نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ملاقات تاج و مخبر در ساعت ۵:۳۰ صبح/ پروژه مخفیانه رئیس فدراسیون فوتبال کلید خورد؛ پای یک مربی ایتالیایی هم در میان است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حال برگزاری است و قرار است در این نشست ابهامات انتخاب سرمربی تیم ملی مشخص شود.

درخواست مهدی تاج برای دیدار با مخبر، معاون اول رئیس جمهور در حالی که وزیر ورزش کشور در بستر بسر می‌برد، به خاطر مطمئن شدن از کمک دولت به فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی بود و گفته می‌شود این ملاقات روز گذشته در ساعت ۵:۳۰ صبح انجام شده است.

مهدی تاج روز گذشته در مصاحبه اش صراحتا اعلام کرد که مردم به دنبال مربی خارجی برای تیم ملی هستند و این بدین معنی است که استراتژی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی که به نظر می‌رسد خارجی باشد مشخص شده است.

البته رئیس فدراسیون فوتبال گفت به شرطی این کار را انجام خواهد داد که از کمک دولت و انتقال پول به حساب مربی خارجی مطمئن شود که به نظر می‌رسد در این زمینه همان طور که از مصاحبه دیروز مخبر بر می‌آمد، معاون اول رئیس جمهور به فدراسیون فوتبال قول مساعد داده است.

در همین ارتباط خبر جالبی به دستمان رسیده است. اینکه مهدی تاج امروز در نشست هیئت رئیسه در مورد یک مربی جوان ایتالیایی صحبت کرده است. به واقع پروژه مخفی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی ایران یک گزینه جذاب ایتالیایی است؛ مربی‌ای که قطعا آندره‌ آ استراماچونی نیست و پیش‌ از این سابقه حضور در ایران را هم نداشته است. او همان‌طورکه پیش از این هم عنوان شده بود، یک مربی جوان است که در عین جوانی، کارنامه درخورتأملی دارد و هدایت تیم‌های مطرحی را بر عهده داشته است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • امیر IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    روبرتو مانچینی نیست احتمالاً ؟
    • امیر IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      سرمربی ایتالیا هست مانچینی به نظر من گزینه فدراسیون مونتلا هست
  • اشکان IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    ووووواای چقدر فعالن! اصلا خواب و خوراک ندارن، ببینید برای پیشرفت حتی ساعت ۵:۳۰ صبح جلسه دارن!! واااای چقدر خوبن، احتمالا اگه این مدیران فعال و زرنگ رو نداشتیم الان دلار ۲۰۰ هزار تومن بود . هر چند به اینم میرسیم و همینه که هست
  • نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    مارچلو ماستخياري نيست احتمالاً مربي آينده ي تيم فوتبال ايران ؟ چونكه سبك اين مربي خيلي به سيستم شوتبال ايران نزديكه و يه نظري هم بدهم راجع به انتخاب سرمربي كه بسيار هم مهمه و اونهم اينكه در باره انتخاب سرمربي حتماً از نظرات كارشناسانه ي مهدي طارمي و عليرضا جهانبخش و احسان حاج صفي و امثال اينها كه از جايگاه سرمربي هم بالاتر هستند بهره مند بشويد چون اگه اينها راضي نباشند اون مربي به خاك سياه خواهد نشست !!!
  • فرزین IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    اگه تاج از سازمان ملل هم کمک خواست تعجب نکنید.برای چی پس، مربی‌ای ایرانی رو ردیف کردی؟ مگه آبروی مردم وسیله پیشرفت تو شده که اسم ۷ نفر رو میاری بعد برنامه میخوای بعدش میگی مردم مربی خارجی میخوان؟ تو اصلا با مردم صحبت کردی یا اصلا جرات میکنی بری میان مردم؟ چقدر دروغ و چقدر تئاتر سیاسی بازی میکنی آقای تاج؟ میخوای نشون بدی فکرت خیلی کار میکنه؟ اینهمه بازی در میاری بعدشم مردم احمقن میگن واااای عجب کاری کرد.دیدی چطور از بین ۷ تا مربی داخلی یهو یه مربی خارجی در اورد؟ تاج اینجا، تاج اونجا ،تاج همه جا.
  • حسین IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    آقای مخبر مشکلات مربوط به دلار و گوشت و هزار درد بی درمون اقتصادی سیاسی دیگه حل شده ؟ یعنی الان اینقدر بیکار تشریف دارید ؟ لطفا به این یک مقوله کار نداشته باشید بزارید آدم فوتبالی برای فوتبال تصمیم بگیرد ، بخدا وضع دلار و تورم و کلا معیشت مردم اسفناکه ، بهمون بپردازید
  • رضا IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    ای کاش آندره آ استراماچونی رو بیارند
  • پدرام CA ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    آقای مخبر از پسرش هم یک نظری بخواد بد نیست. پسرشون صاحب نظره. دیدید که سر جام جهانی جه شاهکاری زدن با طارمی....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی