طلسم تولد خواهر دوباره گریبان نیمار را گرفت!/ این مصدومیت هم ساختگی است؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار و خواهرش رابطه بسیار نزدیک و خوبی با هم دارند و مصدومیت او در بازی مقابل لیل باعث گمانه‌زنی در مورد بهانه‌های این ستاره برای حضور در جشن تولد خواهرش شده است.

نیمار در دیدار مقابل لیل که با پیروزی پاری‌سن‌ژرمن به لطف گل وقت اضافه لیونل مسی به اتمام رسید، بار دیگر مصدوم شد.

هنوز شدت این مصدومیت مشخص نیست اما نیمار که به وضوح درد می‌کشید از زمین مسابقه به بیرون برده شد. اولین چیزی که به ذهن هواداران رسید بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ است، که پاریسی‌ها باید در آلیانتس آرنا شکست ۱-۰ را جبران کنند. اما رسانه‌ها نگاهی زیرکانه و بدبینانه داشتند، زیرا تولد خواهر نیمار نزدیک است.

اتفاقا در ده سال گذشته نیمار به ندرت جشن تولدهای باشکوه خواهرش را از دست داده است. او فقط در سال ۲۰۲۲ در زمین حاضر بود و مقابل بوردو به میدان رفت و گلزنی کرد. در بقیه سال‌ها به هر طریقی که می‌شد خود را به تولد خواهرش می‌رساند.

باید صبر کرد تا میزان وخامت مصدومیت نیمار مشخص شود و ببینیم که آیا گالتیه می‌تواند او را در ترکیب اصلی یکی از مهمترین بازی‌های این فصل پاری‌سن‌ژرمن مقابل باواریایی‌ها قرار بدهد یا خیر.

خواندن این مطلب را از دست ندهید: زندگی پر زرق و برق خواهر نیمار؛ بزرگ‌ترین حامی ستاره برزیلی/ از تتوهای خاص عاشقانه تا جشن‌هایی که نیمار از دست نمی‌دهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    با نیما ر بدون نیمار کارتون تمومه پاریس نفتی جهنم الیانتس انتظارتونو میکشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی