نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آندره اونانا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتفاق عجیبی در جریان دیدار اینتر و پورتو رخ داد و آندره اونانا سنگربان نراتزوری به ادین ژکو مهاجم بوسنیایی تیمش توهین کرد.

تنها چند روز پس از درگیری روملو لوکاکو و نیکولو بارلا، درگیری زشت دیگری بین دو بازیکن دیگر اینتر در جریان بازی مقابل پورتو به وجود آمد. این بار آندره اونانا و ادین ژکو در متن ماجرا قرار داشتند.

این حادثه در جریان بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو مقابل پورتو رخ داد. ماجرا از جایی توجه حاضرین را به خود جلب کرد که اونانا در حالی که به شدت عصبانی بود، سر ادین ژکو داد کشیده و می‌گفت: «خفه شو...»

در همین حین هاکان چالهان اوغلو برای حادتر نشدن اوضاع، خیلی سریع خود را به سمت اونانا رسانده و با دست، جلوی دهان او را گرفت. دیگر بازیکنان اینتر نیز مانع نزدیک شدن ژکو به اونانا شدند تا از درگیری فیزیکی احتمالی آنها جلوگیری کنند.

آمازون پرایم ایتالیا گزارش داده که بحث این دو بازیکن به این دلیل شروع شد که ژکو به اونانا گفت اعتراض خود به داور  را متوقف کند و به بازی ادامه دهد. این توصیه اما به مزاق دروازه‌بان اینتر خوش نیامد تا تنها چند روز بعد از دعوای لوکاکو و بارلا، یک بار دیگر دو بازیکن نراتزوری داخل زمین به جان هم بیافتند.

خلاصه این بازی را تماشا کنید: خلاصه دیدار اینتر ۱ - پورتو ۰/ گل نجات‌بخش لوکاکو

عکس| درگیری شدید دو بازیکن اینتر در لیگ قهرمانان/ توهین زشت اونانا به ژکو!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی