نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
امید بانوی‌پیر زنده شد/ یوونتوس به لیگ قهرمانان می‌رسد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یوونتوس در خانه اسپتزیا موفق شد حریفش را ۲-۰ شکست دهد تا چهارمین برد پیاپی خود در سری آ را به دست بیاورد.

 یوونتوس امشب در هفته بیست و سوم سری آ مهمان اسپتسیا بود. شاگردان آلگری بعد از سه پیروزی پیاپی در سری آ به مصاف اسپتسیا آمده بودند و قصد داشتند با کسب سه امتیاز این بازی نشان بدهند که با وجود کسر ۱۰ امتیاز امید خود را برای کسب سهمیه از دست نداده‌اند.

یوونتوس که بازی را با حملات گسترده روی دروازه اسپتسیا آغاز کرده بود در دقیقه ۲۶ به گلزنی نزدیک شد. روی یک ضربه کرنر، ارسال پاردس با ضربه سر دانیلو، کاپیتان یووه، می‌رفت وارد دروازه حریف شود که با اختلافی اندک بیرون رفت.

چند دقیقه بعد یوونتوس مزد حملات خود را گرفت. کاستیچ ارسالی از سمت چپ روی دروازه اسپتسیا انجام داد و مویس کین با هوشیاری و با بهره گرفتن از به هم خوردن تعادل آمپادو این توپ را وارد دروازه اسپتسیا کرد تا بیانکونری پیش بیفتد.

ا در دقیقه ۶۶ آنخل دی‌ماریا با یک حرکت تماشایی موفق شد گل دوم یووه را به ثمر برساند. ستاره آرژانتینی پاس دانیلو را دریافت کرد و با خونسردی و با شوتی دقیق مرکتی، سنگربان حریف، را مغلوب کرد تا اختلاف به دو گل افزایش پیدا کند.

بازی در نهایت با پیروزی ۲-۰ یوونتوس به پایان رسید تا شاگردان آلگری ۳۲ امتیازی شده و در رتبه هفتم سری آ قرار بگیرند. اگر کسر ده امتیاز نبود بیانکونری حالا می‌توانست در رتبه چهارم جدول باشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی