نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
۲ |
۰
این استقلالی، بازیکن مورد علاقه یحیی است اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک طراح تیم استقلال هرگونه مذاکره با رقیب سنتی این تیم پرسپولیس را رد کرد.

مهدی مهدی پور یکی از ستاره‌های تأثیرگذار استقلال فرهاد مجیدی در فصل گذشته بود که با بازی‌های درخشان خود نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لیگ بیست و یکم داشت.

این هافبک اصفهانی پس از حضور ریکاردو ساپینتو نیز از جمله بازیکنان مورد اعتماد سرمربی پرتغالی شد اما یک مصدومیت نا به هنگام شرایط را برای او سخت کرد.

سعید مهری هافبک جانشین مهدی مهدی پور در خط میانی استقلال اما آن قدر در هفته‌های اخیر خوب کار کرده که بازگشت شماره 9 آبی‌ها به ترکیب اصلی بسیار سخت شده باشد.

در چنین شرایطی شایعه مذاکره یحیی گل محمدی با مهدی مهدی پور به گوش رسید که صحت نداشته است.

مهدی پور شاگرد گل محمدی در ذوب آهن اصفهان بود که سرمربی پرسپولیس در پایان لیگ نوزدهم تلاش زیادی کرد او را قرمزپوش کند. مخالفت ذوب آهن باعث شد یحیی در آن مقطع سراغ میلاد سرلک رفته و با او قراردادببندد.

این مصاحبه مهدی‌پور را بخوانید: واکنش مهدی مهدی‌پور درباره مذاکره با پرسپولیس و گل‌محمدی/ در شان من نیست که برای استقلال بهانه بیاورم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    بازم چرت وپرت شروع شود مهدی پوراگه خوب بودساپینتو وترکیب فیکس می‌گذاشتش برای همه صابت شودپرسپولیس تیم وباشگاهی بزرگ هست همه میخواهندبااسم پرسپولیس به هرچی میخواهندبرسندحتامجریهای صداوسیما هم این روزهاهم میخواهندمعروف شوندباهرترفندی باتعریف کردن یاحاشیه سازی تااسم خودشون اینجاوانجابشنون چون ميدونند پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست طرفدارهای زیادم درخارج ازایران داره وپیش اونهام معرف شوند. خلاصه این روزهاهرکی دلش میخواست با نام پرسپولیس بهش رسید اول فصل خیلی ازبازیکنانی استقلال که بازی بهشون نمیرسیدویادرلیست مازاد می‌گذاشتن فورن مصاحبه میکردن که پرسپولیس من میخواست وبانام پرسپولیس بازم ستاره میشودن هیچ وقت امپراطوریحیی این بازیکنان نخواسته بایداقایحیی بیادخودش جواب این شایعات وتوهین ات وبی ادبی وبی فرهنگی مجریان صداوسیما رابده تابیشترازاین معروف نکنندخودشون... افتخارمیکنم پرسپولیسی هستیم
  • علی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    این اگر به درد میخورد استقلال بیرون نمینداختش ،کار گلمحمدی شده جذب بازیکنان بی کیفیت سپاهان و استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی