نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حمایت مسی از نماینده آرژانتین در مراسم اسکار/ لئو این فیلم را به همه دنیا معرفی کرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، با انتشار یک استوری اینستاگرامی از فیلم آرژانتینی‌ای که نامزد جایزه اسکار شده و بازیگر نقش اولش ریکاردو دارین حمایت کرد.

 فیلم سینمایی «آرژانتین، ۱۹۸۵» برای به دست آوردن اسکار بهترین فیلم خارجی نامزد شده است. این فیلم آرژانتینی برای به دست آوردن جایزه اسکار با فیلم‌های EO از لهستان، Close از بلژیک، در جبهه غرب خبری نیست از آلمان و دختر آرام از ایرلند رقابت می‌کند.

نود و پنجمین دوره جوایز اسکار یکشنبه هفته آینده ۱۲ مارس برگزار خواهد شد. لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین امروز با انتشار یک استوری اینستاگرامی از فیلم آرژانتینی نامزد جایزه اسکار و از هنرپیشه نقش اول آن ریکاردو دارین حمایت کرد.

مسی تصویری از ریکاردو دارین را در حال ایفای نقش در فیلم «آرژانتین، ۱۹۸۵» منتشر کرد و نوشت: "فیلم ۱۹۸۵ با حضور ریکاردو دارین چه فیلم معرکه‌ای بود. فیلم برای جوایز اسکار نامزد شده است. برویم برای سومی!"

اشاره مسی به اینکه فیلم به دنبال کسب سومین جایزه است از اینجا ناشی می‌شود که «آرژانتین، ۱۹۸۵» پیش از این در مراسم جوایز گویا جایزه بهترین فیلم ایبرو-آمریکایی را به دست آورده بود و سپس در مراسم گلوب هم به عنوان بهترین فیلم به زبان خارجی انتخاب شده بود. «آرژانتین، ۱۹۸۵» در صورت به دست آوردن جایزه اسکار سومین جایزه بزرگ خود را کسب خواهد کرد.

این حمایت مسی از «آرژانتین، ۱۹۸۵» در حالی است که حدود یک هفته پیش دست‌اندکاران فیلم به شکلی ویژه از کاپیتان آلبی‌سلسته ستایش کرده بودند. در جریان مراسم گویا که از آن به عنوان اسکار اسپانیایی‌زبان یاد می‌شود وقتی «آرژانتین، ۱۹۸۵» جایزه بهترین فیلم ایبرو-آمریکایی را به دست آورد پیتر لانزینی، بازیگر این فیلم، که برای دریافت جایزه همراه با کارگردان روی سِن آمده بود، این جایزه را به لیونل مسی تقدیم کرد و گفت: «فقط می‌خواهم از لیونل مسی تشکر کنم که باعث شد همه ما آرژانتینی‌ها شاد شویم». این اظهارنظر با استقبال خاصی از سوی حاضران در سالن روبه‌رو شد و به شدت او را تشویق کردند.

این گزارش را هم بخوانید: داستان لیونل مسی در جام‌جهانی فراتر از داستان دیگو مارادونا/ پادشـــاه دنیـــــا

حمایت مسی از نماینده آرژانتین در مراسم اسکار/ لئو این فیلم را به همه دنیا معرفی کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی