نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
۰ |
۰
مجرم شناخته شدن ایوان تونی به دلیل شرط‌بندی در فوتبال
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایوان تونی تعدادی از اتهامات شرط‌بندی FA را پذیرفته، و قرار است قبل از پایان فصل محرومیت طولانی مدتی را آغاز کند.

تونی، مهاجم برنتفورد، به ۲۶۲ مورد نقض قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس در شرطبندی غیرقانونی بازی‌ها در ماه‌های نوامبر و دسامبر متهم شد.

این اتهامات قبل از جام جهانی توسط روزنامه «سان» فاش شد و با اینکه اتحادیه مانع انتخاب او توسط ساوت‌گیت برای جام‌جهانی قطر نشد، سرمربی تیم ملی انگلیس او را از تیم حذف کرد. اکنون مشخص شده که تونی تعداد قابل توجهی از اتهامات را پذیرفته و تعدادی را رد کرده است. انتظار می‌رود که ظرف چند هفته آینده کمیسیون انضباطی رسمی اتحادیه فوتبال انگلیس در مورد این پرونده برگزار شود و قبل از پایان این فصل، محرومیت‌های تونی آغاز شود.

این مهاجم در دو فصل لیگ برتر برای برنتفورد ۲۶ گل به ثمر رساند. هیچ اشاره‌ای به اینکه تونی در مسابقاتی که خودش بین سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ در آن بازی کرده شرط‌بندی کرده باشد، نشده است. تونی ۲۶ ساله در اوایل آن دوره از نیوکاسل به صورت قرضی به ویگان و اسکانتورپ رفته بود و بعد به پیتربورو منتقل شد و در سال ۲۰۲۰ به برنتفورد پیوست.

تونی در این فصل در فرم بسیار خوبی قرار داشت و سومین گلزن برتر لیگ برتر است. آمار ۱۴ گل او با مارکوس رشفورد برابری می‌کند و تنها ارلینگ هالند و هری کین از آنها جلوتر هستند. تونی بازی ملی در کارنامه ندارد، اما برای تساوی ۳-۳ انگلیس مقابل آلمان در سپتامبر گذشته در تیم ذخیره حضور داشت و سپس جام جهانی را از دست داد.

محرومیت قریب‌الوقوع او قرار است که او را از بازی ماه آینده سه‌شیرها با اوکراین و ایتالیا محروم کند.

این مطلب را هم بخوانید: اتهام ستاره لیگ برتر برای شرط‌بندی/ ۲۳۲ مورد نقض شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی