مو صلاح به ثمر نرسد و بدون هیچ شکایتی اخراج شد. با تعلیق پوپ در فینال، طرفداران نیوکاسل به سرعت توجه خود را به این موضوع معطوف کردند که در ومبلی چه کسی قرار است جای او را پر کند و متوجه شدند که باید به مرد فراموش شده «لوریس کاریوس» تکیه کنند.

دلیلش این است که دروازه‌بان ذخیره «مارتین دوبراوکا» که پس از اخراج پوپ وارد زمین شد، در اوایل این فصل به صورت قرضی برای منچستریونایتد در جام کارابائو بازی کرده بود و هنوز فراخوانده نشده است. گزینه دیگر ممکن بود کارل دارلو باشد، اما او در ژانویه به هال قرض داده شد.

مرد فراموش شده به میادین بازخواهد گشت/ لوریس کاریوس نیوکاسلی‌ها را نگران کرد!

کاریوس هنوز در این فصل برای نیوکاسل بازی نکرده و از فوریه ۲۰۲۱ یعنی به مدت دو سال در هیچ بازی رقابتی به میدان نرفته است. آخرین بازی او برای یک باشگاه انگلیسی، به عملکرد فاجعه‌بار او در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ برای لیورپول برمی‌گردد که پس از آن دیگر هرگز برای این باشگاه بازی نکرد.

در پی اعلام این خبر، یکی از هواداران به شوخی نوشت: «کاریوس سابقه خوبی در فینال جام حذفی دارد، درست است؟» دیگری اضافه کرد: «از همین الان تپش قلب گرفتم.»

علیرغم آن عملکرد ترسناک در بازی سال ۲۰۱۸، یورگن کلوپ، سرمربی سابق او، از هموطن خود حمایت کرد و گفت که او می‌تواند برای نیوکاسل خوب باشد. کلوپ گفت: «شما می توانید کاملاً به او تکیه کنید، بدون شک او یک دروازه‌بان بزرگ است و به همین دلیل است که نیوکاسل او را به خدمت گرفت.»

سرمربی نیوکاسل، ادی هاو، در مورد اینکه کاریوس یا دروازه‌بان چهارم، مارک گیلسپی در برابر شیاطین سرخ بازی می‌کنند نگران نیست. او گفت: «آنها در چندین بازی دوستانه و تمرینی بازی کرده‌اند و کاملا آماده هستند. من به آنها اعتماد کامل دارم.»

کاریوس در حال حاضر با دیلتا لئوتا، مجری زیبای تلویزیون ایتالیایی، در رابطه است، اما باید دید که آیا او در سکوهای ومبلی برای تشویق نامزدش مقابل منچستریونایتد حضور خواهد داشت یا خیر.

لوریس کاریوس

خواندن این مطالب را هم از دست ندهید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی