نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عکس| کادوی لاکچری مسی برای بازیکنان تیم ملی/ آرژانتینی‌ها طلاباران شدند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن کادویی خاص برای اعضای تیم ملی کشورش تدارک دید.

، لیونل مسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲، تعداد ۳۵ گوشی آیفون طلایی که در آن از طلای ۲۴ عیار استفاده شده سفارش داد. او روز گذشته سفارش‌های خود را در پاریس تحویل گرفت و هر کدام از این گوشی‌های لاکچری را به یکی از اعضای تیم ملی کشورش هدیه خواهد داد.

روی هر کدام از این گوشی‌های طلایی نام و شماره یکی از بازیکنان تیم ملی آرژانتین به همراه لوگوی فدراسیون فوتبال این کشور حک شده است.

لئو بعد از فتح جام جهانی به دنبال یک کار خاص و ماندگار بود و برای همین با بن لیون، مدیرعامل شرکتی که گوشی‌های لاکچری آیفون را طراحی و تولید می کند تماس گرفته و خواسته خود را با او در میان گذاشت. نتیجه این گفت و گو به تولید آیفون‌های طلایی انجامید که ۱۷۵ هزار پوند برای ستاره البی سلسته آب خورد.

هدیه مسی به بازیکنان آرژانتین

مدیرعامل شرکت آی دیزاین گلد در رابطه با این اقدام مسی گفت: او یکی از وفادارترین مشتریان ماست و بعد از جام جهانی طی یک تماس اعلام کرد که به دنبال هدیه‌ای ویژه برای همه بازیکنان و کادرفنی تیم ملی آرژانتین بابت جشن گرفتن موفقیت بزرگ اخیر است. او اما هدیه‌های معمولی مثل ساعت را دوست نداشت، بنابراین من آیفون‌های طلایی با نام و شماره بازیکنان را پیشنهاد دادم. لئو پیشنهادم را پذیرفت چون آن را دوست داشت.

این مطلب را هم بخوانید: از مسی تا پیرمرد جذاب؛ آرژانتینی‌ها جایزه‌های فیفا را درو کردند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی