نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ستاره‌ای که امید اصلی یحیی است/ فرشته نجات سرخ‌ها وارد می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس امیدوار است مهاجم جدید تیمش ناجی او شود.

پرسپولیس بعد از شکست مقابل هوادار روزهای سختی را پشت سر گذاشت و یحیی گل‌محمدی هم به شدت تحت فشار قرار دارد. قرمزها که صدر جدول را به سپاهان تقدیم کردند، فردا در یک بازی بسیار مهم باید در اصفهان به مصاف سپاهان بروند. بازی که تکلیف یک جام را برای پرسپولیس و گل‌محمدی مشخص خواهد کرد. پیروزی در این دیدار به منزله بازگشت روحیه به پرسپولیس و فرار از بحران به وجود آمده خواهد بود ولی شکست پرسپولیس را وارد بحران جدیدی می کند و امید های این تیم را برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کمرنگ خواهد کرد.

یحیی بیشتر از هر موقعی به یک فرشته نجات نیاز دارد. به بازیکنی که کار را برایش در بیاورد و امید را به پرسپولیس برگرداند. بازیکنان پرسپولیس طی هفته های اخیر به لحاظ روحی افت کردند و همین موضوع را به وضوح در عملکردشان می شد دید. یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس مربوط به خط حمله است. بعد از رفتن لوکادیا پرسپولیس دیگر یک مهاجم چارچوب شناس و ششدانگ را در ترکیب تیمش ندارد.

دیاباته که دوباره مصدوم شد، آل کثیر اصلا بازیکنی نبود که هواداران انتظار داشتند و به شدت این بازیکن افت کرده، عبدی هم که اصلا فرصت بازی کردن پیدا نمی کند. از همین رو یحیی امیدوار به درخشش بازیکن جدید تیمش است تا گره از کار او باز کند. لئاندرو پریرا برزیلی که با قراردادی میلیون دلاری راهی پرسپولیس شد، چند دقیقه ای مقابل هوادار بازی کرد ولی موقعیت زیادی نصیبش نشد.

سهم پریرا از اولین بازی اش برای پرسپولیس چند گلوله برفی بود ولی پرسپولیسی ها امیدوارند که بازیکن جدید تیمشان در بازی بزرگی مثل دیدار با سپاهان بدرخشد و برایشان گلزنی کند. حال باید دید پریرا می تواند فرشته نجات پرسپولیس و گل‌محمدی لقب بگیرد یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رها IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    امیدواریم بانتیجه یاعلی
  • ستی IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    وای تروخدا ۸ بر ۲ ببریم سپاهانو درخواستم زیاده نه؟ ۸ بر ۲😂😐
    • زیگزاگ IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      فقط دو رو خوب اومدی.
  • ایراندوست IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    من بعنوان یک پرسپولیسی دوآتیشه همین الان بردسپاهان راپیش بینی میکنم وبهش تبریک میگم... چون پرسپولیس به غیراز پاس به عقب ودریبل الکی وتوپ نگهداشتن درزمین خود هیچ کاری نکرده...نمیکند...ونخواهدکرد...شماتوکل بازی 7ای پرسپولیس درامسال تاحالا دیدیدکه فقط 3 یا4تاتوپ روی دروازه حریف سانت بشه ویامهاجمین توسط هافبکها تغذیه شده باشند... بازی 2برصفربه نفع سپاهان ومبارکشون... لعنت الله برهافبکهای پرسپولیس...
    • ف IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      الان دیگه چی میگی؟😂 چهار تا زدیم بهشون😂😂
  • Pp⁶ IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    عجب بازیکن میلیون دلاریه پس؟!!! اولا که ۹۰۰ هزارتا دادن براش برا یک فصل و نیم یعنی میشه فلی ۶۰۰ هزارتا چطور با فصلی ۶۰۰هزارتا رسیدین به بازیکن میلیونی عجبببب
  • پرسپولیس کبیر .ص. کرمانشاه IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    به نظر من اگه درخط حمله پریراوعایشاه باشن ودرخط میانی سروش بازی کنه ودرراست اسماعیلی فر ودرچپ سیامک ودر دفاع پورعلی گنجی وحنانوف ونعمتی وفرجی باشن بازی رو انشاالله بانتیجه ۳بر۱میبریم .انشاالله .
  • مرتضی IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    بازی فنی و خوبی میشه, بنظرم هر تیمی جنگ میانه میدان رو ببره شانسش برای بردن بازی خیلی زیاده .... جدال اصلی وسط زمینه
  • سلام IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    یحیی اگه میخواد برنده‌ بشیم باید عبدی را فیکس کنه شک ندارم عبدی فیکس بازی کنه با گلای قشنگش سپاهان را می‌بریم
    • ن US ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      عبدی تا موتورش راه بیوفته ۱ماه طول میکشه
  • د IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    پریرا این پاش به اون پاش میگه غلط نکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی