پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
۰ |
۰
سرخیو راموس از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخیو راموس مدافع کهنه‌کار اسپانیایی اعلام کرد دیگر پیراهن تیم ملی کشورش را برتن نخواهد کرد.

سرخیو راموس مدافع ۳۶ ساله پاری‌سن‌ژرمن و پیشین رئال‌مادرید با انتشار پستی در اینستاگرام به صورت رسمی خداحافظی‌اش از تیم ملی اسپانیا را اعلام کرد.

در متن پست خداحافظی راموس آمده است: «حالا زمان برای خداحافظی با تیم ملی اسپانیا فرا رسیده است. امروز صبح تماسی از سرمربی فعلی تیم ملی دریافت کردم که به من اطلاع داد صرف‌نظر از اینکه چه عملکردی داشته باشم، بخشی از برنامه‌های او نیستم و نخواهم بود. این پایان راهی است که امیدوار بودم بیشتر طول بکشد و پایان آن طعم بهتری در کام من داشته باشد. صادقانه باور دارم که این مسیر شایسته این بود که با تصمیم خودم و به‌خاطر عملکردی از من که شایسته سطح تیم ملی نباشد، به پایان برسد؛ نه به‌خاطر مسئله سن یا دلایلی مانند آن. البته خودم چنین مسئله‌ای را احساس می‌کنم و این موضوع را مستقیماً نشنیدم. سن یک حُسن یا نقص نیست و فقط یک عدد است که ارتباطی با عملکرد یا توانایی بازیکن ندارد. من بازیکنانی مانند مودریچ، مسی و په‌په را ستایش می‌کنم و به آنها غبطه می‌خورم. آنها عصاره سنت، ارزش‌ها، شایسته‌سالاری و عدالت در فوتبال هستند. متأسفانه این شرایط برای من یکسان نخواهد بود، چون فوتبال همیشه عادلانه نیست و فقط فوتبال نیست. این چیزی است که باید آن را بپذیرم؛ البته با سری بالا و این ناراحتی که آن را به اشتراک می‌گذارم. من همچنان با احساس کسی که به اندازه کافی خوش‌شانس بود تا با افتخار ۱۸۰ بار نماینده کشورش باشد، به حمایت از اسپانیا ادامه می‌دهم.»

راموس که یکی از بازیکنان نسل طلایی اسپانیا بود که قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۰ و یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ شدند، ۱۸۰ مرتبه پیراهن ماتادورها را پوشید و ۲۳ گل هم زد.

قهرمانی سرخیو راموس همراه اسپانیا در جام‌جهانی

قهرمانی سرخیو راموس همراه اسپانیا در جام ملت‌های اروپا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی