نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
حلقه گمشده پرسپولیس پیدا شد/ این ستاره باید فیکس بازی کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سروش رفیعی مقابل تیم سابقش نمایش فوق العاده ای داشت.

شماره هفت پرسپولیسی‌ها بعد از چند فصل دوری از این تیم، در این فصل به پرسپولیس بازگشت. سروش رفیعی که در تابستان برای سومین بار به پرسپولیس برگشت، تا قبل از تعطیلی لیگ به عنوان بازیکن ثابت به میدان می‌رفت و جزو خوب‌های تیمش بود.

با این حال بعد از جام جهانی شرایط برای سروش تغییر کرد و او با وجود اینکه در بازی مقابل مس کرمان و ذوب آهن موفق شد دو پاس گل ۳ امتیازی بدهد، جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نداشت و به نوعی از برنامه‌های تاکتیکی یحیی گل محمدی خارج شد.

پرسپولیس در خط میانی و حمله مشکلات زیادی دارد و یکی از بزرگترین مشکلات این تیم به این موضوع برمی‌گردد که هافبک‌های این تیم نمی‌توانند پاس‌های کلیدی به مهاجمان بدهند و خلق موقعیت کنند. دقیقا کاری که رفیعی در آن تبحر دارد و به خوبی از پس این کار برمی‌آید.

شکست مقابل هوادار باعث شد تا انتقاد از یحیی و تیمش به اوج برسد و همین موضوع  باعث شد تا یحیی در بازی حساس مقابل سپاهان دست به ترکیبش بزند و تغییراتی اعمال کند. با وجود چند تغییر در ترکیب پرسپولیس، خبری از حضور سروش در ترکیب اصلی نبود و مثل بازی‌های گذشته این بازیکن نیمکت نشین بود. رفیعی اما از دقیقه ۷۶ به بازی آمد و عمملکرد فوق العاده ای هم داشت.

سروش روی گل سوم پرسپولیس تاثیرگذار بود ولی اوج کارش روی گل چهارم تیمش بود که پاس فوق العاده ای به پریرا داد و این بازیکن هم موفق شد پنالتی بگیرد. رفیعی در بازی با سپاهان بارها در امر موقعیت سازی به تیمش کمک کرد. موضوعی که دقیقا نقطه ضعف پرسپولیس در بازی‌های گذشته به حساب می‌آمد. سروش در بین هافبک‌های پرسپولیس تنها بازیکنی است که توانایی بازیسازی دارد و نفراتی مثل کامیابی نیا، سرلک و اسدبیگی بیشتر تدافعی و تخریبی هستند.

هرچند گل محمدی خیلی علاقه ای به فیکس بازی دادن به سروش ندارد ولی این بازیکن می‌تواند خیلی به تیم او کمک کند و حضورش در ترکیب اصلی می‌تواند مثمرثمر باشد. در واقع رفیعی حلقه گمشده پرسپولیس بود که در اصفهان پیدا شد و حال باید دید با توجه به عملکرد خوبی سروش، یحیی در بازی‌های بعد به این بازیکن فرصت بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس را می‌دهد یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    چه حالی داره نگاه کردن بازی پرسپولیس باهنر نمائیهای آقای تکنیک ایران وآسیا سروش ژاوی
  • Sorena IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    باز این لنگ ی برد شانسی آورد تمام خبرهای این خبرورزشی شد درباره این تیم حالا تا یهفته کارمون درومده هی درباره لنگ خبر ببینیم.
    • محمد IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      چیه داری میسوزی خب آب رو بریز اونجایی که میسوزه کیسه !
  • بندر بوشهر US ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    سروش دوستت داریم.... عزیز دوست داشتنی
  • Pg IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    همه بازیکنان عالی بازی کردن مخصوصا سروش و سیامک وعیسی. از همه شون ممنونیم .
  • پرسپولیس هجومی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    ن نمیده چون قطعا یحیی چیزی که خودش قبول داره حتی اگه اشتباه باشه اصرار داره اشتباه کنه بر همین گاهی هوادارا ازش گله میکنن پرسپولیس هجومی رو به جلو و سرعتی بازی کردن و کمتر پاسای رو به عقب وقتی میدن وقتی بازیکنای سرعتی داره و به بازی سرعت نمیده و اجازه میده حریفش جمع شه نتیجش میشه بازی با هوادار ولی وقتی سرعتی رو ب جلو بازی کنه و بیشتر به عمق بزنه و رو زمین بازی کنه تا سانتر نتیجش حتی اگه تیم قوی جلوش باشه حتی تو ورزشگاه خونگیش پرسپولیس شکستش میده مثل شله زرد منتها یحیی یکم سخت قبول می‌کنه حرف هوادارو
  • محمود یوسفی آمره IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    با سلام پاینده باد تیم قهرمان پرسپولیس
  • محمدرضا IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    گل‌دوم مقصرش سرلک بودب عنوان اعتراض روی زمین نشست بابااین ها راجریمه کنیدتایادبگیرندتاداورسوت نزده عکس العمل نشان ندهند.
  • بهزاد IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    متاسفانه مشکل سروش فنی نیست و با توجه به استوریهایش احتمالا تنبیه شده !
  • جواد IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    آخه بعضی وقتها ما طرفداران حرف حق هم می‌زنیم آقا یحیی بهشون بر می خوره من از اولم وقتی که سروش در سپاهان بود گفتم باید بیاد پرسپولیس چون واقعا بهترین بازیکن ایران هستش ولی بعضی از مربی‌های قدر بازیکن خوب نمیدونن یکی مثل رامین رضاییان یا احمدزاده که اونارو داد به سپاهان یک مربی باید از بازیکنها در بهترین جا و بهترین وقت ممکن بازی بده به این مربی میگن مربی
  • علی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    کیسه کش امیدوارم این برد شانسی نصیب شماهم بشه
  • عشق فقط علی کریمی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    باید به سروش بازی بده
  • ناشناسم IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    ای کاش این پیروزی تولیگ اتفاق می افتادحداقل3امتیازداشت. نه توبازی حذفی
  • محمد IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    کلا گل محمدی عادت داره بازیکن های بزرگ نیمکت نشین کنه مثل مهدوی کیا اون زمان در فینال جام حذفی درسته بردیم اما نقاط ضعف ما نباید فراموش بشه و اینکه چون محمد عمری نبود که با تک روی موقعیت ها خراب کنه و سروش پاس فنی خوب میده.
  • دوستدارفوتبال IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    کی وچه کسی به حساب وکتاب وتخلفات تاج وماجدی و فشاریان رسیدگی میکند
  • علی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    اگر آقای گل‌محمدی دوست داره از دوهافبک دفاعی استفاده کنه حداقل سروش هم بزاره که بشن 3نفر یعنی با سیستم 4... 1.... 4....1.. یا.... 4...2...3....1... چون سروش خیلی میتونه به تیم کمک کنه
  • سامان IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    چه نظر غیرمنطقی و خنده داریه که به تیمی که توی یه بازی چهارتا گل زده بگن برد شانسی !!! پرسپولیس عالی بازی کرد و مقتدرانه پیروز شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی