نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
دورتموند سیاه‌پوش پایتخت‌نشین‌ها را به زانو درآورد/ زنبورها به یک قدمی بایرن رسیدند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بوروسیا دورتموند از تساوی یونیون برلین مقابل شالکه حداکثر استفاده را برد و با پیروزی مقابل هرتابرلین به رتبه دوم جدول بوندس‌لیگا صعود کرد.

 بوروسیا دورتموند در هفته بیست و یکم بوندس‌لیگا در خانه خود به مصاف هرتا برلین رفت و موفق شد این تیم را ۴-۱ شکست دهد. زردپوشان آلمانی با این پیروزی ۴۳ امتیازی شده و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به یونیون برلین به رتبه دوم جدول صعود کردند.

دیدار دو تیم در هفته بیست و یکم بوندس‌لیگا در حالی برگزار می‌شود که دورتموند امیدوار است با پیروزی در این بازی خانگی از لغزش یونیون برلین استفاده کرده و به لطف تفاضل گل بهتر به رتبه دوم جدول بوندس‌لیگا صعود کند.

در دقیقه ۲۷ کرمی آدیمی برای دورتموند گلزنی کرد. او پاس مارکو رویس را وارد دروازه هرتا کرد تا تلاش هواداران هرتا برای ایجاد جنجال در مسابقه را بی‌اثر کند. آدیمی در بازی چند روز پیش مقابل چلسی در لیگ قهرمانان هم تک‌گل پیروزی‌بخش زردپوشان را به ثمر رسانده بود. درخشش آدیمی برای دورتموند ادامه داشت و او پنج دقیقه بعد پاس گلی برای دونیل مالن ساخت تا او دومین گل زردپوشان را به ثمر برساند.

اما از بخت بد دورتموند کریم آدیمی در دقیقه ۳۵ مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا جیمی بینو گیتنز به جای او وارد زمین شود. نیمه اول با برتری ۲-۰ بوروسیا دورتموند به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم هرتا موفق شد یکی از گلهای دورتموند را پاسخ بدهد و لوکاس تروسارت، هافبک فرانسوی، پاس گل سوات سردار را به گل تبدیل کرد.در دقیقه ۷۶ دورتموند صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. مارکو رویس کاپیتان زردپوشان پشت توپ ایستاد و با یک شوت پای راست قدرتمند توپ را به گوشه سمت راست دروازه هرتا برلین دوخت تا اختلاف به دو گل افزایش پیدا کند.

این پایان کار نبود و یولیان برانت در دقیقه ۹۰ پاس جمیی بینو گیتنز که به جای آدیمی وارد زمین شده بود را به گل تبدیل کرد تا اختلاف به سه گل افزایش یابد. زردپوشان در نهایت موفق شدند حریف پایتخت‌نشین خود را ۴-۱ شکست داده و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به یونیون برلین به رتبه دوم جدول بوندس‌لیگا صعود کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی