نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
افشین پیروانی باید جلوی گل محمدی را بگیرد/ ستاره پرسپولیس نفر اول آسیاست
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هافبک سابق پرسپولیس گفت: این تیم پرسپولیس اگر این فصل لیگ برتر و جام حذفی وارد حاشیه نشود به طور حتم نتایج و عملکرد موفقی تا پایان فصل خواهد داشت.

بهزاد داداش زاده درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی روز خوبش را سپری کرد و تمام بازیکنان فوتبال خوبی را ارائه کردند. حتی نفرات جایگزین هم که وارد زمین شدند، عملکرد مناسبی را از خودشان نشان دادند تا در نهایت پرسپولیس با نتیجه قاطع ۳ بر صفر نفت را شکست بدهد. این تیم مقابل پرسپولیس به غیر از یک ضربه پنالتی حرفی برای گفتن نداشت.

وی در مورد مهار ضربه پنالتی توسط بیرانوند عنوان کرد: علیرضا بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیاست و باید در هر بازی با واکنش‌های خوبش تیم را در بازی نگه دارد. در دیدار با نفت مسجدسلیمان هم با مهار پنالتی برای چندمین بار در این فصل پرسپولیس را به بازی بازگرداند. البته اگر مسجدسلیمان در آن دقیقه بازی به پرسپولیس گل می‌زد باز هم پرسپولیس می‌توانست برنده از این دیدار بیرون بیاد.

پرسپولیس هرگاه آرامش داشته حریفان را براحتی شکست داده

کارشناس فوتبال در خصوص اینکه پرسپولیس در فاز تهاجمی تیمی ایده‌آل است، تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس تا اینجای فصل که بیست و یک هفته از آن می‌گذرد، خیلی هماهنگ‌تر بازی می‌کنند. در فاز تهاجمی نیز هافبک‌ها و فورواردها فوتبالی تیکی تاکایی را به نمایش می‌گذارند. در خط دفاع هم باید شاهد عملکرد بهتری باشیم تا توپ هر چه سریع‌تر از خط دفاعی به هافبک و حمله انتقال پیدا کند.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شود باید از حواشی دوری کند، تاکید کرد: پرسپولیس مقابل بهترین تیم‌های لیگ عملکرد و نتایج خوبی را به دست آورده است. در بازی قبلی هم مقابل سپاهاهان فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت و در اصفهان این تیم را ۵ بر ۲ شکست داد. این تیم پرسپولیس اگر این فصل لیگ برتر و جام حذفی وارد حاشیه نشود به طور حتم نتایج و عملکرد موفقی تا پایان فصل خواهد داشت. هرگاه تیم آرامش داشته باشد هر تیمی را توانسته شکست بدهد.

هر تیمی مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کند، محکوم به شکست است

وی ادامه داد: پرسپولیس زمانی در بازی‌های این فصل باخته که حواشی پیرامون کادرفنی و بازیکنان وجود داشته است. هر تیمی که مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کند، محکوم به شکست است. هرگاه یحیی گل‌محمدی تمرکزش را از دست می‌دهد با ارنج و سیستم اشتباه بازی را می‌بازد. افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم نباید اجازه بدهند تا تیم وارد حاشیه و بحران شود.

داداش‌زاده در مورد اینکه این فصل پرسپولیس بازیکنان خوب و نیمکت بسیار قدرتمندی دارد، یادآور شد: پرسپولیس این فصل در نیمه دوم‌ها نتایج خوبی گرفته و تعویض‌ها توانسته‌اند با عملکرد خوب‌شان بازی را به نفع پرسپولیس تمام کنند. گل‌محمدی در هر بازی که بازیکنان جایگزین را وارد می‌کند، تاثیر مثبتی روی بازی گذاشته‌اند. بازیکنانی همچون مهدی عبدی، سیامک نعمتی و علی نعمتی باید بیشتر در بازی‌های نیم فصل دوم به بازی گرفته شوند. بازی‌ها در نیم فصل دوم خیلی سخت‌تر است به همین منظور باید گل‌محمدی تغییرات بیشتری را در ارنج و تاکتیک تیمش داشته باشد تا حریفان دستش را نخوانند. این فصل پرسپولیس نیمکت بسیار قدرتمندی دارد و شانس زیادی برای قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی خواهد داشت.

مشخص نیست تاج از اعلام گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی چه هدفی داشته؟

کارشناس فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: مهدی تاج خودش مدت‌هاست که در فوتبال حضور دارد و بازی را بلد شده است و می‌داند چطور با اسم و نام‌های مربیان چه خارجی و چه داخلی بازی کند. اسامی مربیانی که از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد، کوچک شمردن نام برخی از مربیان بود. مشخص نیست پشت اعلام گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی چه بوده است و تاج چه تفکراتی داشته است؟ ولی قطعاً انتخاب سرمربی ایرانی دست دلال‌ها را از تیم ملی کوتاه می‌کند، چون در آوردن مربی خارجی پول وجود دارد تا دلال‌ها به جیب بزنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • عقاب تیز بین IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    حرفتان کاملا صحیح و درست است پرسپولیس اگر از لحاظ فکری و روحیه در سلامت باشد هیچ تیمی تو ایران و آسیا جلودارش نخواد بود
  • ارتش سرخ IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    یحیی کارش درسته آقا داداش زاده
  • لنگ پاره حکومتی IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    آقای داداش زاده یحیی چرا دیگه بهونه نمی گیره؟؟ چرا دیگه گریه نمیکنه..؟؟ الان دیگه داوری ها و برنامه لیگ و‌..همه خوبه؟؟ مگه نمی گفت این فوتبال دیگه ارزشی نداره..رابره استوری میذاشت..!! خوب معلومه باید الان هم راضی باشه .. ۴ تا بازیکن تیم های دیگه رو مثل بازیکنان استقلال را با استوری هاش تحریک کرد و حاشیه براشون درست کرد و تیم بهد از جام جهانی بد بازی کرد و امتیاز از دست داد حالا الان اقا یحیی که دیگه زهرش رو ریخت و همه چیز رو براش فراهم و تامین میکنن..از پرداخت طلب بازیکنان و مربیان خارجی شون تا داشتن زمین تمرین و امکانات خوب و حمایت مافیای رسانه و تلوزیون..پس معلومه راضی باشه
    • مهرداد IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      حق باشماست.
  • نادر IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    به نظر من یحیی گل محمدی کمی می‌ترسه که بچه ها بازی هجومی کنند
  • شاپور IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    اگه یحیی گول اطرافیانش رو نخوره وفقط تمرکزش رو تیم باشه ودنبال حاشیه ودعوا با داوران که بحق هم هست نره چون دستش به چیزی نمی رسه باور کنید موفق خواهد شد تو بازی با سپاهان ونفت دیدید الان هم یحیی باید همین کار و کنه دنبال حواشی نباشد ودر مقابل هر تیم با توجه به هوش خوبی که دارد از همه نفرات خود بنحو مطلوب بازی بگیرد باور کنید تیم هم تو لیگ و هم جام حذفی قهرمان خواهد شد به شرطی اسیر حاشیه هایی که بد خواهان درست می کنند نشود الان پرسپولیس بهترین سرمربی وبهترین بازیکنا رو دارد که نسبت به تیم‌های دیگه یک سر و گردن بالاتر هستند اصلآ این تیم‌ها اونقدر قدر نیستند بخواهند پرسپولیس و شکست دهند مگر مثل نکونام با فوتبال کثیف،هوچی‌گری و....پس تمرکز آرامش ،آنالیز تیم‌های مقابل واستفاده از تمام ابزارهای در دست اونارو به هدف اصلی که قهرمانی است هدایت می کند انشالله با همین فرمان جلو برین تلاش تلاش تا موفقیت به امید قهرمانی در دو جام درود بر مربیان وبازیکنان باغیرت پرسپولیس پرسپولیس قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه به لطف یزدان وبچه ها پرسپولیس قهرمان میشه (دوبار)
    • ایرانی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      از آقا یحیی تشکر میکنم بعنوان‌ یک ایرانی و طرفدار پرسپولیس خواهش میکنم که وارد مسائل عیر ورزشی نشود فقط دل مردم ایران را در آسیا خوشحال کند
    • کیسه کش عروس اسیا IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      احسنت
  • علی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    باسلام ،تیم پرسپولیس توی بعضی از بازی‌ ها تمرکز لازم را ندارد این موضوع برمیگرده به کادر فنی هر وقت یحیی و کادرشان تمرکز لازم را داشتند براحتی بازی‌های پیش رو را با اختلاف بالا می‌برند یحیی و کادرش نباید وارد حاشیه شوند چون دشمنان قسم خورده پرسپولیس چشم دیدن موفقیت‌های ارتش سرخ آسیا را ندارند تیم از نظر آمادگی جسمانی و روحی مشکل داره باید پس از تعطیلات لیگ روی بازیکنان بیشتر کار کنند و نیم فصل دوم دروازه ها کوچکتر می‌شود تا تیم‌های مقابل به هر نحوی که شده جلوی پرسپولیس امتیاز بگیرند و با بازیکنان صحبت کنند پس از زدن دو الی سه گل به دفاع روی نیاورند هرچه بیشتر گل بزنند پایان فصل نتیجه اش را خواهند دید دو سه فصل بخاطر گل زده کمتر جام را از دست دادیم والا این باشگاه بیش از بیست قهرمانی کسب می‌کردند وسلام
  • داود IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    پرسپولیس اگر وارد حاشیه نشود و داوری ها به ضد آنها نباشد کل بازی ها ی مانده را با پیروزی تمام خواهد کرد
  • حمید IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    فقط عشقست پرسپولیس بهترین گلمحمدی همه تیمهای صدر جدول مربی خارجی دارن واسه همین باید از گلمحمدی حمایت کرد
  • کاکا IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    حالا یه برد آورده همه چیز تیم خوب شده،شب درازه،ضمنا یکی باید جلوی دهن پیروانی رو بگیره.
  • Mehdi.m IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    کیسه چه خبر
  • کیسه کش عروس اسیا IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    بابایی کیسه کشا فعلا رو تخت بیمارستانه ...🤣🤣
  • ناشناس IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    مگه لنگ ستاره داره خخخخخخخ
  • ناشناس IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    قهرمانی اسیا برا شما نیست اینقدر نذر نیاز نکنید اون ستاره ها لیاقت میخواد نه لنگ
  • محمود یوسفی آمره IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    خواهش می کنم به آقای داداش زاده بگوئید در خصوص پرسپولیس اظهار نظر نکنه
  • علی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    یحیی بهترین مربی لیگ پرسپولیس سلطان قلب‌ها ست
  • یحیی سلطان سرمربی گری ایرانه IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    فقط یحیی
  • هوادار IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    گل محمدی باید به بازیکنان داخلی اعتماد کنه تا نتیجه اش رو ببینه
  • یک طرفدار IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    هروقتیکه که یحیی گل محمدی وارد حاشیه نشد. تمرکزش به تیمش و بازی‌ها باشه. پرسپولیس. موفق شده. وهرتیم را چهارتایی کرده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی