گراهام پاتر
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آمار چلسی تحت هدایت گراهام پاتر بعد از شکست مقابل تاتنهام بدتر از قبل هم شده است.

گراهام پاتر بعد از شکست چلسی مقابل تاتنهام، حالا بدترین آمار را بین سرمربی آبی‌های لندن دارد. به زودی هم می‌تواند این آمار برای چلسی و پاتر بدتر هم بشود، چرا که او تیمش را باید برای بازی‌های سخت‌تری آماده کند.

چلسی با باخت روز یک‌شنبه مقابل اسپرز بیش از پیش سقوط کرد، چرا که این هفتمین باخت تیم گراهام پاتر در ۱۸ بازی تحت هدایت او بود. تیمش در این مسابقات فقط ۵ مرتبه برنده شده است. نکته بدتر این که در ۱۵ مسابقه اخیر، چلسی فقط ۲ برد داشته.

هری کین و اولیور اسکیپ مردانی بودند که برای اسپرز گلزنی کردند و در بدبختی پاتر نقش داشتند. باخت مقابل تاتنهام درصد پیروزی چلسی با پاتر را به پایین‌ترین حد ممکن رساند که ۲۷٫۸ درصد است و او را در قعر جدول مربیان آبی قرار می‌دهد.

حتی رافائل بنیتس، لوئیس فلیپه اسکولاری و آندره ویاش بواش هم در طول دوران حضورشان در چلسی نتایج بهتری به‌دست آورده‌اند. این مربیان را همگی رومن آبراموویچ استخدام کرده بود.

پاتر هم که یک انگلیسی است پشت سر سه مربی فاجعه‌آمیز چلسی که آن‌ها هم انگلیسی بودند یعنی دیوید وب، گلن هادل و یان پورترفیلد قرار می‌گیرد.

آمار سرمربیان چلسی
آمار سرمربیان چلسی

سرمربی سابق برایتون بعد از شکست مقابل تاتنهام اعتراف کرد که در موقعیت سختی قرار گرفته. پاتر سعی می‌کند تا تعادل مناسب را در تیمی که ۳۳ بازیکن دارد، ایجاد کند.

تاد بولی ۳۲۶ میلیون پوند تا ژانویه هزینه کرد ولی این هوس خرید کردن هم نشان داد چلسی به جای نمی‌رسد.

رقبای بعدی چلسی در لیگ برتر انگلیس لیدزیونایتد و در لیگ قهرمانان اروپا دورتموند هستند و پاتر می‌داند باید فرمول مناسبی برای این که هواداران به تیمش اعتماد کنند، باید پیدا کند.

خلاصه این بازی را ببینید: ویدیو| خلاصه دیدار تاتنهام ۲ - چلسی ۰/ چلسی زنگ تفریح تیم‌های لیگ برتر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی