نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جشن قهرمانی منچستریونایتد در جام اتحادیه ۲۰۲۳-۲۰۲۲
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس، منچستریونایتد موفق شد در پایتخت از سد نیوکاسل با ۲ گل بگذرد و برای ششمین مرتبه قهرمان شود.

امشب در ورزشگاه ومبلی فینال جام اتحادیه انگلیس بین منچستریونایتد و نیوکاسل برگزار شد که در نهایت شیاطین‌سرخ با نتیجه ۲-۰ پیروز و قهرمان شد.

منچستریونایتد ۶ سال بدون جام و نیوکاسل ۶۸ سال بدون جام را سپری می‌کردند و هردو عطش زیادی برای کسب این جام داشتند. پس از این که هردو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند، سرانجام در دقیقه ۳۳ شاهد گل بودیم. ارسال برونو فرناندش در دقیقه ۳۴ با ضربه سر زیبای کاسمیرو به گوشه دروازه لوریس کاریوس رفت. دقیقه ۳۹ هم همان همیشگی این روزهای یونایتد گل زد. ضربه مارکوس رشفورد با برخورد به پای مدافع نیوکاسل تغییر جهت داد و وارد دروازه شد.

شادی گل کاسمیرو در دیدار منچستریونایتد – نیوکاسل

نیمه دوم نیوکاسل در پی جبران و منچستریونایتد به فکر حفظ نتیجه و ضدحمله برای زدن گل یا گل‌های بعدی بودند. با این وجود عملکرد خوب لوریس کاریوس و خط دفاعی منچستریونایتد باعث شد تا در نیمه دوم شاهد گلی نباشیم.

به این ترتیب منچستریونایتد که آخرین مرتبه سال ۲۰۱۷ و در همین تورنمنت جام گرفته بود، بعد از ۶ سال به حسرت جام نبردن پایان داد و به ششمین قهرمانی‌اش در جام اتحادیه رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی