نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
آخرین توصیه یحیی گل محمدی به شاگردانش/ در نقش جهان، رئال مادرید باشید و نه لیورپول!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حساس‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بین دو مدعی قهرمانی لیگ و جام حذفی، سپاهان و پرسپولیس برگزار می‌شود.

سه شنبه شب گذشته یکی از زیباترین و عجیب ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

رئال مادرید که در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان لیورپول بود، در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد میزبانش را ۵-۲ شکست بدهد.

در این دیدار این لیورپولی‌ها بودند که خیلی زود با گل تماشایی داروین نونیس پیش افتادند و ۱۰ دقیقه بعد، روی اشتباه تیبو کورتوا، محمد صلاح برتری میزبان را دو برابر کرد. بعد از این دو گل در حالی که به نظر می‌رسید رئالی‌ها شب سختی را پشت سر خواهند گذاشت، شاگردان کارلو آنچلوتی بازگشت با شکوهی داشت. ضربه تماشایی وینیسیوس جونیور در دقیقه ۲۱ اختلاف را به حداقل رساند و در دقیقه ۳۶، اشتباه آلیسون بکر باعث شد تا مهاجم برزیلی رئال، کار را به تساوی بکشد. نیمه اول با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در ابتدای نیمه دوم بود که روی یک ضربه آزاد از سمت راست محوطه جریمه لیورپول، ادر میلیتائو توانست با ضربه سر رئال را پیش بیندازد. برتری رئالی‌ها ادامه داشت و در دقیقه ۵۵، روی همکاری خوب با وینیسیوس جونیور، این کریم بنزما بود که با ضربه ای که در بین راه به جو گومز برخورد کرد، اختلاف را به دو گل افزایش داد. لیورپولی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در تلاش بودند تا گل‌های خورده را جبران کنند اما در دقیقه ۶۷ گل پنجم را دریافت کردند. روی یک ضدحمله بود که توپ مقابل دروازه به بنزما رسید و او هم بعد از پشت سر گذاشتن آلیسون، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد. در دقایق باقی مانده رئالی‌ها به خوبی توانستند بازی را کنترل کنند و در نهایت با نتیجه ۵-۲ به برتری رسیدند.

یحیی گل محمدی نیز یکی از تماشاگران این دیدار عجیب و غریب بود و شنیدیم ظهر بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور به شاگردانش گفته است: «بازی رئال مادرید و لیورپول را که دیدید؟ لیورپول ابتدا دو گل زد اما در ادامه بازی را رها کرد تا ۵ گل بخورد. این مسابقه می‌تواند درس خوبی برای تیم پرسپولیس و شما در دیدار با سپاهان دربر داشته باشد. شما سعی کنید در تمام دقایق بازی متمرکز باشید. گل زدید بازی را رها نکنید و مغرور نشوید. گل هم خوردید امیدوارانه به بازی ادامه دهید تا آن گل خورده را مثل رئال مادرید جبران کنید و ...»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سه نقطه IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    چقدر شما معتبرید که از جمله های سرمربی پرسپولیس توی اردو هم خبر دارید😂
  • ق ر IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    البته خودشم باید رعایت کنه حاشیه درست نکنه که حواس بازیکن پرد کنه ماننده بازی قبلی با هوادار
    • ممد اس اس IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      حق با شماست حواس همه رو پردددد کرده
  • محمدحسن خان IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    البته که بازیکنان شما سرتر هستند مثلاً کریم بن زما رو با مهاجمان خودت مقایسه نکن اینا گلزن بالفطره و مادرزادن کریم گاهی توپ ها ش شانسی گل میشه
  • قهرمانی لیگ IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    پرسپولیس امسال قهرمانه و شیشتقلالی ها فشار بخورید تا پوستتون خراب نشه 🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی