نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
بله از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دریافت کردم/ به عقب برگردم از سپاهان جدا نمی‌شوم
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک آلومینیوم می‌گوید هر بازیکنی دوست دارد در یکی از دو تیم بزرگ پایتخت بازی کند.

محمود قائدرحمتی جزو بازیکنان تأثیرگذار آلومینیوم اراک در این فصل بوده که فصل گذشته هم نمایش خوبی در این تیم داشت. او قبل از حضور در تیم اراکی، سابقه بازی در نساجی و سپاهان را هم در کارنامه داشت؛ هر چند که دوران حضورش در سپاهان آنقدر نبود که خودش کاملا راضی باشد. با این حال، قائدرحمتی در نساجی و آلومینیوم خودش را نشان داد و در نیم‌فصل هم چند پیشنهاد خوب داشت ولی تصمیم به ماندن در آلومینیوم گرفت.

بازی با سپاهان چطور بود؟

سپاهان یکی از تیم‌های پرقدرت لیگ است که شانس خوبی برای قهرمانی دارد ولی هدف ما قبل از بازی فقط گرفتن ۳امتیاز بود و حتی برای مساوی هم بازی نکردیم. اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، برنده بازی می‌شدیم ولی در نهایت یک امتیاز گرفتیم.

ظاهرا مهدی رحمتی هم بعد از بازی بابت نتیجه ناراحت بود؟

بله، او در رختکن از این موضوع ناراحت بود که چرا بازی را نبردیم. موقعیت‌های ما بهتر از سپاهان بود و حیف شد که امتیاز کامل بازی را نگرفتیم.

در این بازی به‌عنوان مهاجم بازی کردی که این تصمیم از سوی رحمتی عجیب بود. در این مورد صحبت می‌کنی؟

بله، ما در این بازی محمدرضا آزادی را در اختیار نداشتیم و آقای رحمتی هم برای حفظ توپ تصمیم گرفت از من در خط حمله استفاده کند. این برای نخستین‌بار بود که مهاجم بازی می‌کردم و خدا را شکر که گل زدم. امسال در لیگ ۳گل زده‌ام، ۲پاس گل داده‌ام و یک پنالتی هم گرفته‌ام.

ظاهرا چند بازی را هم به‌دلیل مصدومیت از دست دادی؟

بله، من ۴بازی را به‌دلیل مصدومیت از دست دادم. بعد از چند هفته این برای نخستین‌بار بود که آقای رحمتی به من اعتماد کرد و از ابتدا در ترکیب ثابت قرار گرفتم که باید از او تشکر کنم. اگر این ۴بازی را از دست نمی‌دادم قطعا آمار بهتری داشتم.

کار کردن با رحمتی چطور است؟

او یک مربی فوق‌العاده است. در بین مربیان ایرانی معتقدم که هیچ‌کس مثل او در کنار خط به بازیکنان آرامش نمی‌دهد. او جو خوبی در تیم درست کرده است.

در این چند سال بارها بحث حضور تو در پرسپولیس و استقلال مطرح شد ولی این اتفاق رخ نداد. دلیلش چه بود؟

بله، من از این دو تیم پیشنهاد رسمی دریافت کردم ولی نمی‌دانم چرا در نهایت شرایط فراهم نشد تا این انتقال انجام شود. شاید قسمت اینطور بوده ولی هر بازیکنی دوست دارد در یکی از این دو تیم بزرگ بازی کند.

۲سال هم در سپاهان بودی، درست است؟

بله، در سال اول عبدالله ویسی سرمربی بود که متأسفانه رباط صلیبی پاره کردم و در سال دوم هم کرانچار سرمربی بود. او روی من شناختی نداشت ولی به مرور زمان بیشتر بازی کردم. نهایتا در پایان همان فصل جدا شدم.

چرا جدا شدی؟

دوست ندارم در مورد دلایلش صحبت کنم ولی اگر زمان به عقب برمی‌گشت، جدا نمی‌شدم. الان اما خوشحالم که پیراهن آلومینیوم را بر تن می‌کنم و در این تیم پیشرفت کردم. من در نیم‌فصل هم چند پیشنهاد خوب داشتم ولی تصمیم گرفتم که بمانم و امیدوارم در ادامه فصل بیشتر به تیمم کمک کنم.

فکر می‌کنی امسال کدام تیم قهرمان شود؟

پیش‌بینی واقعا سخت است. هر ۳تیم بالای جدول شانس دارند.

در بین هافبک‌های ایرانی سبک بازی کدام بازیکن را دوست داری؟

سروش رفیعی.

فکر می‌کنی لیگ برتر در این فصل از لحاظ کیفیت فنی بازی‌ها رشد کرده است؟

بله، لیگ امسال شرایط خوبی از لحاظ کیفیت فنی داشته و می‌بینید که تیم‌ها خیلی سخت شکست می‌خورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • لنگ ۹دقیقه قهرمان آسیا IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    پیروزی چیاناراحتن دولت کمک کنه بیچاره ها دولت خوب واسه مهدی طارمی کمکتون کرد
    • پیروزی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      ۹ دقیقه ؟؟ یک دقیقه بیشتر نبود تنها افتخار پیروزی
    • زنده باد ایران IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      برا پیروزی ک مشکل پیش میاد سریع مجلسو دولت دست به کار میشن برا استقلال که ۱۰۰ میلیارد میخوان بدن اینجوری میشه خلاصه فرق تیم مردمی با حکومتی یه جا باید معلوم بشه دیگه طلب کالدرون ۵۰۰ میلیارد بود دولت داد رفت تو داستان طارمیم خود دولت رفت به اردوغان گفت داستان تموم شد حالا ۱۰۰ میلیارد نمیده دولت بخاطر این همه هوادار استقلال
  • دلال ضد کیسه IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    شما کاسه گدایی دستتون باشه بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی