نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بروکلین بکام و نیکولا پلتز
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عروسی پرهزینه و باشکوه بروکلین بکام و نیکولا پلتز حواشی زیادی داشت و در اخباری که به تازگی منتشر شده برنامه‌ریزان از خانواده عروس شکایت کرده‌اند.

طبق گفته برنامه‌ریزان عروسی، مراسم عروسی نیکولا پلتز با بروکلین بکام، پسر دیوید و ویکتوریا بکام، در شرف کنسل شدن بود، زیرا پلتز واقعاً سختگیرانه عمل می‌کرد و دستور داد که جزئیات عروسی از مادرشوهر معروفش مخفی بماند.

نیکول براگین و آریانا گریجالبا در حال حاضر شکایتی ۱۸۸ صفحه‌ای علیه نیکولا، مادرش کلودیا و طراح عروسی ریشی پاتل برای غرامت حدود ۵۰۰۰۰ دلاری به علاوه سایر هزینه‌ها ارائه کرده‌اند. پدر نیکولا، نلسون پلتز، از برنامه‌ریزان به دلیل اشتباهات زیادی که داشتند شکایت کرده بود و خواستار پس دادن بیعانه آنها (حدود ۱۶۰۰۰۰ دلار) شد. برنامه‌ریزان پدر نیکولا را «قلدر میلیاردر» خطاب کردند و گفتند که نزدیک بود مراسم عروسی لغو شود.

نیکولا در شکایتی که ارائه کرده، بیان می‌کند که حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار برای مو و آرایشش هزینه کرده و فهرست بزرگی از خواسته‌ها و شکایات بسیار خاص داشته است، او حتی آنها را به تهیه گل‌هایی که «به اندازه کافی سفید نبودند» هم متهم کرده است.

برنامه‌ریزان عروسی، پروژه عروسی آنها را از تیم دیگری قبول کردند و در زمان بسیار کوتاهی که تا مراسم باقی مانده بود مسئولیت‌ها را به عهده گرفتند.

طبق گزارش نشریه «سان» که این داستان را منتشر کرده، در این سند آمده است: «کلودیا و نیکولا هر دو اصرار داشتند که ویکتوریا بکام نباید از اشتباهات داخلی در مورد برنامه‌ریزی عروسی پسرش، از جمله اشتباهات در لیست مهمانان مطلع شود».

نیکولا پلتز ادعا کرد که هیچ اختلافی بین او و مادرشوهرش وجود ندارد و همه چیز عالیست. اما او به جای اینکه لباس عروسی طراحی ویکتوریا بکام را بپوشد از لباس عروس طراحی والنتینو استفاده کرد، و این حرکت برای ویکتوریا چندان خوشایند نبود.

نیکولا بعداً گفت که «هیچ دشمنی و اختلافی وجود ندارد»، اما همچنین گفت که «هیچ خانواده‌ای کامل نیست».

خواندن این مطالب را از دست ندهید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی