عباس جدیدی: آمدم ثواب کنم، کباب شدم!/ فعلاً با عصا راه می‌روم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عباس جدیدی که برای کمک به زلزله زدگان به خوی رفته بود، خودش دچار آسیب دیدگی جدی شد.

با اینکه هیچ وقت در سال‌های اخیر عباس جدیدی در کشتی سمتی نداشته، اما همچنان او یکی از چهره‌های مورد توجه در میان اهالی کشتی و رسانه‌ها به حساب می‌آید. 

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ۱۹۹۸ و نقره المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا که اخیرا برای کمک به زلزله زدگان خوی، به این منطقه سفر کرده بود، با یک سانحه مواجه شده و هفته آینده باید زیر تیغ جراحی برود. 

روز گذشته تصویری از عباس جدیدی در مراسم ختم همسر شهید مطهری منتشر شد که نشان می‌داد او با عصا حرکت می‌کند؛ اتفاقی که شاید تا به حال برای این قهرمان سنگین وزن کشتی رخ نداده بود. 

برای اطلاع از وضعیت عباس جدیدی با او تماس گرفتیم. قهرمان سابق کشتی ایران در خصوص وضعیت خودش می‌گوید: «با برخی از دوستان برای کمک به زلزله زدگان خوی به این منطقه رفته بودیم که متاسفانه روی برف‌ها پایم سر خورد و زمین خوردم. شدیدا آسیب دیدم و وقتی به تهران برگشتم، فهمیدم تاندون پایم پاره شده است. فعلا با عصا راه می‌روم و هفته آینده هم وقت عمل جراحی گرفتم تا پایم را جراحی کنم. داستان ما هم مثل این ضرب المثل شده که «آمدم ثواب کنم، کباب شدم».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • حسینی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    رفته بودند سلفی بگیرند با زلرله‌زدگان. هر جایی جهان‌پهلوانان رسول خاتدم و امنیررضا خادم پا گذاشتند ایشان و آقای دبیر با سر به دنبالشان می‌شوند تا ازشان تقیلید کنند؛ د رنهایت هم این دو همپاله، مدام به این دو بزرگمرد (آقایان خادم) توهین می‌کنند: کلاغ آمد راه‌رفتن کبک را یا بگیرد؛ راه‌رفتن خودش هم یادش رفت!
  • مرتضی مقدم IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    فکر کنم همه میدونن برا چی رفته بودی ، خداروشکر که پات شکست ، خدا نیت ادمارو بهتر از هرکسی میدونه ، طفلی مردم خوی که نوبت به امثال تو رسیده برین اونجا از نزدیک نگا کنین
  • غلامرضا IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    بعنوان یک شهروندخویی ازطرف خودم وهمشهریام دست اقای جدیدی رامیبوسم وارزوی سلامتی هرچه زودتررامیکنم
  • غلامرضا IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    بعنوان یک شهروندخویی ازطرف خودم وهمشهریام دست اقای جدیدی رامیبوسم وارزوی سلامتی هرچه زودتررامیکنم
  • حسین IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    با سلام به همه هم وطنان عزیزم بالاخص گوش شکسته های این مرز و بوم دوستان این مدل حرف زدن و قضاوت کردن درمورد هم وطن خودمون. اونم یه قهرمان یه زحمت کش یه مدال اور که بارها و بارها باعث افتخار و خوشحالی همه ما شده قشنگ و برازنده نیست بی انصافیه کشتی ورزش بسیار سخت، خشن و نامردیه استخوانها شکسته تا یه کشتیگیر المپیکی و قهرمان و تیم ملی شده خواهشن مراعات همدیگر رو بکنیم بی انصافی نکنیم
  • حکمت IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    خداوند به هر انسانی که در امر خیری قدم برمیدارد در این دنیا و اخرت اجری معنوی بدهد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی