نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
بدترین اتفاق برای پرسپولیس/ ستاره سرخ‌ها سال ۱۴۰۲ برمی‌گردد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید صادقی به احتمال فراوان تا پایان سال جاری نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

سعید صادقی وینگر تکنیکی قرمزهای پایتخت بعد از چند هفته مصدومیت در بازی مقابل هوادار فیکس شد ولی نتوانست بیشتر از یک نیمه بازی کند. سعید صادقی در دیدار با هوادار در حالی به دلیل مصدومیت جای خود را در ترکیب پرسپولیس به فرشاد فرجی داد.

آنطور که مشخص است مصدومیت او مربوط به رباط داخلی زانو است و به همین دلیل نمی‌تواند چند هفته برای پرسپولیس به میدان برود. صادقی که دیدار با سپاهان را در جام حذفی از دست داد، به بازی مقابل نفت مسجدسلیمان هم نرسید و بعید است به چند دیدار آینده پرسپولیس تا پایان سال هم برسد.

به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس و یحیی گل محمدی باید در سال آینده و از فروردین ماه منتظر بازگشت سعید به تمرینات گروهی و ترکیب تیمشان باشند و فعلا خبری از صادقی نخواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلام IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    آخيش آخيش خدارا شکر خیلی خوب شد که این بی خاصیت نیست آخه اینم شد بازیکن اگه میشد اون دانیال هم میرفت کنار عالی میشد این ۲تا بی خاصیت وقتی تو زمین باشن با بازی ضعیفشان و اشتباهات زیادشان تیم را خراب میکنن حيف پولی که بابت ۲تا نکبت هدر رفت اگه صادقی بی خاصیت جلوی سپاهان بازی کرده بود باعث باخت نیم می‌شد بازم خدارا شکر که تا آخر فصل قیافه این بدرد نخور را تو تیم نمی‌بینیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی