نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
۲ |
۰
مربیان استقلال شوکه شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق برنامه سازمان لیگ استقلال بعد از بازی با فولاد خوزستان چندین روز بازی نخواهد داشت.

برنامه ای که سازمان لیگ برای ادامه رقابت های لیگ برتر تا پایان امسال اعلام کرد باعث شوکه شدن اعضای کادرفنی استقلال شد. مربیان این تیم از ارائه چنین برنامه‌ای ابراز شگفتی می کردند و تاکید داشتند اصلاً انتظار نداشتند برای  حدود ۲۰ روز فقط یک مسابقه مد نظر قرار بگیرد.

استقلالی ها طبق این برنامه باید پانزدهم اسفند با گل گهر در تهران بازی کنند و بیست و یکم اسفند ماه نیز در اهواز به مصاف فولاد بروند. سال فوتبالی برای آبی پوشان پس از بازی با فولاد خاتمه می یابد و آن ها تا یازدهم فروردین آینده هیچ مسابقه‌ای نخواهند داشت.

کادر فنی استقلال با ابراز تعجب از این شکل برنامه ریزی تاکید داشتند چنین کاری روند آماده سازی تیم را برهم میزند و آنها کار دشواری برای حفظ انگیزه نفرات خواهند داشت. استقلالی ها امیدوار بودند در نیمه دوم اسفند دو بار به میدان بروند و با توجه به روند خوبی که تیم به لحاظ تاکتیکی پیدا کرده است این اتفاق برای آن ها مناسب تر بود اما سازمان لیگ چنین نظری نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عیسی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    توقف لیگ فقط به ضررپرسپولیسه چون دوبازی بسیارخوب پشت سرهم هم سپاهان وهم نفت رابادوبازی عالی وگل زیادشکست دادولی سپاهان رقیب مستقیم هم به پرسپولیس باخت وهم بازی لیگ مساوی کردواستقلال هم آخرین بازی لیگ مساوی کردهرچنداستقلال رقیب مستقیم نیست بخاطراعتراضشون گفتم ،چون کلااونابه همه جیزاعتراض دارن !لیگ براهنه تعطیل شدولی بازهم باتوجه به نتایج وفرم بازیهاتراکتوروپرسپولیس ضررکردن وبه نفع سپاهان واستقلال شدتاریکاوری کنن
  • عقاب تیز بین IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    تعطیلی لیک کلا واسه همه ای تیما خوب نیست و مربیان باید با تدارک بازیهای دوستانه تیم ها رو آماده نگه دارن تا از جذابیت لیگ کم نشه ولی الان کیسه کشا زود میا میگن فلان بهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی