نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جلسه مهم فتح‌الله‌زاده و ساپینتو در کمپ حجازی/ تصمیم مهمی که اتخاذ شد  
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پایان تمرین روز دوشنبه استقلال نشستی میان علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو برگزار شد.

برگزاری نشست میان سرمربی و مدیر عامل باشگاه استقلال نکته ای بود که روی ماتا در کنفرانس خبری پیش از بازی بدان اشاره کرد.

ماتا در پاسخ به سؤالی پیرامون حواشی مربوط به سرمربی این تیم هم‌زمان با روند خوب استقلال گفت: «در مورد این موضوع مدیرعامل و آقای ساپینتو در حال صحبت کردن هستند و در حال به نتیجه رسیدن هستند که در آینده نتیجه آن را خواهند گفت. چیزهایی که گفتید مهم هستند. همان‌طور که قبلا هم گفتیم وقتی قصد دارید ما را تضعیف کنید، بیشتر ما را قوی‌تر از قبل کردید و فردا هم نشان خواهیم داد با هم متحد هستیم و قوی‌تر از قبل اجازه رخنه کسی به داخل این خانواده را نمی‌دهیم.»

علی فتح‌الله‌زاده در این نشست ضمن اطمینان خاطر به ریکاردو ساپینتو برای دفاع از وی، از او خواست روی نیمکت استقلال با آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهد؛ به خصوص که برخی از نیمکت‌های تیم حریف در حال سوء استفاده از این موضوع هستند و  می خواهند آرامش نیمکت تیم استقلال را بهم بریزند.

ریکاردو ساپینتو که به شدت از رای صادره از سوی کمیته انضباطی در خصوص کسر ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد وی گله مند بود، گله خود را به گوش علی فتح‌الله‌زاده رساند و مدیرعامل باشگاه استقلال گفت با دفاعیه‌ای که باشگاه استقلال آماده کرده است، کمیته استیناف این رای را تغییر خواهد کرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال و سرمربی در مورد جذب بازیکن جدید هم با هم مذاکره کردند و در نهایت مقرر شد با توجه به نمایش خوب در فاز تهاجمی جذب بازیکن جدید فعلا منتفی شود.

در پایان تصمیم گرفته شد با بیانیه‌ای که از سوی باشگاه استقلال منتشر می شود، ۲ جلسه از ۴ جلسه محرومیت ریکاردو ساپینتو تا پایان فصل تعلیق شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی