نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن بعد از کسب جایزه The Best از سال ۲۰۲۲ به عنوان سالی رؤیایی و جنون‌آمیز نام برد.

 لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ طبق انتظار جایزه بهترین بازیکن فیفا را برد که دومین جایزه‌اش بود.

بعد از معرفی به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۲ فیفا، مسی گفت: «فکر نمی‌کنم هیچ‌کسی در این لحظه به اندازه من استرس داشته باشد. مایه افتخار و خوشحالی من است که یک بار دیگر در این مراسم حضور پیدا می‌کنم. قرار گرفتن در کنار بنزما اگرچه او الان اینجا نیست و کیلیان امباپه (دو نامزد نهایی دیگر کسب جایزه بهترین بازیکن جهان) لذتبخش است. من و کیلیان هر دو سال فوق‌العاده‌ای داشتیم. افتخار می‌کنم که یک بار دیگر در این مراسم حضور پیدا می‌کنم. می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم در تیم ملی تشکر کنم. من و اسکالونی و دیبو (امیلیانو مارتینس) به نمایندگی از تمام آنها اینجا حضور داریم و این جوایز بابت زحماتی است که تمام اعضای تیم کشیدند. سال ۲۰۲۲ برای من سالی جنون‌آمیز بود، چون توانستم رؤیایم را پس از کلی جنگیدن و تلاش برای رسیدن به آن محقق کنم. برای هر بازیکنی قهرمانی در جام جهانی یک آرزوست اگرچه تنها تعداد کمی از آنها موفق به بردن آن می‌شوند.»

مسی در پایان بیان کرد: «از خانواده‌ام و از مردم آرژانتین به خاطر اینکه کمک کردند آن ماه خاص را تجربه کنیم و برای همیشه در خاطر همه ما خواهد ماند، تشکر می‌کنم. از همین جا فرزندانم را می‌بوسم. می‌دانم که آنها الان دارند این مراسم را تماشا می‌کنند. پسرها دیگر بس است، حالا دیگر بروید و بخوابید!»

گزارش کامل این مراسم را بخوانید: مراسم بهترین‌های فیفا ۲۰۲۲/ سال رؤیایی مسی تکمیل شد؛ دومین جایزه The Best برای لئو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی