نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کلوب| سومین سالگرد درگذشت مرحوم سیامند رحمان برگزار شد/ هیچ خبری از مسابقات نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سومین سالگرد درگذشت مرحوم سیامند رحمان در حالی برگزار شد که خسروی وفا همچنان درخصوص برگزاری مسابقات با نام این ورزشکار فقید وعده می‌دهد.

مراسم سومین سالگرد درگذشت مرحوم سیامند رحمان قوی ترین فرد معلول جهان با حضور خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، فرماندار اشنویه و مسئولین مختلف برگزار شد.

در این مراسم، خسروی وفا باز هم وعده برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی را با نام این ورزشکار فقید اعلام کرد؛ وعده ای که سال‌های گذشته نیز توسط مسئولین کشوری بیان شده ولی تاکنون هیچ خبری از این مسابقات نبوده است. خسروی وفا همچنین، سیامند را یک الگوی ماندگار در تاریخ ورزش کشور عنوان کرد.

رونمایی از تمبر یادبود سومین سالگرد درگذشت زنده یاد جهان پهلوان سیامند رحمان و برگزاری نمایشگاه نقاشی " لبخند قهرمان" از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

سیامند رحمان ورزشکار اشنویه ای با کسب افتخارات متعدد و رکوردزنی در جهان پرآوازه بود و این ورزشکار خوش اخلاق سه طلا در بازی‌های پاراآسیایی (۲۰۱۰، ۲۰۱۴، ۲۰۱۸)، طلای جوانان جهان (۲۰۰۸ آمریکا)، طلای بازی‌های جهانی IWAS (۲۰۱۱ امارات)، طلای قهرمانی جهان (۲۰۱۴، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹) و طلای پارالمپیک (۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو) را کسب کرد تا نام قوی ترین فرد معلول جهان را یدک بکشد.

این ورزشکار، ۳ سال قبل جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی