نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
توضیح آرمان رمضانی در خصوص شادی گل خاصش/ می خواهم بیشتر بازی کنم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم استقلال گفت: هر چند دقیقه‌ای که بازی کنم با انگیزه زیاد به میدان می روم اما دوست دارم بیشتر بازی کنم.

 آرمان رمضانی درباره برد استقلال مقابل ملوان در جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. من فوتبالم را از ملوان شروع کردم و این تیم برایم قابل احترام است اما خدا را شکر که بازی مهمی را بردیم. 

وی در خصوص گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: امسال یکسری از بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست دادم و منتظر فرصت بودم تا بتوانم خودم را نشان دهم. انگیزه زیادی برای گلزنی داشتم و تلاش می‌کردم تا زمان‌ بیشتری برای بازی کردن به من برسد.

مهاجم استقلال درباره اینکه این تیم مهاجمان زیادی دارد و به همین خاطر به بازیکنان در خط حمله زمان کمی برای بازی می‌رسد، خاطرنشان کرد:‌ این تصمیم مربی است که چه کسی بازی کند. تیم ما روی روال است و پنج بازی متوالی را پیروز شدیم. ان‌شاءالله این روند ادامه‌دار باشد. 

رمضانی در خصوص عملکرد خودش و اینکه هر زمان به میدان می‌رود با جان و دل بازی می‌کند، گفت: من در زمین همه توانم را می‌گذارم. دقیقه بازی کردن برایم اهمیت ندارد. در این مدتی که در استقلال هستم این مسئله را نشان دادم اما دوست دارم بیشتر بازی کنم. 

وی در خصوص شادی گلش با ابوالفضل جلالی عنوان کرد: ابوالفضل دوست ۶ ساله من است و وقتی گل زدم دیدم که ابوالفضل پاس داده و خیلی خوشحال شدم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدعاشق استقلال IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    آرمانم.. بابالنگی سوزترین 👑💫💙💙💫
  • قنبریان IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    انشاالله بازی بیشتری بکنه چون یه فوروارد عالیه
  • آرمانم IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    آرمان هروقت اومده توی زمین یا گل زده یا اینقدر مفید بوده که بازی رو با برد تموم کردیم چه یک دقیقه چه یک نیمه واقعا بازیکن لایق و مورد اطمینانی هست امیدوارم که همیشه همینجوری سرپنجه و آماده باشه در مورد بازی کردن یا نیمکت نشینی بازیکنان هم من یکی به ساپینتو ایمان آوردم که برای هر لحظه از بازی و هر بازیکنی درسرش برنامه و نقشه راه داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی