چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
۴ |
۰
ساپینتو از محرومیت مقابل قلعه‌نویی دلخور است اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساپینتو از این که نمی‌تواند مقابل گل گهر سیرجان روی نیمکت بنشیند دلخور است اما ترجیح می‌دهد در مورد حکم جدید حرفی نزند.

ساپینتو از این که نمی‌تواند مقابل تیم قلعه نویی روی نیمکت استقلال بنشیند به شدت دلخور است اما در این مقطع ترجیح می‌دهد حرفی نزند که فدراسیونی‌ها واکنش نشان بدهند.او خوب می‌داند که بازی با گل گهر چقدر مهم است و طبعا دوست داشت در این بازی روی نیمکت باشد اما این امکان برایش فراهم نیست و باید تا بازی با فولاد خوزستان صبر کند. مرد پرتغالی انتظار داشت کمیته استیناف او را ببخشد اما حالا رای جدید غیر قابل بخشش است و او باید دوشنبه آینده هم بازی تیمش را از جایگاه ویژه ببیند.

استقلال در بازیهایی که ساپینتو محروم بوده میانگین امتیازی خوبی ندارد و حالا استقلالی‌ها نگرانند که تیمشان مقابل گل گهر هم متوقف شود.استقلال البته بازی رفت را برده بود اما این بازی شرایط خاص خود را دارد و شاگردان ساپینتو محکوم به پیروزی هستند.این هفته پرسپولیس هم بازی سختی با تراکتور در تبریز دارد اما سپاهان در خانه میزبان هوادار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ع ق QA ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    سیرجانیها او را عصبانی کنند
  • کمیته سرخ IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    اصلا از ترس مقابله با استقلال است که سرمربیش رو اینطور بی دلیل فرت و فرت محروم میکنند وقتی با مجتبی حسینی که آنطور روبروی نیمکت استقلال بی احترامی کرد آن ر حکم میدهند کاملا مشخص شد شد چرا ساپینتو محروم میشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی