نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کریستیانو رونالدو
منبع: Football Italia
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی قرار است علیه یوونتوس در پرونده جنجالی شهادت دهد و حتی می‌تواند تا ۲۸ میلیون یورو هم از این باشگاه دریافت کند.

گزارش شده که کریستیانو رونالدو پس از تصمیم‌گیری برای شهادت دادن علیه یوونتوس در تحقیقات «پریسما» منتظر احضار دادستانی تورین است.

سایت فوتبال ایتالیا نوشت: دادستان‌های ایالت پیدمونت در حال بررسی دقیق رویه‌های مالی بیانکونری در چند سال گذشته هستند و آن‌ها را متهم به جعل درآمدهای سرمایه خود از طریق افزایش ارزش نقل‌وانتقالات و گمراه کردن بازار سهام پس از موافقت مخفیانه با پرداخت حقوق بازیکنان، در دوران همه‌گیری ویروس کرونا کرده‌اند.

همانطور که پیش از این توضیح داده شده، یکی از چهره‌های مهم در تحقیقات کریستیانو رونالدو ستاره سابق یوونتوس است که اکنون در النصر عربستان بازی می‌کند. سند محرمانه‌ای پیدا شده مبنی بر این که دستمزد تعلیق‌شده را به ستاره پرتغالی وعده می‌دادند و توسط مدیر ورزشی آن زمان یعنی فابیو پاراتیچی امضا شده، نه خود بازیکن.

رونالدو هرگز ۱۹ میلیون یورویی که در این سند مورد بحث است را دریافت نکرده و مشتاق است این پول را هم پس بگیرد. بازیکن پرتغالی حاضر است علیه یوونتوس در تحقیقا پریسما شهادت بدهد و اکنون منتظر است تا دادستانی با او تماس بگیرد.

این احتمال وجود دارد که شهادت رونالدو از طریق نامه‌های درخواستی به او منتقل شود و به او اجازه دهد تا اظهاراتش را از همان عربستان‌سعودی ارائه دهد تا مجبور نشود به ایتالیا سفر کند.

رونالدو همچنین می‌تواند برای دریافت پول مورد نظر، شاکی دیگری علیه بانوی‌پیر شود و در مجموع ۲۸ میلیون یورو شامل ۱۹ میلیون یورو به‌علاوه هزینه‌های قانونی و کمیسیون‌ها را دریافت کند.

این مطلب را هم بخوانید: شرکت کریستیانو رونالدو در جشن روز بنیان‌گذاری عربستان سعودی/ «رقص شمشیر» یا «رقص عرضه» چیست؟ +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی