نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فلیپ تروسیه سرمربی ویتنام شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین تیم ملی ژاپن مسئولیت هدایت تیم ملی ویتنام را برعهده گرفت.

فیلیپ تروسیه قراردادی سه ساله با فدراسیون فوتبال ویتنام امضا کرد تا هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد.

این مربی ۶۷ ساله با ژاپن به قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۰ دست یافت و با این تیم در جام جهانی ۲۰۰۲ شرکت کرد. وی سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های ملی چین و تونس را در کارنامه دارد و قرار است عهده‌دار سرمربیگری تیم زیر ۲۳ سال ویتنام نیز باشد.

دراگان اسکوچیچ که از زمستان ۱۳۹۸ تا تابستان ۱۴۰۱ به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران فعالیت می‌کرد، مطابق گزارش رسانه‌های ویتنامی یکی از گزینه‌های جانشینی هانگ‌سئو پارک در تیم ملی این کشور بود که از رسیدن به این مهم بازماند.

تروسیه پس از انتصاب به‌عنوان سرمربی تیم ملی ویتنام گفت: افزایش تیم‌های جام جهانی به ۴۸ تیم برای ویتنام یک فرصت به شمار می‌رود و آخرین هدفی است که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ن IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    واقعا فک کردین تیمی اسکوچیچ رو میخواد؟ اون پیشنهادات چندین میلیون دلاری پس از برکناری اسکوچیچ فقط رسانه بازی دلال و مدیر برنامه های اسکوچیچ برای انداختن اسکوچیچ به یک تیم ایرانی بود....اسکوچیچ حتی 100 هزاردلار هم مشتری ندارد
    • زنده باد ایران IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      ببخشید میشه دلیل نفرت خودتون از اسکوچیچ رو بگید؟چون او به فوتبال ما چه در باشگاهی و چه در ملی خدمت کرد و همیشه تیمهای خوبی ساخت و تیم ما را در بدترین شرایط با کمترین دستمزد به جام جهانی برد.حال خیلی دوست دارم دلیل نظر یک هموطن در مقابل این خدمات رو بدونم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی