نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پیش‌بازی تاتنهام – چلسی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تاتنهام و چلسی در حالی امروز به مصاف هم خواهند رفت که انتظار از هردو تیم در فصل جاری به مراتب بیش از جایگاه فعلی‌شان بوده است.

امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه اختصاصی تاتنهام، این تیم به مصاف همشهری‌اش چلسی خواهد رفت. این نبرد در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در حالی برگزار خواهد شد که به نظر می‌رسد شمارش معکوس برای برکناری سرمربی هردو تیم آغاز شده است.

تاتنهام؛ لب مرز

شاید در شرایط عادی چهارمی برای تاتنهام رتبه خوبی باشد، ولی وقتی که به یاد می‌آوریم این باشگاه آنتونیو کونته را آورد تا جام بگیرد و به این هدف نرسید، این جایگاه هم مثل قرار گرفتن «لب مرز» است. به نظر می‌رسد برای ماندگاری، کونته باید دستکم تیمش را در همین رده چهارم نگه دارد. آینده او مشخص نیست و انتظارات هم بیشتر از این بوده. از طرفی مقابل تیم سابقش چلسی هم در فصول اخیر نتایج خوبی نگرفته‌اند و شاید برد امشب کمک زیادی به جایگاه خودش و تیمش بکند.

چلسی؛ تهدید به قتل!

گراهام پاتر را تهدید کرده‌اند که فرزندانش را می‌کُشند! چلسی اصلاً وضعیت خوبی ندارد و با این ولخرجی بیش از پیش هم پاتر تحت فشار قرار گرفته است. با ستاره‌های جوان و آینده‌داری که جذب کرده‌اند خیلی بهتر از این‌ها باید نتیجه بگیرند، اما تیم گراهام پاتر در سال ۲۰۲۳ طلسم شده است. ۱۱ امتیاز تا رده چهارم و راهیابی به لیگ قهرمانان فاصله دارند. شاید برد در بازی‌های بزرگ مثل همین دیدار امروز بتواند کمی به چلسی کمک کند. همین دیدارها سرنوشت‌ساز خواهند بود، چرا که شاید ممکن است پاتر پایان فصل را هم نبیند.

آخرین جدال
آگوست ۲۰۲۲ در هفته دوم فصل جاری لیگ برتر انگلیس دیداری بین دو تیم در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار شد که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. کولیبالی و جیمز برای چلسی و هویبیرگ و کین برای تاتنهام گلزنی کردند.

آمار بازی
۱۷۴) در ۱۷۴ دیداری که بین تاتنهام و چلسی برگزار شده، سفیدها ۵۴ بازی را برده‌اند و ۷۷ بازی به سود آبی‌ها خاتمه یافته. ۴۳ بازی هم مساوی شده است.
۶۱) در لیگ برتر انگلیس این دو تیم ۶۱ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند که تاتنهام فقط ۷ برد داشته، ۳۳ بازی را چلسی برده و ۲۱ بازی هم با تساوی خاتمه یافته است.
۸) در ۸ بازی آخر لیگ برتری، چلسی مقابل تاتنهام شکست نخورده است. چلسی ۶ برد داشته و ۲ بازی مساوی شده. آخرین برد اسپرز به نوامبر ۲۰۱۸ برمی‌گردد.
۰) تاتنهام در فصل جاری در خانه در هیج دیداری امتیازات را تقسیم نکرده. ۸ برد و ۴ تساوی برای اسپرز در خانه رقم خورده است.
۱) سال ۲۰۲۳ سال کابوس‌واری برای چلسی بوده است. آبی‌های لندن در ۸ دیدار فقط بک برد داشته‌اند، ۳ بازی را باخته‌اند و در ۴ بازی به تساوی رسیده‌اند.
۱۷) هری کین با ۱۷ گل زده دومین گلزن برتر لیگ برتر است و به اندازه فصل گذشته گل زده، اما تا بهترین رکورد خودش یعنی ۳۰ گل در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ فاصله زیادی دارد.

مصدومان و محرومان
هوگو لوریس، ایوه بیسوما، رودریگو بنتانکور و رایان سسنیون مصدومان تاتنهام هستند. در لیست مصدومان چلسی هم نام آرمانو برویا، انگولو کانته، ادوارد مندی، سزار آسپیلیکوئتا و کریستین پولیشیچ به چشم می‌خورد.

ترکیب احتمالی دو تیم
تاتنهام:
فورستر، رومرو، دایر، لانگله، امرسون، دیویس، اسکیپ، هویبیرگ، کولوسوسکی، ریچارلیسون و کین
چلسی: آریسابالاگا، جیمز، سیلوا، بادیاشیله، چیلول، کواچیچ، فرناندس، مادوئکه، فلیکس، مودریک و هاورتس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی