نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
۴ |
۰
تنها ثمر ۲ پنالتی سیاوش یزدانی؛ او تبانی نکرده بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زمانی که سیاوش یزدانی در بازی سپاهان - استقلال روی شهریار مغانلو مرتکب خطای پنالتی شد، برخی طرفداران تیم استقلال در فضای مجازی او را متهم به تبانی با تیم حریف کردند!

بعد از مصاف سپاهان - استقلال که با نتیجه دو بر یک به سود تیم سپاهان پایان یافت؛ ریکاردو ساپینتو سیاوش یزدانی را از تیمش کنار گذاشت و در نهایت باشگاه هم قرارداد او را فسخ کرد. حضورش در تیم سپاهان مزید بر علت شد تا این شایعات در فضای مجازی علیه سیاوش یزدانی قوت گیرد، در حالی که این مدافع در یادداشتی که به بهانه جدایی از تیم آبی منتشر کرد، تاکید داشت که استقلال را دوست دارد و از جدایی گله‌مند است.

ریکاردو ساپینتو دلیل جدایی را عدم اعتماد به سیاوش یزدانی بر شمرد اما از ابتدا هم مشخص بود، پنالتی که سیاوش یزدانی در بازی با سپاهان داد یک اشتباه فنی بوده است. اشتباهاتی که در بازی سپاهان - پرسپولیس نه یک بار بلکه دو بار تکرار شد و موجب شد سپاهان با سیاوش یزدانی شانس قهرمانی در جام حذفی را از دست بدهد و از این مسابقات کنار برود!

روز بازی با پرسپولیس، بسیار برای سیاوش یزدانی تلخ بود اما دست کم به همه ثابت کرد، یزدانی علیه استقلال با سپاهان تبانی نکرده بود و همه این ها شایعه ای بیش نبود!  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    اخ چه قشنگ نظرمو پای اون مطلب نزاشتی تا رفت زیر بعد اومدی مطلبش کردی ،نگفتم دوتا پنالتی داده تا بگه اون یکی اتفاقی بود و پشت پرده خبری نیست ...حالا پس بشین ببین که چجوری بعد محرومیت فیکس بازی میکنه اقای تحریریه داخلی چ شایعه ای بیش نبوددد. خوشم میاد هوادار دیگه گوله این صحنه سازیارو نمیخوره .
  • شیش ۶ IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    اینم شد دلیل! مگه اونایی که تبانی میکنند نیت اصلیشون کاسبی نیست.خب اینم بنده ی پوله .حالا چه فرقی میکنه پول رو از سپاهان بگیره یا از پرسپولیس و یا از اونهایی که طرف شرط هستن!اما خدایی هر چی گرفته نوش جونش چون در اون بازی سپاهانی ها رو خوشحال کرد که کیصه باخت و این دفعه هم پرسپولیسی ها رو خوشحال کرد .مگه نگفتن کاری در دنیا بهتر از این نیست که جمعی را بخندانی.این دکتر کیصه کش سابق هم نیتش همین بوده دیگه.😂😂😂هر چی به این کارهاش ادامه بده هم حساب دنیوی ش پر میشه و هم اخرویش!
  • ناشناس IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    اصلان مشخصه که این یزدانی حیف بگم باید از فوتبال کلان محروم شه
  • عیدی زود هنگام IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    دیروز اتفاقا سیاوش مشکوک نبود عمو بیژن غیر قابل کنترل شده بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی