لیونل مسی
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن با پایان ماه ژوئن به پایان می‌رسد و ستاره آرژانتینی هنوز تصمیمی در مورد ماندن یا رفتن به باشگاه دیگری نگرفته است.

لیونل مسی در ماه‌های آینده با یک تصمیم بزرگ روبرو است و قرارداد فعلی او با پاری‌سن‌ژرمن در پایان ژوئن به پایان می‌رسد.

مسی در آگوست ۲۰۲۱ پس از جدایی عاطفی از بارسلونا به دلایل مالی با قراردادی دو ساله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست. این بازیکن ۳۵ ساله یک خط حمله پر ستاره در پایتخت فرانسه تشکیل داده است و در کنار نیمار و کیلیان امباپه بازی می‌کند، اما ممکن است با پایان فصل همه چیز به پایان برسد.

از زمانی که مسی نقش مهمی در قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر ایفا کرد، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده‌اش وجود داشت. در آن زمان گزارش‌ها حاکی از آن بود که او در حال بررسی پیشنهاد تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن است، اما نشریه اکیپ اکنون می‌گوید که او تمایل دارد پاریس را ترک کند.

ضربه ایستگاهی خیره‌کننده او در دقیقه ۹۵ برای پیروزی ۴-۳ مقابل لیل در آخر هفته نشان داد که او چقدر برای تیم کریستوف گالتیه اهمیت دارد. اما آیا ممکن است که آنها او را از دست بدهند؟

این مطلب را هم بخوانید: لیونل مسی در آستانه جدایی از پاری‌سن‌ژرمن/ پیشنهاد تمدید پذیرفته نشد

در اینجا نشریه میرِر نگاهی به پنج مقصد احتمالی مسی در صورت ترک پی‌اس‌جی می‌اندازد.

جدیدترین احتمالات درباره مقصد آینده لیونل مسی/ از بازگشت به بارسلونا تا بازگشت به خانه و پیوند با بکام!

اینتر میامی

تیم MLS به مربیگری فیل نویل که دیوید بکام بخشی از مالکیت آن را بر عهده دارد، تمایل خود را برای جذب مسی پنهان نکرده است. تایمز گزارش داده که آنها به جذب مسی اطمینان دارند و به او قراردادی می‌دهند که او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ MLS تبدیل می‎‌کند. مسی عاشق میامی است و چندین بار با خانواده‌اش تعطیلات را در آنجا گذرانده و سبک زندگی در آنجا به وضوح برای او جذابیت دارد. اما آیا او حاضر است برای رفتن به آمریکا به سطح بالاتر فوتبال اروپا پشت کند؟

این مطلب را هم بخوانید: پروژه‌ای که برای دیوید بکام ۵ سال طول کشید/ لیونل مسی سرانجام در اینترمیامی!

دیوید بکام

بارسلونا

مسی در آگوست ۲۰۲۱ به صراحت گفت که نمی‌خواهد بارسا را ترک کند. او در حالی که تلاش می‌کرد گریه نکند، گفت: «ما فکر می‌کردیم که اینجا، در خانه ادامه می‌دهیم. هر کاری می‌شد را انجام دادم چون می‌خواستم بمانم.»

بارسلونا خانه مسی است و با وجود تمام مشکلات مالی، همیشه میل به بازگرداندن ستاره آرژانتینی وجود خواهد داشت. باشگاه احتمالاً باید در زمینه‌های دیگر فداکاری کند تا مسی را بازگرداند، اما این امکان وجود دارد که او مایل به کاهش دستمزد خود باشد تا دوران حرفه‌ای خود را با باشگاهی که در آن ۶۷۲ گل در ۷۷۸ بازی به ثمر رساند و ۳۵ جام برد، به پایان برساند.

جدیدترین احتمالات درباره مقصد آینده لیونل مسی/ از بازگشت به بارسلونا تا بازگشت به خانه و پیوند با بکام!

منچسترسیتی

پاری‌سن‌ژرمن تنها باشگاهی نبود که در تابستان ۲۰۲۱ با مسی پیوند خورد. حضور پپ گواردیولا در منچسترسیتی و سرمایه زیاد باشگاه باعث شده بود که آنها هم خواهان مسی باشند. گواردیولا دائما از توانایی‌های مسی تمجید می‌کرد. با این حال، خرید یک بازیکن ۳۶ ساله نشان‌دهنده انحراف از استراتژی سیتی در بازار نقل و انتقالات بود، صرف نظر از اینکه مسی چقدر خوب است.

جدیدترین احتمالات درباره مقصد آینده لیونل مسی/ از بازگشت به بارسلونا تا بازگشت به خانه و پیوند با بکام!

الهلال

انتقال پرهزینه کریستیانو رونالدو به النصر نشان داد که عربستان سعودی مایل است برای جذب بازیکنان فوق‌ستاره به لیگ خود، پول زیادی خرج کند. از زمانی که رونالدو راهی ریاض شد، شایعاتی مبنی بر اینکه مسی نیز می‌تواند از او پیروی کند، شنیده می‌شود. عربستان سعودی برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ اعلام آمادگی کرده است و حضور مسی به عنوان سفیر، کاری است که این کشور دوست دارد انجام دهد. موندو دپورتیوو اخیرا گزارش داده که رقیب النصر، الهلال، مایل است سالانه ۲۴۵ میلیون پوند به مسی بپردازد؛ رقمی که خیلی بالاتر از چک دستمزد سالانه ۱۷۷ میلیون پوندی رونالدو است. این یک پیشنهاد به شدت وسوسه‌انگیز است.

این مطلب را هم بخوانید: باشگاه عربستانی به دنبال جذب مسی، صلاح و دی‌ماریا/ رقابت سعودی‌ها بر سر ستاره‌های فوتبال

جدیدترین احتمالات درباره مقصد آینده لیونل مسی/ از بازگشت به بارسلونا تا بازگشت به خانه و پیوند با بکام!

نیوولز اولد بویز

مسی پنج سال پیش به TyC Sports گفت: «همیشه مشتاق بازی برای نوولز هستم. این همان چیزی است که از کودکی آرزویش را داشتم. اما نمی‌دانم چند سال دیگر چه اتفاقی قرار است بیافتد. نمی‌توانم بگویم که برمی‌گردم زیرا نمی‌دانم قرار است کجا باشم.»

این تصوری عاشقانه است، بازگشت به جایی که همه چیز از کودکی در آنجا شروع شد و این تصوری است که اکنون می‌تواند برای مسی جذاب باشد. پس از قهرمانی در جام جهانی و به دست آوردن آخرین جامی که مسی آرزویش را داشت، می‌تواند قبل از بازنشستگی برای یک آواز قوی رمانتیک به آرژانتین بازگردد.

جدیدترین احتمالات درباره مقصد آینده لیونل مسی/ از بازگشت به بارسلونا تا بازگشت به خانه و پیوند با بکام!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی