نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
پرسپولیس را به علی پروین واگذار کنید و خلاص!/ تاجر کانادایی دنبال شهرت است، نه خرید باشگاه/ مطمئن هستم پرسپولیس حالا حالاها دولتی می‌ماند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ضیاء عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر بنابر واگذاری باشگاه پرسپولیس به شخص یا بخش خصوصی است باید این تیم به علی پروین واگذار شود.

در خبرها آمده بود که یک تاجر کانادایی پیشنهاد داده که باشگاه پرسپولیس را بخرد. ضیا عربشاهی هافبک پرسپولیس در دهه ۶۰ اما در این رابطه به خبرورزشی گفت: من بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد. طرفی هم که نامه زده و آن را رسانه‌ای کرده است خوب می‌داند واگذاری پرسپولیس به این راحتی نیست اما این آدم‌های عشق شهرت این حرف‌ها را می‌زنند.

وی ادامه داد: این تاجر ساکن کانادا به نظر من بیشتر دنبال شهرت است تا خریدن باشگاه پرسپولیس و خودش هم آگاهانه این ادعا را کرده است. الان خیلی‌ها می‌توانند چنین ادعایی کنند اما باید در عمل دید که آیا چنین اتفاقی اساسا امکان پذیر است یا نه؟ به شخصه معتقدم چنین امکانی وجود ندارد چرا که باشگاه پرسپولیس متعلق به دولت است و دولت هم آن را به بخش خصوصی واگذار نمی‌کند.

عربشاهی ادامه داد: متأسفانه قیمت دلار بالا رفته و حالا یکی هم پیدا شده و پیشنهاد می‌دهد با ۱۰۰ میلیون دلار حاضر است پرسپولیس را بخرد. ظاهرا طرف وعده داده که ۵۰ میلیون دلار آن را حاضر است خرج تیم‌های پایه کند و به نظر می‌رسد تمام این وعده‌ها پوچ و توخالی باشد. این اخبار از نظر من که سال‌ها در این تیم توپ زدم هیچ ارزشی ندارد و بیشتر به سود اشخاص است تا پرسپولیس! بنابراین از شما رسانه‌ها هم خواهش می‌کنم چنین اخبار دروغی را که هرگز به سرانجامی نمی‌رسد، پوشش ندهید.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین افزود: اگر بنابر واگذاری باشگاه پرسپولیس به شخص یا بخش خصوصی است باید این تیم به علی پروین واگذار شود. پروین تمام زندگی خودش را وقف پرسپولیس کرد و اگر ایشان نبود الان پرسپولیسی وجود نداشت. یک زمانی تمام باشگاه پرسپولیس در علی پروین خلاصه شده بود و ضرب المثل معروفی هم بود که می‌گفتند صندوق عقب ماشین علی آقا، رختکن تیم پرسپولیس و این باشگاه است. با این وجود هرگز دوستان حاضر نشده و نمی‌شوند این باشگاه را به علی پروین واگذار کنند. این تیم دولتی است و مطمئن هستم حالا حالاها هم دولتی می‌ماند. یک صحبتی هم در خصوص بورس و این مسائل مطرح شد که من نمی‌دانم دقیقا در نهایت به کجا کشیده شده است.

عربشاهی خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس قدمتی دیرینه داشته و یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های به نظر من جهان است. نباید یک کسی در کانادا بیاید و ادعا کند ۱۰۰ میلیون دلار وسط می‌گذار و پرسپولیس را می‌خرد. روی باشگاه پرسپولیس این جوری نمی‌توان قیمت گذاشت و بنده می‌گویم قیمت آن بسیار بالاتر از این حرف‌هاست. به هر حال در این دنیا این هم راهی برای معروف شدن و تبلیغ کردن برای اشخاص است و امیدوارم شما رسانه‌ها بیشتر مراقب اخباری باشید که منتشر می‌کنید. این قبیل اخبار نه صحت دارد و نه قرار است صحت داشته باشد و شما هم لطفا آن را باور نکنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۹
  • اشکان IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    خخخخخخ باشه رئیس
    • شیش ۶ IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      نه که پروین کم از قبل این تیم خورده حالا هم تیمی که جهانیست رو بدن به این تا خودش و اطرافیانش دوباره شروع به لفت و لیس کنند!اینم مطمئنه اگه چیزی به پروین بدن یه گوشه ای هم به خودش میرسه داره برای خودش تو سرش میزنه.این تیم مال هوادارانی است که از بدو تاسیس تا به امروز حرص و جوشش رو خوردن و دریغ از یک پاپاسی که نصیبشون شده باشه!حتی اون کسانی که حنجره و وقت و زندگیشون رو برای این تیم و کسانی مثل پروین گذاشتند و در بینوایی و سکوت از این دنیا رفتند بدون هیچگونه منفعت مالی و تنها منفعتشون همون گریه ها و خنده ها یی بود که از هوادار بودن نصیبشون شد.اگه پروین و یا هرکس دیگری اینقدر پول داره که بتونه بازیکن و مربی و امکانات در حد جهانی بیاره و این تیم رو به جایگاهی که لیاقتشه برسونه یا علی .اما اگه قراره یه عده ای دیگه بخان بیان و تازه از کنار این تیم به شهرت و ثروت برسن بزارید همینطوری که هست باشه.
    • سلطان IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      انقدر سطحی نگر نباشید و قضاوت نابجا نکنید.حرفهای این بنده خدا سه قسمت اصلی داشت که هیچکدومش غیر منطقی و جایز تمسخر نبود.یک قسمت در مورد تاجر کانادایی بود که کاملا درست گفته که طرف به دنبال شهرته نه خرید،دلیل منطقیش هم اینکه هیچ تاجری مبادله کلان رو بدون شناخت و تحقیق کامل انجام نمیده که در نتیجه جناب تاجر با شناخت ویاتحقیق روند واگذاری در سالیان گذشته کاملا آگاه بوده که هرگز واگذاریها به سرانجام نرسیده و تا سالها هم نخواهد رسید،پس در نتیجه تنها هدف یک تاجر از مطرح کردن یک مبادله نافرجام دیده شدن و شهرته. قسمت دیگد صحبتهاش در مورد دولتی بودن پرسپولیس(و البته استقلال)و عدم اجازه دولتمردان به سرانجام رسیدن واگذاری باشگاه به بخش خصوصی بود که این بخش هم کاملا درسته چرا که اگر دولت موافق این امر بود مثل سایر طرح ها و شرکتهای موافق واگذاری دولت،سالها پیش این مساله انجام شده بود.دولت در ظاهر به دنبال اجرای طرح مصوب مجلس(و مهمتر از آن قانون ممنوعیت ورود تیمهای دولتی به تمام مسابقات بین المللی در فیفا هست) برای واگذاری بوده اما در واقعیت نمیخواهد یکی از ابزار قدرت در بازیهای سیاسی رو از دست بدهد
    • سلطان IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      و اما قسمت سوم از محور صحبتهای آقای عربشاهی در مورد واگذاری باشگاه به علی پروین بود.باید توجه کرد که ایشان این مورد رو پیشنهاد داده نه دستور یا حکم لازم الاجرا . با توجه به اینکه هر کسی میتواند آزادانه نظرشخصیش رو در مورد یک موضوع عنوان کند این بنده خدا هم با توجه به سابقه و سالها حضور مستقیمش در پرسپولیس و هم چنین در جریان بودن و مشاهده نزدیک بسیاری از اتفاقاتی که پیرامون باشگاه رخ داده و همچنین شناختی که از علی پروین و سایرین داشته نظرش رو عنوان کرده.باید یاد بگیریم به نظر دیگران احترام بگذاریم‌ مخصوصا زمانی که متضاد با نظر ما باشد،چیزی که متاسفانه کمتر شاهد آن در جامعمون هستیم.
    • B -- BAMDAD IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      احسنت به شما که شناخت بسیار روشنی از این ماجرا دارید اگر آقای کانادایی تاجر است علی پروین و نوچه هایش تاجر ترند !!! پروین سالهاست منتظره که پرسپولیس( خدانکرده) ب حاک سیاه بشینه و در آخرین لحظه با نازلترین قیمت و کلی ادعای ناجی بودن، تیم رو مفتبری کنه !!! در فراز و نشیب این سالها این کرکس ها کوچکترین کمکی به تیم نکردند چون عاشق نیستند تاجر هستند و بازاری اندیش!!! تنها عاشقان پرسپولیس هواداران واقعی هستند که با این تیم میخندند و با این تیم میگریند !
  • زیگزاگ IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    پسر پروین از بدهکاران کلان بانکی کشوره.این خانواده صلاحیت خرید این باشگاه مردمی رو ندارند. بقولی فاقد اهلیت برای اینکار هستند.
    • حامی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      حالا مگر قرار پرسپولیس رو بدن به پروین!؟ این بنده خدا یه حرفی میزنه شنونده باید عاقل باشه زیاد این حرفها رو جدی نگیر دوست گرامی
    • آرش IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      پروین اصلا لیاقت پرسپولیس را ندارد شاید یه زمانی برای ما هواداران سلطان بود ولی با کارهایی که کرد دیگر برای ما هیچی نیست
  • فرزاد IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    به هر کی میخوان بدین به پروین ندین ،کسی که میگه تو تهران بعد پرسپولیس طرفدار استقلال هستم چطور میتونه مالک تیم باشه ،
  • ناشناس IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    بعضی از این پیشکسوت های عزیز در گذشته متوقف شده اند مگر زمان دهه شصت است که عشق به پیراهن باعث می شود بازیکن فقط پرسپولیس را انتخاب کند و از پول بیشتر در باشگاه دیگر صرف نظر کند؟ علی پروین در آن شرایط زمانی موفق بود زمان عوض شده پس راه حل های پروین به درد امروز نمی خورد . مطمئن هستید علی پروین همان مقبولیت دهه شصت را نزد هواداران امروزی دارد؟یادمان نرفته سال ۸۴چطور همین تماشاگران فریاد می زدند پروین تیمتو بردار و برو یا وقتی شایعه مربی گری علی پروین در زمان مدیریت رویانیان مطرح شد چه بازخورد منفی ای نزد هواداران داشت می شود از عربشاهی پرسید مثلاً گابریل کالدرون رییس رئال مادرید پیشکسوت این تیم بوده یا صرفاً بیزنس من موفقی بوده یاد حرف حسین کلانی می افتم که گفته بود از همبازیان عزیزم خواهش می کنم زمان بازیگریشان را با امروز مقایسه نکنند
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    خوب طبیعی است کسی که حاضر است اینهمه هزینه کند دنبال شهرت است پس فکر کردی عاشق چشم ابروی ما است. تمام تیمهای انگلیس دست خریداران خارجی هست چه اشکالی دارد.
  • علی پویان DE ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    پیشنهاد آقای عربشاهی کاملا منطقی و بجاست، پروین نبود اثری از پرسپولیس نبود درود بر پیشکسوتان بزرگوار پرسپولیس و سلطان فوتبال ایران پروین جاویدان
  • کیان IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    البته از بی عرضگی پیشکسوتان و هواداران و تجار و سرمایه داران پرسپولیس است که اولین باشگاه حرفه ای تاریخ فوتبال ایران اینک در اسارت دولت است و دارد جوف الاستقلال حکومتی با هزینه بسیار کمتر هم اداره میشود !!! پیشکسوتان محترم پرسپولیس حق دارند در خصوص سرنوشت این باشگاه نظر بدهند اما آقای پروین عزیز که برای پرسپولیس هم زحمات زیادی کشیدند در این فوتبال کنونی که حرف اول و آخر را پول می زند بعید است بتوانند با این باشگاههای و شرکتهای دولتی ثروتمند رقابت کنند فقط در صورت تمایل می توانند عضوی از هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس بوده باشند !!!
    • مهران IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      حداقل استقلال دو تا ستاره آسیایی داره ما چی ؟ بخدا همیشه جلوی طرفدارای استقلال کم میاریم چون تیم اونها بین المللی تره .
  • محمود انصاری IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    هر کس فلوس دارد بیاد جلو
  • کوهمره جروق IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    پرسپولیس را باید به یه سرمایه دار خارجی بدن.دست دولت هم باید کامل از این تیم قطع بشه.اگه پرسپولیس کامل خصوصی بشه دیگه از اختلاص و فساد های آقایون خبری نمیشه.
  • مهران IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    خیلی ها آرزو دارن تیم به علی پروین برسه.چون سالهاست بنده خدا دستش از پرسپولیس کوتاه شده و عوایدی نداره...آقای عربشاهی و پیشکسوتان مثلا دلسوز! دست از سر پرسپولیس بردارید دوران قلچماق بازی گذشته...نسل جدید میفهمه..اگه تعبیر شما از انتقال تیمها به پیشکسوتان درست باشه آیا بهتر نبود منچستر یونایتد رو به آلکس فرگوسن میدادن؟؟!!!
    • شین IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      کاربر کیسه کش شما برو با همون تیم بین المللیت خوش باش لطفا...#امجدیه#دسته۳
  • پویا بختیاری IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    شما هم به اسم پیشکسوت حرفهایی می‌زنید در اصل جوک است
  • امیر IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    تمام تیم های معروف اروپایی دست تاجر های عرب اند، مسلما کسی که میاد ی تیم را میخرد دنبال شهرت و درآمد و.... است، اتفاقا اگه پول زیادی بیارد بهترن گزینه است، حداقل ی بخش کوچیکی از سرمایه ایرانی ها وارد کشور میشه
  • هخامنش NL ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    شوربختانه برخی از این پیشکسوت ها پیشنهادهایی می کنند که دل هواداران فهیم بدرد می آید در عصری که زندگی می کنیم دنیا در تسخیر دانش و فناوری ست و ندانستن زبانی غیر از زبان مادری و کامپیوتر آدم بی سواد به حساب می آید به عبارت ساده تر دنیا شده با فن آوری های روز افزون دهکده ی جهانی چندی دیگر ماه عسل می روند کره ماه و مریخ آنوقت تیمی با برند شناخته شده ی جهانی را بدست کسی بسپارند که سوادش در حد خواندن و نوشتنه آنجا هم که عنوان می شه برای پرسپولیس زحمت کشیده بهتر به ثروتی که از برند بزرگ پرسپولیس بدست آورده نگاهی بیندازیم و یک نمونه اش ویلای ۵هزارمتری لواسانش این شخص اگر هرکجای این فوتبال به جز پرسپولیس بود هرگز به این ثروت باد آورده دست نمی یافت بهتره با خرد و اندیشه نظر بدهیم پرسپولیس ملک شخصی کسی نیست و مال هوادارانی ست که در گرما و سرما و از همه شهرها به حمایت از آن پرداخته اند هرچند که جمهوری اسلامی هرگز به واگذاری آن به بخش خصوصی راستین نخواهد شد ولی در مجموع باید سهامش را هنگامیکه از زیاندهی بیرون آمد به هواداران فروخت و هییت مدیره ای قوی از داخل هواداران انتخاب و مدیر عاملی کاردان
  • دریکوند IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    عقب ماندگی از گفتار ما می بارد چه اشکال دارد یک سرمایه دار بیاید و بعد ار نیم قرن تیم ما را صاحب ورزشگاه کنه و از این فلاکت درییرره
  • هادی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    آقای عربشاهی مردمی تر از علی پروین پیدا نکردی؟
  • آتا IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    مگه تیم باباتونه که میبخشید این دو تیم شرعاً و قانوناً صاحب دارند وراث خسروانی و عبده اگرا قرار بر واگذاری تیمهاست به صاحبانش بدهید
  • Gaber IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    با آمدن برانکو فرهنگ برانکو و شیوه برانکو ما را علاقه مند کرد لطفا اگر به تاجر کانادایی نمی‌دهید به پروین که شناسنامه پرسپولیس هست هم ندهید پروین و دهه شصتی ها کلا از فرهنگ و کلمات محترمانه دور هستند و هنوز بند این کلمات هستند.لطفا تیم را به شخصی دهید که هم با فرهنگ هم قدرت عبور تیم را از تنگناهای مالی را داشته باشه.پروینی دوره اش تمام شده و جذب بازیکن با فکر و با فرهنگ مشکل هست و دیگه اصرار نکنید. شما نمیتوانید بعنوان کارشناس از کلمات قشنگ استفاده کنید ما هم هوادار پنجاه و پنج ساله هستیم حرمت و ادب بازیکن خوب را جذب می‌کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی