هیچ تیمی در ایران نمی‌تواند کار پرسپولیس را انجام دهد/ ایجاد انگیزه فقط به سود پریرا و آل کثیر نیست
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم سابق پرسپولیس می گوید این تیم در اصفهان کار بزرگی انجام داده است.

بهنام طاهرزاده  با اشاره به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر سپاهان پس از باخت در لیگ برتر مقابل هوادار اظهار داشت: در بازی با تیم هوادار پرسپولیس مشکل فنی نداشت، بلکه دلیل باخت در آن دیدار اشتباهات فردی بود اما متاسفانه پس از بازی هجمه زیادی روی گل محمدی و تیمش به وجود آمد و انتقاداتی که اکثراً سازنده نبود.   

وی ادامه داد: یحیی گل محمدی نشان داده از نظر فنی مربی بزرگی است، مربی که چند سال پیاپی پرسپولیس را در شرایط خوبی نگه داشته نمی تواند مربی ضعیفی باشد و این که پرسپولیس در برخی از بازی ها موفق نیست و نتایج خوبی نمی گیرد ربطی به شرایط فنی ندارد و به اتفاقات و حوادث غیرقابل پیش بینی فوتبال برمی گردد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در ادامه اشاره‌ای به بازی سرخ‌پوشان برابر سپاهان داشت و تصریح کرد: پرسپولیس در این بازی کار بزرگی را انجام داد، کاری که پرسپولیس در این دیدار انجام داد هیچ تیمی در ایران قادر به انجام آن نیست. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان و کادر فنی بزرگی که دارد در این دیدار بی نقص بازی کردند و موفق شدند از نظر روحی و روانی شرایط خوبی را به دست آوردند.

مهاجم سابق پرسپولیس افزود: پرسپولیس با انجام بازی خوب و کسب برد شیرین شرایط خوبی را به دست آورده است. این بازی و عملکرد سرخ‌پوشان در این دیدار نشان داد تیم یحیی گل محمدی احیا شده است و می‌تواند در لیگ برتر نیز به روزهای اوج خود بازگردد و بار دیگر صدر جدول را به خود اختصاص بدهد.

طاهرزاده در ادامه گفت: به نظر من پیش از این یکی از مشکلات پرسپولیس در خط حمله و موضوع گلزنی بود که در این بازی تمام مهاجمان پرسپولیس به بهترین نحو توانستند از عهده مسئولیت ها برآیند. از عیسی آل کثیر گرفته که علاوه بر گلزنی در این دیدار نمایش خوبی را از خود به ارائه داد تا پریرا که نشان داد مهاجمی با قابلیت های زیادی است. اگرچه او در این دیدار گلزنی نکرد اما در یکی دو صحنه فوق العاده ظاهر شد و با گرفتن یک پنالتی حساس توانست پیروزی پرسپولیس در اصفهان را تثبیت کند.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من عملکرد خوب مهاجمان و انگیزه بالای آنها در این دیدار باعث می شود مشکل گلزنی پرسپولیس حل شده و بازیکنان خط حمله در ادامه انگیزه ویژه‌ای برای رقابت با یکدیگر داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ایجاد انگیزه در خط حمله فقط به سود پریرا و آل کثیر نیست و بازیکنی مثل مهدی عبدی هم که برای بازگشت به روزهای خود به شوک نیاز دارد، می‌تواند در این شرایط به روزهای اوج بازگشته و دوباره به یکی از مهاجمان خوب پرسپولیس و لیگ برتر تبدیل شود.

بهنام طاهرزاده در خصوص اتفاق تلخی که برای حمید سجادی و هیات همراهش در کرمان رخ داد، گفتواقعاً از شنیدن خبر و این حادثه شوکه شدم. دکتر سجادی استاد دانشگاه من و از دوستان خوب ورزشکاران است. امیدوارم هرچه زودتر تمام مصدومان این حادثه از جمله حمید سجادی سلامت کامل خود را به دست آورند. شاید ما از نظر مدیریتی و شرایط کاری انتقاداتی را به وزیر ورزش وارد بدانیم ولی به عنوان یک هموطن برای او و همراهانش در این حادثه از اعماق قلب مان آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم با توجه به توان جسمانی خوبی که سجادی از آن برخوردار است بتواند سلامت کامل را به دست آورده و همه این عزیزان به زودی به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۵
  • محمد IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    اسطوره شما لنگیا که میگه من بهترینم حمید درخشان که میگه ،کی بهتر از من هیچ تیمی هم که مثل لنگ نمیتونه بشه خبرناهار نمونه هم که مثل شما لنگیا پیدا نمیشه.همه فوتبالم از فدراسیون گرفته تا کارگردان استادیوم ها و روزنامه ها و سایتا و ومجریا همه عاشق لنگن!!برای استقلال بااصالت هم مدام دشمنی و سنگ اندازی میشه.بعد انتظار پیشرفت در فوتبالم دارید .واقعاً لنگی بودن جرم نیست .بیماریست
    • امیررضا IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      متاسفم برایه شما ک ب هر کسی بی احترامی کردید یه جوری میگه انگار کیسه حالا چیکار کرده تو این فصل
    • پنالتی پنالتی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      واقعا تنها تیمی که در ایران میتونه عین کار پرسپولیس رو انجام بده تیم داوریه ممنون دار بیژن خان و تیم داوری هستیم
  • بهرام IT ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    هیچ تیمی در ایران نمی توانست کار فولاد را مقابل الهلال انجام دهد،بازی بین المللی شرط هست نه این لیگ در و پیت ایران.اگر پرسپولیس یا استقلال جای فولاد می بودند آبرو و حیثیت ایران رفته بود....
    • شیر دورن پرسپولیس IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      الهلال تیم همیشه نبود اماده نبود فولاد عددی نبود رال مادرید نابود کرد
  • مهدی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    پرسپولیس بی نظیره ضمن اینکه همه تیم‌ها قابل احترامند و همه رو تیمشان سرمایه گذاری کردند هیچ تیمی ضعیف نیست
    • صادق ذوالفقاری IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      باز یک بازی بردین
  • عزیز IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    الان پرسپولیس شد بالاتر از رئال مادرید. با یه برد همچین تعریف و تمجید میکنن انگار قهرمان جهان رو شکست داده و قهرمان جهان شده. این تیم همون تیمیه که به هوادار باخت به آلومینیوم اراک باخت به فولاد باخت. جوجه رو آخر پاییز میشمارن. حال بذار بازی های لیگ رو شروع کنه بعد از پرسپولیس بت بساز، تو لیگ هم این تیم رو خواهیم دید چند مرده حلاجه. الان گل محمدی با این برد خودش رو قهرمان جام حذفی می دونه مثل مسابقات لیگ که هفته هفتم خودش تیمش رو بعد اون بازی قهرمان لیگ می دونه و با بقیه و هفته های باقی مانده کاری نداره. الان هم گل محمدی با بازی های دیگه جام حذفی کاری نداره و پیش خودش پرسپولیس رو قهرمان جام حذفی کرده. این پیشکسوت ها هم مثل این آقا جیره خور پرسپولیسن که واسه اینکه از غافله چاپلوسان عقب نیفته اظهار فضل فرمودن.
    • amir IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      درست میگی همین سپاهان شمارو دبل کرد درست میگم
  • ❤️ IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    کیسه بی طرفدار بسوز تیم مردمی همینه
  • پرسپولیس قهرمان US ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    داداشای ایرانی من (سپاهانیا استقلالیا ) !!! ما تیم قهرمان ایران هستیم ، احترام بگذارید
  • حبیب IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    هیچ تیم بی افتخاری غیر از پیروزی تو دنیا پیدا نمیکنین که اینقدر منم منم کنن .
  • جواد IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    عشقه پرسپولیس❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • Red IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    زنده باد پرسپولیس کبیررررر ❤❤❤❤❤❤
    • 1281821810 IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      جام حذفی جام شگفتی ها هستش
  • رضا IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    عزیزجان،هنوز جام حذفی ادامه دارد،ضعف سپاهان باعث باختش شد.
    • ناشناس IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      ولی بعنوان یک استقلالی باید بگم اگر پرسپولیس تمام بازی های پیش رو همینطوری بازی کنه و گشاد نکند قهرمان میشه یک واقیت نباید تعصب بجا داشت
  • ناشناس IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    اگر یحیی بتونه بازیکنها رو مجبور کنه محکم بازی کنند مطمئن باشید ۴ تا هم به استقلال میزنیم هافبک گلساز خوب که بتونه مهاجم هارو تغذیه کنه توپهارو پشت هجده حریف لو نده خوب ارسال کنه بیاد کار تیمها تمامه خدا کنه بازی با استقلال ترابی داخل زمین نباشه ۶ تا به استقلال میزنیم علی برکت ا...
  • ناشناس IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    مجمد عمری ۵۰ درصد تیم بود خدایی اگه عمری نبود پرسپولیس میباخت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی