نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اختصاصی خبرورزشی درباره حکم کمیته استیناف درباره ساپینتو/ دادرس: حکم جدید غیرقابل تغییر است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای کمیته استیناف به منظور بررسی شکایت باشگاه استقلال به حکم محرومیت سرمربی این تیم تشکیل جلسه دادند.

مهدی دادرس به اتفاق دیگر اعضای کمیته استیناف بعد از ظهر امروز با حضور در محل فدراسیون به پرونده‌های تجدید نظر رسیدگی کردند. یکی از پرونده‌های شکایت شده در کمیته استیناف پرونده ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال بود.

باشگاه استقلال که به حکم محرومیت ۴ جلسه ای سرمربی این تیم شکایت کرده بود بر اساس انشای حکم اولیه که در آن عنوان شده بود اگر ساپینتو از اهالی فوتبال عذرخواهی کند حکمش به نصف تقلیل پیدا می‌کند، نسبت به این موضوع اقدام کرده بودند.

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف در گفت‌وگو با خبرورزشی، در این خصوص اظهار داشت: عصر امروز کمیته استیناف با حضور سه عضو تشکیل جلسه داد و به موضوع شکایت باشگاه استقلال رسیدگی کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تغییری در این حکم ایجاد شده یا نه گفت: به هیچ وجه نمی توانم نتیجه جلسه را اعلام کنم چون قرار است حکم تجدید نظر از طریق فدراسیون اعلام شود. ضمن اینکه کمیته استیناف سخنگو دارد که من نیستم.

دادرس در پاسخ به این پرسش که آیا حکم کمیته استیناف درباره سرمربی استقلال باز هم قابل اعتراض یا شکایت است یا نه توضیح داد: حکم ما به هیچ عنوان قابل اعتراض نیست و در واقع حکم تجدید نظر دیگر تغییر نمی کند و غیر قابل اعتراض است.

وی در پایان درباره زمان اعلام حکم اعلام کرد: به احتمال زیاد فردا یا حداکثر روز پنجشنبه این حکم به شکل رسمی به اطلاع مسئولان باشگاه استقلال خواهد رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    یعنی چی..خنده داره...مصاحبه می‌کنه بعد میگه نمیتونم بگم..😂
  • 6 IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    كيسه كيسه ايرين پلاست...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی