نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
جرایم عجیب کمیته انضباطی؛ مدیر رسانه یک میلیارد جریمه شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی به جرایم عجیب اعضای تیم های لیگ برتری ادامه می‌دهد. این جرایم در حالی از سوی کمیته انضباطی صادر می‌شود که در آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال بدان اشاره نشده است.

کمیته انضباطی در تازه ترین آرای صادره یک میلیارد ریال برای یکی از مدیر رسانه های لیگ برتری جریمه نقدی تعیین کرده است.

در رای صادره از سوی کمیته انضباطی این چنین آمده است:  مسابقه تیم های سپاهان و گل گهر سیرجان برگزار و از سوی سیامک قلیچ خانی، مدیررسانه ای تیم گل گهر سیرجان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

این جریمه در حالی برای مدیر رسانه تیم گل گهر در نظر گرفته شده است که در بیشتر تیم های لیگ برتر قرارداد مدیر رسانه با تیم های لیگ برتری حداقل ۱۰۰ میلیون و حداکثر ۳۰۰ میلیون تومان است. به نظر می‌رسد کمیته انضباطی متوجه قرارداد سنگین باشگاه گل گهر با مدیر رسانه اش شده است که چنین جریمه ای را برای وی در نظر گرفته است.

پیش از این کمیته انضباطی ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد ریکاردو ساپینتو را به عنوان جریمه برای این مربی در نظر گرفته بود. از آنجایی که قرارداد این مربی ۶۰۰ هزار دلار است و ۱۰ درصد می‌شود ۶۰ هزار دلار و هر دلار در بازار آزاد نزدیک به ۵۰ هزار تومان است، این مربی باید ۳ میلیارد تومان به کمیته انضباطی جریمه بدهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادارفوتبال IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    بااین همه جریمه واین پولهایی که ازجریمه ها درمی آورند الان درحرفه ای گری درمدیریت وفوتبال کجای جهان که چه عرض کنم کجای فوتبال آسیاهستیم بخداخجالت اعتیاد آورنیست وکشیدن آن بعضی وقتهاخوب است
  • ق ر IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    ۳۰۰ میلیون تومان برابر با دیه چه عضوی از بدن انسان هستش لطفا رسانه بررسی بفرمائید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی