نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
ناگهان یحیی وارد می‌شود/ سرمربی پرسپولیس جانشین هافبک سابق پرسپولیس شد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جدیدترین شایعه از احتمال اضافه شدن یک مربی ایرانی دیگر به لیست نامزدهای سرمربیگری تیم ملی حکایت دارد.

فدراسیون فوتبال اسامی ۷ گزینه ایرانی را برای هدایت تیم ملی ایران اعلام کرد که یکی از این گزینه‌ها مهدی تارتار بود.

تارتار که گفته شده بود برای جام ملتهای آسیا از او برنامه خواسته شده است حسابی از این ماجرا خوشحال بود و حتی صفحه رسمی باشگاه ذوب‌آهن هم با انتشار پستی ابتدا این خبر را تایید کرد.

امیر قلعه‌نویی که به صورت رسمی از او نام برده شده بود از سرمربیگری تیم ملی انصراف داد و البته ساکت الهامی که نامش فقط مطرح شده بود و هیچ منبع رسمی نام او را تایید نکرده بود، پیشدستی کرد و گفت که نمی‌خواهد سرمربی تیم ملی شود! 

البته در این میان حسین فرکی فقط برنامه‌اش را تقدیم فدراسیون فوتبال کرده است. خودش هم می‌داند که او هم هیچ شانسی ندارد اما در هر حال این احتمال وجود دارد که فرکی به عنوان عضو جدید کمیته فنی فدراسیون فوتبال و یا حتی مشاور رسمی فدراسیون فوتبال در حوزه تیم ملی پست بگیرد.

همه اتفاقها نشان می‌دهد که گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران به احتمال زیاد خارجی است اما ...

جالب آن که مهدی تارتار با گلایه از عدم حضور نام یحیی گل‌محمدی و علی دایی در پیام اینستاگرامی‌اش توضیح داد: «برای من، حضور در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی کشورم مایه مباهات است و از این بابت بسیار خوشحالم. این برای من که از کودکی همراه و هوادار تیم ملی بودم، باعث افتخار است، اما برایم جای سؤال و تعجب دارد که چرا در بین گزینه‌ها نام دو چهره مهم مربیگری فوتبال ایران، علی دایی و یحیی گل‌محمدی، قرار ندارد؟ بی‌تردید حضور آن‌ها می‌توانست به سود فوتبال ایران باشد و ای کاش می‌شد در این مقطع حساس از تجربه این دو مربی عزیز و باتجربه استفاده نمود».

سرمربی ذوب‌آهن نسبت به انصراف امیر قلعه‌نویی هم واکنش نشان داد و گفت: «ضمن خسته نباشید به دوست و همکارم یحیی گل‌محمدی برای تلاش‌هایش در پرسپولیس، امیدوارم علی دایی عزیز و دوست‌داشتنی نیز هرچه زودتر به صحنه فوتبال ایران بازگردد، همچنین از امیر خان قلعه‌نویی تقاضا دارم در صورت امکان از هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان کناره‌گیری نکنند».

همچنین امیر قلعه‌نویی نیز به خالی بودن جای یحیی گل‌محمدی در بین گزینه‌های ایرانی اشاره کرده است. حالا شایعات جدید حکایت از آن دارد که شاید یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به جای مهدی تارتار که انصراف داده به لیست گزینه‌های ایرانی برای هدایت تیم ملی اضافه شود هرچند باز تکرار می‌کنیم شانس سرمربی خارجی برای نشستن روی صندلی تیم ملی ایران بیشتر از گزینه‌های داخلی است.

این مطلب را هم بخوانید: ۴ گزینه خارجی نیمکت تیم ملی/ چراغ سبز سرمربی نامدار ایتالیایی برای حضور در ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • Saman IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    باشه بگین بیاد تا هرچی بازیکن با آرکا ایرانیان قرارداد داره بیاره . حتما میخواد اسماعیلی فر و بجای رضاییان دعوت کنه.
  • سعید حاتمی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    چراکه نه . اصلا تیم ملی جای دلال هاست . صفروف ، تمیروف ، هنانوف ، اوساگونا و ... خریدهای مازاد کرده (اقایی ، پهلوان ، لک ، شجاعی ، پاکدل و ... ) بزودی بنجل هایی مثل فرجی و علی نعمتی و ... هم که خواب اومدن به پرسپولیس رو میدیدن بعد از پرشدن جیب اون شرکت معروفش رد میکنه .
    • ساوالان IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      خیلی عالی.لایک این بازیکنانی که بر شمردی در حد تیم ب پرسپولیس هم نبودند . چطوری امدند.. جای سوال دارد.. پرسپولیس خالی از بازیکن خوب و نامجو شده..یا یحیی سواد ش در همین حد هست . و یا. و در ثانی پول هایی ان بازیکنان گرفتند در حد بازیکن تاپ بوده.سه سال هست پرسپولیس نه مهاجم خوب داشته و نه دفاع خوب... یحیی در مربی گری هم نرمال نبوده. بالا پایین فنی زیاد دارد..کافیست رقیب اش یک استقلالی باشد حتی در حد سید عباسی و پدیده فورا خیس می کند... الان فردا عنایتی یحیی را خلع سلاح می کند.. تا روزی که یحیی در پرسپولیس هست .. این تیم درست بشو نیست... یحیی زبان بدن مربیگری ندارد... گل دوم سپاهان به پرسپولیس را تجزیه کنید.. عمری رفته بیرون تیم ده نفره هست. 5 دقیقه طول کشید تا تعویض صورت گیرد . و در ان زمان ها گل خوردیم . درست بازی توقف نیافت تا تعویض صورت گیرد. چرا بیرانود که توپ را تصاحب کرد بیرون نزد تا نعمتی وارد شود.. این کار ها مال مربی هست.نیم فصل قهرمان شده. 3 تا بازی داوری بر علیه تیم بود به داوری اعتراض نکرد . اگر اون موقع اعتراض می کرد . دیگه اشتباهات فولاد الومینیوم هوادار تکرار نمی شد
  • زیگزاگ IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    ولمون کنید.حوصله ی قهر و آشتی و مصاحبه های خارج از کنترل و حرفهای عصبی و نامتعادل رو نداریم.تازه از دست کیروش دغل راحل شدیم.بذارید یه شخصیت آرام سکان رو دست بگیره. یحیا تهش پولش دیر برسه یا نتایج مخالف خواسته اش باشه با یه فرار رو بجلو هممون رو مقصر میکنه.این یه باشگاه نیست که مدیرعامل و طرفدارها نازشو بکشند تا ایشون هم نهایت سوء استفاده های مالی رو بکنه.بحث ملیه.مربوط به همه است.میشه نماینده ۸۵ میلیون ایرانی.نمیخوایم یه کسی که کنترل روان و حرفهاشو نداره این مسئولیت رو بدست بگیره و هر وقت نخواست در کنفرانسها شرکت نکنه.یه آدم سالم از نظر روحی روانی انتخاب کنید.حتا دوران کودکی و نوجوانیشو از لحاظ اختلالات روانی مورد کاوش قرار بدید.نشه مثل کیروش با یه دنیا عقده.
    • حسسین IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      ساپینتو خوبه حتما
  • قلام IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    جای تعجب دارد بین این همه مربی نام فرکی مجیدی دیده میشود خودشان هم تعجب کردن این دو نفر : مهره سوخته اند
  • مرتضی مقدم IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    ما شنیدیم دولت به بعضی بازیکنا قبل جام جهانی قول داده در صورتی که مشکلی پیش نیاد خداحافظی بعهده خودشون باشه ازونجایی که هیچکدوم از فسیل ها اعلام خداحافظی نکردن و تازه پیغامه زود باشین من دلم تنگ شده برا تیم ملی هم دادن اینا باید کسی رو بزارن که اینقدر بی وجود باشه که بتونن تضمینو اجرا کنن ،لطفا اسم اقا یحیی رو نیارین وسط این معرکه فقط نکونام این شرایط رو داره.
  • آناتولی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    یک افتضاح با کی‌روش تو جام جهانی و حالا یک افتضاح دیگر با انتخاب یکی از این آقایان توی جام ملت ها
  • آریا GB ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    تیم ملی نیاز به یک مربی خارجی خوب داره! مربی ایرانی رو نمیزارن کارکنه! اون امکاناتی که در اختیار خارجی ها میزارن؛ در اختیار مربیان ایرانی نیست! هیچکدوم از این گزینه ها به کار نیمکت تیم ملی نمیاد! البته فدراسیون باید کسی رو بیاره که فقط لژیونر دعوت نکنه مثل کی روش که هرکس تو دسته ۳ لیگ امارات و قطر بازی میکرد رو دعوت میکرد😂 اما بازیکنان لیگ خودمون رو کلا نا دیده میگرفت. انصافا سروش و قایدی رو باید میبرد جام جهانی!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی