نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
۰ |
۰
چرا فرهاد مجیدی مقابل ریوالدو بازی نکرد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که نام فرهاد مجیدی در ترکیب منتخب ستاره‌های آسیا بود، ولی او برابر منتخب بازیکنان جهان به میدان نرفت.

منتخبی از ستارگان فوتبال جهان و آسیا، در دیدار دوستانه و خیریه ای که به همت کمیته پارالمپیک آسیا و با همکاری شورای ورزش دبی برگزار شد، به تساوی پر گل ۶ بر ۶ دست یافتند. دیداری که قرار بود فرهاد مجیدی نیز یکی از نفرات حاضر در آن باشد ولی این اتفاق رخ نداد.

در شرایطی که از دو هفته پیش نام بازیکنان حاضر در این دیدار دوستانه اعلام شده بود و سرمربی ایرانی اتحاد کلباء نیز یکی از نفراتی بود که باید در این مسابقه شرکت می‌کرد، اما او به دلیلی غیرمنتظره نتوانست تیم منتخب ستاره‌های آسیا را همراهی کند.

در واقع مجیدی به دلیل حضور در نشست خبری پیش از دیدار امروز برابر شباب الاهلی که با برگزاری مسابقه منتخب ستاره‌های آسیا و جهان همزمان بود، نتوانست به موقع خود را به استادیوم زعبیل الوصل برساند و در نتیجه فرصت حضور در این دیدار را از دست داد.

چرا فرهاد مجیدی مقابل ریوالدو بازی نکرد؟

این در شرایطی است که در ترکیب اولیه که از سوی شبکه دبی الریاضیة منتشر شده بود، نام فرهاد مجیدی در جمع یازده بازیکن ابتدایی تیم منتخب ستاره های آسیا حضور داشت ولی او چند کیلومتر آن طرف تر و در سالن کنفرانس مطبوعاتی دیدار اتحاد کلباء و شباب الاهلی حضور یافته بود.

در نهایت این دیدار خیریه با جشنواره ای از گل به پایان رسید. برای تیم منتخب جهان، روماریو (۴ گل)، ریوالدو و آندره گلزنی کردند. ناصر الشمرانی (۳ گل)، احمد کانو (۲ گل) و فهد خمیس نیز گل های تیم منتخب ستاره های آسیا را وارد دروازه حریف کردند.

چرا فرهاد مجیدی مقابل ریوالدو بازی نکرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی