نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شهریار مغانلو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم بلندقامت سپاهان می‌توانست تا سالها برای پرسپولیس در نوک پیکان حمله درخشان ظاهر شود.

دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی در شرایطی برگزار شد که هر بار صاحب توپ شدن شهریار مغانلو در ترکیب سپاهان، آه و حسرت هواداران و کادر فنی پرسپولیس را از نداشتن او به دنبال داشت.

مهاجم چپ پا و سرزنی که در نیم فصل حضور در پرسپولیس به خوبی در ترکیب این تیم جا افتاده بود و یحیی گل‌محمدی و کادرش را به داشتن یک مهاجم نوک تمام عیار امیدوار کرده بود اما در نهایت به دلیل قرارداد با باشگاه سانتاکلارا و توافقی که سپاهان از پس انجام آن برآمد، راهی این باشگاه شد تا حالا دومین فصل حضورش با این تیم را در آماده‌ترین روزهای فوتبالی خود دنبال کند.

شهریار که آقای گلی مشترک این فصل لیگ ایران را هم در اختیار دارد، برابر پرسپولیس نمایش قابل قبولی داشت و هرچند در گل‌ها تاثیر اسمی نداشت اما روی گل دوم به خصوص موثر بود و توانست با مزاحمتی که برای بیرانوند ایجاد کرد، فرشاد احمدزاده را مقابل دروازه خالی قرار دهد.

در روزهایی که پرسپولیس برای داشتن یک مهاجم نوک چندین هفته در انتظار بررسی گزینه های مختلف خارجی ماند، حالا رقیب اصلی‌اش در قهرمانی از فورواردی بهره می‌برد که روزگاری شاگرد یحیی بود و با این تیم به قهرمانی هم رسیده بود.

حالا باید دید در ده هفته پایانی لیگ برتر، شهریار می‌تواند حسرت پرسپولیسی‌ها در از دست دادنش را دوچندان کند یا مهاجمین پرسپولیس بار قهرمانی را برای تیم گل‌محمدی به دوش خواهند کشید.

بیشتر بخوانید: عکس| رونمایی بیرانوند از عشقش/ علاقه زیاد شماره یک به این بازیکن

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    شهریار مقانلو بهترین مهاجم این سالهای فوتبال ایران البته بعد از مهدی طارمیه. ضربات سر و شوتهای سرضربش رو کمتر مهاجمی تو ایران داره. شوت سرضربش به سایپا رو ببیتید تا بفهمید مهاجم خوب یعنی چی. دوندگی و بازیسازیش هم حرف نداره. یه جورایی آدم رو یاد خدابیامرز کریم باوی میندازه. حالا شیخ دیلاق رو ببینید که نا نداره راه بره یا لوکادیایی که نه تکنیک داشت نه دونده بود. دیاباته و لوکادیا به فوتبالیستهای پیشکسوت و بدنساز بیشتر میخورن. لعنت به درویش که بدون تحقیق این دو رو خرید. پریرا هم خوب نیست. دو تا ضربه سر زد که اولا بیرون بود ثانیا بدون مزاحم تعادلش الکی به هم خورد. معلومه مدتهاست بازی نکرده از بس بد بوده. البته تقصیر درویش نیست. تقصیر یحیی است که نه بازیکن‌شناسه نه بازیکن‌ساز. به خدا هر بازیکنی رو میشه با دو تا بازی شناخت که خوبه یا بد. در مورد پریرا بعدا به حرف من میرسید، همونطور که در سایر موارد به حرف من رسیدید.
  • شایان DE ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    ما حسرت کسی رو نمی‌کنیم.بدون شهریار هم می‌بریم. پرسپولیس جای کسایی که با عشق لباس پرسپولیسو بپوشن نه با عشوه و ناز.مغانلو که هیچ مسی رو هم بدون غیرت پرسپولیسی نمیخوایم زنده باد ارتش سرخ!
  • شهبازی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    همه بازیکنان پرسپولیس در حد و بالاتر از مقانلو هستند و یحیی ما بازیکن ساز و بازیکن شناس درجه یک هستش تو شش تایی معلوم نیست کجات می سوزه به یحیی و به تیم پرسپولیس ایراد می گیری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی