سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
۰ |
۰
مس رفسنجان از هوادار انتقام گرفت
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم مس رفسنجان از سد هوادار گذشت تا هر شش امتیاز دیدار با این تیم در لیگ بیست‌ودوم را کسب کرده باشد.

تیم فوتبال مس رفسنجان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه پاس قوامین تهران میهمان هوادار بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

مهرداد رضایی در دقیقه ۴۳، گل پیروزی‌بخش نارنجی‌پوشان را وارد دروازه تیم تهرانی کرد. مس  در دقیقه ۴۸ نیز صاحب یک ضربه پنالتی شد و می‌توانست اختلاف را دو برابر کند، اما لوسیانو پریرا این پنالتی را هدر داد.

مس و هوادار هشت روز پیش در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مقابل هم صف‌آرایی کرده بودند که آن بازی پُرحاشیه، با برتری هوادار در ضربات پنالتی خاتمه یافت. ساکت الهامی پس از پیروزی در آن مسابقه گفته بود «اینها را با چهار پیرزن هم می‌برم!». مسی‌ها اما انتقام شکست در جام حذفی را با برتری در لیگ برتر گرفتند.

شاگردان محمد ربیعی با این پیروزی ۳۱ امتیازی شدند و موقتاً جای آلومینیوم اراک را در رتبه ششم جدول گرفتند. هوادار اما با ۲۶ امتیاز در رده ششم باقی ماند.

ناصر جنگی داور این مسابقه به سپهر روزی‌طلب، مهدی عبدی و مسعود شجاعی از هوادار و مهدی ترکمان و حامد لک از مس کارت زرد نشان داد. او در دقیقه ۶+۹۰ کارت زرد دوم را به لوسیانو پریرا داد و مهاجم مس رفسنجان را از زمین اخراج کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی