نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
شکیرا - پیکه
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار دادن جادوگری ترسناک در تراس که درست به خانه مادرشوهر سابق شکیرا نگاه می‌کند، منبع یکی از درگیری‌های اصلی این خواننده مشهور با مونتسرات برنابئو بود.

با گذشت هفته‌ها، همچنان جدایی شکیرا و جرارد پیکه خبرساز است، به خصوص که این خواننده آهنگ‌های کنایه‌آمیز بیشتری منتشر می‌کند و اخیراً آهنگش با نام TQG را با کارول جی منتشر کرده است.

این خواننده کلمبیایی در تمام این مدت به زندگی در خانه‌ای که با پیکه در آن زندگی می‌کردند ادامه داده، و این خانه دقیقاً در مجاورت خانه والدین پیکه قرار دارد. با توجه به اینکه پیکه از آن خانه رفته، رابطه شکیرا و والدین نامزد سابقش عجیب و غریب شده و با برخی از رفتارهای شکیرا همه چیز بدتر شده است.

این مطلب را هم بخوانید: اذیت و آزارهای شکیرا برای خانواده پیکه تمامی ندارد/ پخش موزیکی که جنجالی شد با صدای بلند!

شکیرا در مقابل مادر پیکه

به ویژه مشکلاتی بین شکیرا و مونتسرات برنابئو، مادر پیکه، وجود داشت. گزارش شده بود که او مرتباً آهنگ معروف خود BZRP Music Sessions #۵۳ را با صدای بلند پخش می‌کرد، تا مادر پیکه بشنود. او حتی یک حصار بین دو خانه ساخت و مسیرهایی را که قبلاً آزاد و باز بودند مسدود کرد.

همزمان با همه اینها، ویدیویی از سال ۲۰۱۲ دوباره در فضای مجازی وایرال شد که در آن شکیرا از توصیه‌های مونتسرات برنابئو انتقاد کرد، که پیشنهاد کرده بود بهتر است شکیرا موهایش را کوتاه کند. شکیرا در آن ویدئو بیان کرد: «مادرشوهر، من دیگر هرگز به توصیه‌های شما گوش نمی‌دهم!»

با این حال، جذاب‌ترین درگیری‌ها مربوط به یک عروسک جادوگر بود که در تراس خانه‌اش قرار داده بود که مستقیماً به خانه نامزد سابقش نگاه می‌کرد، و طبق گزارش‌ها، مادر پیکه بارها درخواست کرد که عروسک را از روی تراس بردارند.

این مطلب را هم بخوانید: اختلاف خانواده پیکه با شکیرا از کجا شروع شد؟/ داستان یک جادوگر سیاه!

عروسک جادوگر شکیرا مقابل خانه مادر پیکه

شکیرا عروسک را برداشت

حالا خبر رسیده که شکیرا بالاخره عروسک مرموز و ترسناک را از روی تراس خانه‌اش برداشت. مشخص نیست که هدف پشت این کار چه بوده، اما بسیاری آن را به عنوان پیشنهاد صلح در نظر می‌گیرند و می‌گویند شکیرا حداقل مایل است که خانواده پیکه را ببخشد، بااینکه به نظر می‌رسد هنوز پیکه را نبخشیده است.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • M IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    سلام اگر ممکن است عکس و مطالبی که در سایت می گذارید از لحاظ انسانی و اسلامی رعایت شده باشد مثلاً حجاب و عفاف
    • Javid IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      ببند بابا
  • امیردرستکار IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    مشگل داری نگاه نکن
    • به تو چع IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      منطقیه
    • نرگس IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      هاهاهاها عالی بود مشکل داری نگاه نکن😂😂😂
  • علی IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    اینکه اکثر خواننده ها و بازیگرای معروف از قدرت جادو و شیاطین مشهور شدن چیز تازه ای نیست
  • آرمان IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    شاید از نظر خیلی‌ها خیانت فقط از جنبه ارتباط جنسی باشد ولی از لحاظ تکنیکی و کلی خیانت شکیرا به پیکه بارها اتفاق افتاده ولی دیده نمی‌شود...
    • سهیل IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      سلام دقیقا درست میفرمایید چون سفرهای کاری و ارتباطش و قاطی شدن با مردهای دیگه چه در حین ساخت کنسرت یا کلیپ هاش کاملا مشخص میکنه که خیانت اول از کجا سر میزده
  • علی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    سلام از کارها این برمیاد دچاره سادیسم و مالیخولیا است و یکی از دلایل جدای پیکه میتونه بشه برعکس شکیرا که هر دفع یک حرفی میزنه پیکه هیچ وقت حرف زبادی نزده اما با این کارها معلومه شکیرا کلا ادم نرمال نیست و رابطه داشتن با این افراد بسیار سخت و نمیشه زندگی نرمالی باهشون داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی