جنگ پنهان دو همشهری در دیدار سپاهان و پرسپولیس/ این ۲ بازیکن به فکر انتقام
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

رامین رضاییان و دانیال اسماعیلی‌فر دو ستاره آماده، نقش مهمی در تعیین برنده تقابل حساس سپاهان و پرسپولیس خواهند داشت.

دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی اینقدر به خودی خود حساسیت دارد که احتمالا تمامی سوژه‌های ممکن را تحت الشعاع قرار دهد. زردپوشان در بهترین شرایط سال‌های اخیر خود به سر برده و مدعی اول فتح هر دو جام فوتبال ایران محسوب می‌شوند. پرسپولیس نیز بعد از سپری کردن یک نیم فصل رویایی، در هفته‌های اخیر دچار افت محسوسی شده و برتری در این دیدار مهم در اصفهان برابر رقیب شماره یک، می‌تواند زمینه ساز بازگشت دوباره این تیم در ادامه فصل و حتی تبدیل شدن دوباره به مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر نیز لقب گیرد.

اما در میان ۲۲ بازیکن حاضر در میدان در مسابقه فردا، نبرد بین رامین رضاییان و دانیال اسماعیلی فر از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. مدافع باتجربه سپاهان می‌خواهد به کادر فنی پرسپولیس ثابت کند صدور دستور جدایی اش در تابستان مهم ترین اشتباه یحیی بود و دانیال نیز از بالاترین انگیزه ممکن برای درخشش در مقابل تیم سابق خود برخوردار است. دو بازیکنی که احتمالا تمام حرکات طرف مقابل را زیر نظر داشته و به دنبال تصاحب لقب MOTM در این تقابل حساس هستند.

بعد از تبعید به اصفهان، رامین رضاییان احتمالا خودش هم تصور می‌کرد فصلی چنین رویایی در انتظارش باشد. ستاره ۳۲ ساله پس از جدایی از پرسپولیس و در روزهای پایانی پنجره تابستانی انتقال به سپاهان را انتخاب کرد و پیش از شروع جام جهانی و علیرغم غیبت در تنها اردوی مهم تیم ملی در اتریش، اینقدر در ترکیب این تیم اصفهانی درخشید که خودش را یک بار دیگر و بعد از سال‌ها دوری، به لیست نهایی تیم ملی و کارلوس کی روش تحمیل کرد.

در شرایطی که تقریبا به نظر می‌رسید غیرممکن است رامین رضاییان در لیست ۲۶ نفره دراگان اسکوچیچ برای قطر ۲۰۲۲ جایی داشته باشد، به یکباره همه چیز به سودش رقم خورد و راهی جام جهانی شد. اما شاید ستاره ای که علیرغم شروعی خوب در لیگ و ترکیب پرسپولیس با این جا به جایی یکی از مهم ترین شانس‌های زندگی خود را از دست داد، دانیال اسماعیلی فر بود که فردا و در ترکیب تیم مقابل، قصد دارد نشان دهد انتخاب کارلوس کی روش برای حذفش از لیست نهایی درست نبوده است.

اگرچه رابطه خوب با سرمربی پرتغالی نیز در رفتن رامین به جام جهانی بی تاثیر نبود، اما او در جام جهانی آنقدر درخشان بازی کرد که عجیب نیست اگر لقب بهترین بازیکن تیم ملی در این ماجراجویی نافرچام را به رامین رضاییان اعطا کنیم. استارت فوق العاده در دقیقه ۱۰۰ و آن گل فراموش نشدنی برابر ولز و البته شادی گل خاص، حالا رضاییان را به یکی از بازیکنان محبوب فوتبال ایران تبدیل کرده است.

جنگ پنهان دو همشهری در دیدار سپاهان و پرسپولیس/ این ۲ بازیکن به فکر انتقام

گرچه برخی تصور می‌کردند رامین بعد از فصل متوسط در پرسپولیس لایق حضور در جام جهانی نیست، اما او پیش از شروع تورنمنت و به خصوص در هفته‌های اخیر اینقدر درخشان کار کرده که حتما در بین سه بازیکن آماده فعلی لیگ برتر جای دارد و دیگر هیچکس به آمادگی و تاثیرگذاری او ذره ای تردید ندارد.

اما در سوی مقابل و در سمت راست، قرار است فردا عصر شاهد تلاش دانیال اسماعیلی فر برای درخشش در مقابل تیم سابقش باشیم. ستاره ای که در فصل جدید و با مهاجرت به تهران یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس لقب گرفته و با تاثیرگذاری در به ثمر رسیدن هفت گل در پست مدافع راست، آمار بسیار خوبی را در اولین فصل حضورش در ترکیب قرمزپوشان به ثبت رسانده است.

مدافع مورد علاقه یحیی گل محمدی که در نهایت جایی در لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی نداشته و قافیه را به رامین رضاییان در آن مقطع باخت، در این فصل آنقدر خوب کار کرده که کسی حسرت تصمیم سرمربی پرسپولیس در فصل تابستان را نخورد. درخشش این دو بازیکن در فصل جاری باعث شده امید اصلی گلزنی هواداران سپاهان و پرسپولیس در جدال حساس فردا ساعت سه بعد از ظهر، به نفوذ و ارسال‌های این دو بازیکن از سمت راست باشد.

دو مدافعی که جنگی غیرقابل انکار و پنهانی در میدان خواهند داشت و تلاش می‌کنند در این مبارزه، نقش اول رقم زدن پیروزی تیم خود در این نبرد مهم لقب بگیرند. راند اول و رفتن به جام جهانی به نفع رامین تمام شد، اما دانیال هنوز فرصت تبدیل شدن به مدافع راست ثابت تیم ملی را از دست نداده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    اتفاقا اسماعیلی فر خوب کار نکرده پاس گلهاش رو فقط لوکادیو می تونست گل کنه اونم با دریبل و عبور از چند بازیکن دو تا گلش رو هم تو پست خودش نزد و در زمانیکه نوک حمله بازی کرد زد! اکثر طرفدارای پرسپوليس حسرت رامین رو میخورن چون هم فنی بهتره و هم عاشق پرسپوليس هست
  • امیر IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    رامین اصلا قابل مقایسه با اسماعیلی فر نیست و حسرتش هميشه با هوادارای پرسپولیس هست فقط یه مشت دلال می تونن اینا رو در یک سطح قرار بدن یا دانیال رو ترجیح بدن
  • اکبرزارعی IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    دانیال. بند. کفش.رامین.هم.نمی.شود خود گل محمد هم می داند دردوبلا رامین توسرهمگی لنگیها
  • بهمن حسین پور IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    یحیا اگه یه کار درست کرده اونم اخراج رامین لوس وخودخواه بوده کاری که برانکوی بزرگ هم کرد بازگشت رامین به تیم ملی هم ازعقده های کیروش کثیف بود باحماهنگی تاج که تیم ملی را آسیب پذیر کردن....
  • سلام IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    چیزی که عیانه چه حاجت به بيان دانیال کجاش خوبه اتفاقا بی کیفیت ترین بازیکنه کل لیگه حيف رامين صدبار حيف که فدای این بدرد نخور شد قطعا خود یحیی متوجه شده که چه اشتباه بزرگی کرد رامين را فدای ی بازیکن خیلی ضعیف کرد دانیال تیم را ۱۰ نفره کرده اوت ور رامين سپاهان را ۱۲ نفره کرده دانیال تا آخر عمرش تلاش‌ کنه به گرد رامين نمیرسه رامين ی بازیکن حرفه‌ای و پرسپولیسیه متعصب حيف رامين که بخواد دانیال باهاش قیاس بشه خنده داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی