نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
مهمانان خاص در بازی حساس؛ غافلگیری پرسپولیس و سپاهان با خطر محرومیت در اصفهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اعلام شد ممکن است این دیدار مهمانان ویژه ای داشته باشد که همه را غافلگیر کنند.

دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشورمان در تازه‌ترین اظهار نظر خود درباره زمان گرفتن "تست دوپینگ اعلام نشده" از بازیکنان رشته های مختلف ورزشی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرورزشی اظهار داشت: «در این باره به هیچ عنوان اعلام نمی کنیم که از چه رشته ای و چه زمانی قرار است تست دوپینگ گرفته شود».

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به حساسیت دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ممکن است در اصفهان از بازیکنان این تیم تست دوپینگ گرفته شود یا نه پاسخ داد: «ممکن است این اتفاق در اصفهان رخ بدهد. ما نمی توانیم از قبل اعلام کنیم ولی هر رویدادی چه مهم و چه غیر مهم ممکن است از سوی افسران دوپینگ مورد نظر قرار بگیرد و تست دوپینگ به عمل بیاید».

دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فردا و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز می شود که در صورت حضور افسران دوپینگ به احتمال زیاد از دو یا سه بازیکنان هر تیم نمونه گیری می شود.

در صورت مثبت اعلام شدن احتمالی تست دوپینگ از بازیکنان دو تیم نتیجه دیدار سه بر صفر به نفع حریف تغییر پیدا خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی