نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
قابل توجه گزینه‌های انصرافی از هدایت تیم ملی/ کره ۶۱ گزینه داشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۵ گزینه از ۷ گزینه ایرانی هدایت تیم ملی از پذیرش سمت سرمربیگری تیم ملی انصراف دادند.

آنطور که از شواهد امر پیداست و حتی در بیانیه‌ها مشخص است؛ دلیل انصراف برخی از گزینه‌ها این بود که به این نتیجه رسیده بودند، با اسم آنها بازی شده و فدراسیون فوتبال قصد دارد مربی خارجی به خدمت بگیرد. به واقع اسم گزینه‌های ایرانی تنها برای خالی نبودن عریضه به میان آمده است.

برخی از این گزینه‌ها هم ناراحت شدند. ازاینکه اسم آنها در کنار نام مربیانی به میان آمده است که این فصل کارنامه خوبی در تیم باشگاهی نداشتند. برخی دو سه فصلی است که بیکار هستند و برخی تازه شروع مربیگری اشان است. همه این‌ها دلیلی شد که در نهایت ۵ گزینه از ۷ گزینه داخلی از هدایت تیم ملی اعلام انصراف کنند.

اما جالب است بدانید یکی از رقبای همیشگی ایران یعنی کره جنوبی از میان ۶۱ گزینه به یورگن کلینزمن رسید. مربی معروف ژرمن‌ها که به همراه این تیم در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان سوم شد.

شاید در بین ۷ گزینه گزینه‌های دیگری هم شایستگی حضور داشتند اما اعلام انصراف ۵ گزینه از ۷ گزینه انتخاب شده برای هدایت تیم ملی از آن دسته از اتفاقاتی است که در فوتبال ایران رخ می‌دهد و اعلام انصراف بدین معنی بود که فدراسیون فوتبال در معرفی گزینه‌ها مرتکب اشتباه شد. از سویی احترام گذاشتن به گزینه‌های انتخاب شده از سوی فدراسیون فوتبال ولو اینکه کارنامه خوبی از خود به جا نگذاشته اند و یا دو سه فصلی هست که بیکار هستند، به واقع احترام به همکار بود.

فدراسیون فوتبال قرار است در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر از بین گزینه‌هایی که در ایران هستند چه ایرانی و چه خارجی یکی را به عنوان مربی تیم ملی برگزیند. البته تا آن روز احتمال بروز هر اتفاقی هم وجود دارد و شاید یک گزینه خارجی که هم اکنون درلیگ برتر مشغول بکار نیست، هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ح IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    کره ۶۱ مربی تاپ و کاندید کرده بود نه امثال تارتار و فرکی رو
  • علی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    یحیی وخمز بهترین مربی تیم ملی فوتبال چون فوتبال بهروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی